Gjest Rose Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Er slutt mellom med og samboer og far til være barn pga av er år som har vert veldig turbulent. Nå synes jeg det er helt greit og prøver å nyte tiden alene uten han. Men håper jo en dag han våkner opp og vil tilbake til med og barna. Spm mitt er: Om han nå bruker tid på å flørte med andre evnt rote med andre, ville dere tatt han tilbake da? Er det litt typis mannfolk og måtte finne en erstatter med en gang? Burde jeg gi slipp på han og tenke at om han elsker meg våkner han tilslutt? Er litt forvirret og savner han i livet til meg og barna
Wonders Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 fordi det er med barn i bilde og jeg ikke har det er det umulig å svare på for meg. Denne bør ligge under familie og barn... 1
Gjest gjest Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Er slutt mellom med og samboer og far til være barn pga av er år som har vert veldig turbulent. Nå synes jeg det er helt greit og prøver å nyte tiden alene uten han. Men håper jo en dag han våkner opp og vil tilbake til med og barna. Spm mitt er: Om han nå bruker tid på å flørte med andre evnt rote med andre, ville dere tatt han tilbake da? Er det litt typis mannfolk og måtte finne en erstatter med en gang? Burde jeg gi slipp på han og tenke at om han elsker meg våkner han tilslutt? Er litt forvirret og savner han i livet til meg og barna Er slutt mellom med og samboer og far til være barn pga av er år som har vert veldig turbulent. Nå synes jeg det er helt greit og prøver å nyte tiden alene uten han. Men håper jo en dag han våkner opp og vil tilbake til med og barna. Spm mitt er: Om han nå bruker tid på å flørte med andre evnt rote med andre, ville dere tatt han tilbake da? Er det litt typis mannfolk og måtte finne en erstatter med en gang? Burde jeg gi slipp på han og tenke at om han elsker meg våkner han tilslutt? Er litt forvirret og savner han i livet til meg og barna Har det vært turbulent hele tida , eller etter at dere fikk barn?
Gjest rose Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 vet ikke egentlig.... når jeg tenker tilbake har det vel kanskje vert mye turbulent etter barna kom. men det er jo noen år siden nå.... så kanskje det er til det beste at det faktisk er over mellom oss nå. men er uansett tungt og jeg savner og ha han i huset, savner at han er her for barna og savner hannes kjærlighet overnfor meg Jeg var nok mer den som var mye sur og urritert på han.. klarte aldri sette ordentlig pris på han og skjemtes mange ganger av han. så kan forstå han fikk nok å dro. MEN hadde han ville kommet tilbake skulle jeg endret meg, det vet jeg. fått tenkt en hel del nå, og vet hva jeg vil. men er redd det er forsent.
Miss moneypenny Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Og for å svare på spørsmålet ditt, vanskelig å vite før man er i den situasjonen, men jeg hadde muligens tatt han tilbake. Kommer såklart an på omstendighetene rundt "pausen" og hva han gjør med andre damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå