Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg misforstår teksten fullstendig (og ovetolker den), men kan dette være en sang om hvordan det kan gå når vi kvinner tolker og analyserer hver minste lille ting en mann sier og gjør? Vi kvinner tror det er noe galt ut i fra mannens oppførsel, mens mannen egentlig tror alt er i skjønneste orden?

Anonym poster: f8358d7c28e4fcd54b2cb660cd406950

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er fort gjort å fange opp små tegn, og bli usikker.

Det er også temmelig vanlig at den ville startforelskelsen roer seg littegrann, og at ting da kan føles litt mindre gira.

Ting skal jo roe seg litt, og man bør med tiden finne flere gode ting sammen enn bare den ville forelskelsen.

Jeg synes noen tolker i stedet for å ta svar presist. Det er uheldig. Svar bør ikke blåses opp eller bagatelliseres, gjør man det så er kommunikasjonspresisjonen for svak. Det er dårlig.

Litt usikkerhet kan allikevel være bra, og kan bidra til å bevare en gnist og spenning.

Endret av I Grosny
AnonymBruker
Skrevet

Det er fort gjort å fange opp små tegn, og bli usikker.

Det er også temmelig vanlig at den ville startforelskelsen roer seg littegrann, og at ting da kan føles litt mindre gira.

Ting skal jo roe seg litt, og man bør med tiden finne flere gode ting sammen enn bare den ville forelskelsen.

Jeg synes noen tolker i stedet for å ta svar presist. Det er uheldig. Svar bør ikke blåses opp eller bagatelliseres, gjør man det så er kommunikasjonspresisjonen for svak. Det er dårlig.

Litt usikkerhet kan allikevel være bra, og kan bidra til å bevare en gnist og spenning.

Det skal være sikkert og visst! Det som gjør at jeg tolker mest, er når flørten min ikke svarer når jeg i underbevisstheten forventer et svar...:(

Anonym poster: f8358d7c28e4fcd54b2cb660cd406950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...