Gå til innhold

min svigerinne..grrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, hun er jo ike offisielt svigerinnen min ennaa, men nok om det. Skaeln er den at hennes to doetre skal vaere brudepiker (sammen med kusinen sin og min fetter som skal vaere brudesvenn). Jeg har funnet brudepikekjoler som de skal bruke (svigermor vil betale for dem). Jeg sendte link paa e-mail til henne, og hun syntes jkolen var nydelig. Saa ringer hun meg i gaar kveld og sier "ville bare ringe og forsikre meg om at det var den kjolen du helt sikkert ville ha." Ehhh..."ja", svarer jeg. Jeg er jo ikke helt vimsete heller! Saa kom det frem at hun syntes at stoffet var litt skinnende...Jeg maa bare sukke og riste paa hodet Jeg har ikke tid til aa lete land og strand rundt etter kjoler de liker og synes kjolen var kjempesoet! Forloveden min sier jeg burde blaase i hva soesteren hans sier, og bare si at det er bestemt, men jeg liker ikke aa vaere bossy. Er jo ikke noe big deal egentlig, de kan jo finne seg sune egne kjoler hvis de absolutt vil. Men da synes jeg ikke det er rett at min forlovede eller svigermor betaler - hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du som regjerer over brudepikekjolene fordi de skal passe inn i ditt tema og til din brudekjole, og hvis ikke brudepikene(eller deres mødre) er 100% fornøyde, kan de få lov til å vurdere om de faktisk vil være brudepiker. Det er min helt ærlige mening.

Mine to eldste brudepiker er egentlig altfor gamle til å være brudepiker, de har utviklet sine egne meninger om hva som er pent, og skal ha noe å si på alt. Til slutt fant jeg bare noe(jeg syntes så klart det var nydelig) og roste dem opp i skyene over hvor nyyyyyydelige de var, og så kjøpte vi det før de rakk å finne noe å klage på. Det hadde de garantert gjort om de hadde fått være i butikken stort lenger... :wink:

Skrevet

Helt enig,stå på for det som DU liker,det er jo DITT bryllup!

Hadde nok også kommet til å ergret meg litt.Den eneste i min krets som kritiserer er....min mor!

Hun har sjelden noe godt å si om noe eller noen,og det er veldig sårende,spes. i en situasjon som nå...

Skrevet

Gjør det DU vil Popelka og kjolen du har kjøpt er kjempenydelig :-)

Skrevet

Brudepikekjolen er dritlekker, og det er nå engang slik at skal man være brudepike så må man faktisk gå i det bruden bestemmer. Jeg ville sagt at enten blir det disse kjolene eller så får de la være å være brudepiker. Mammaen må da skjønne såpass.....

Skrevet

Takk for oppbackingen, jenter. Det er da KG er bra aa ha :klem2:

Det er ikke det at de er kjempe-ekle eller utrolig kritiske, det er bare det at det virker som de synes temaet er saa utrolig viktig. For meg har hva brudepikene har paa seg 0,5% aa si for hele bryllupet - vi spurte dem som en hyggelig gest, men vil ikke at de skal gaa i dyre designerkjoler. Smaapiker er jo soete uansett, mener jeg. Og jeg liker kjolen - den er soet i fasongen, passer bra i fargen og passe formell. Jeg kommer til aa staa paa mit...sender mail naa og sier at de kan bestille kjolen ide str. som passer og gi regningen til oss (dvs. svigermor/min kjaere - de vil betale begge to, men den "krangelen" overlater jeg til dem!) Egentlig synes jeg foreldrene, som er soekkrike, kan betale selv...Men naa banner jeg visst i kirken :smoke:

Gjest Myumi
Skrevet

Brudepikekjolene skal gjenspeile din brudekjole, dermed er det du som bestemmer hvordan de skal se ut. Så enkelt er det!

Skrevet

Heilt einig, DU bestemmer! Har visst ikkje sett kjolene du har vald eg? hint, hint.... :sjarmor:

Sjølv skal eg har ei søt lita engelsk brurepike (dattera til fetteren min som bur i England). Vi har avtale om at mamman skal finne ein kjole som passar, men eg har sagt at eg vil betale. Berre glad for å få litt hjelp.

Skrevet

Ta en titt i dagboken min eller se under "vis meg brudepikekjolene deres" (tror jeg traaden het!). Det er en rosablomstrete kjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...