Yogywood Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 (endret) Har et godt øye til ei jente og etter at jeg ble oppmerksom på hun, så har jeg ikke klart å slutte å tenke på hun. Jeg tenker og tenker på hva jeg skal si til hun den dagen jeg får manna meg opp til det. Så det beste jeg har klart å komme på til nå er å gå bort til hun å si at det er noe ved hun som gjør at jeg vil bli bedre kjent med a og så spørre om hun vil være med å gå en tur en dag. Kjøpe oss en kaffe eller noe sånt å ha med på turen. For så å si i samtalen at om vi begge føler at det her kan være int så ta hun med på fallskjerm hopping. Fallskjerm hopping først eller på andre "date" om det blir noe av da selvfølgelig. Blir det for mye? Eller burde jeg si det på en annerledes måte? Hjelp!! Kom med forslag må bare bli kjent med hun jenta her. Helt nydelig å se på ) Endret 5. april 2013 av Yogywood
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Har et godt øye til ei jente og etter at jeg ble oppmerksom på hun, så har jeg ikke klart å slutte å tenke på hun. Jeg tenker og tenker på hva jeg skal si til hun den dagen jeg får manna meg opp til det. Så det beste jeg har klart å komme på til nå er å gå bort til hun å si at det er noe ved hun som gjør at jeg vil bli bedre kjent med a og så spørre om hun vil være med å gå en tur en dag. Kjøpe oss en kaffe eller noe sånt å ha med på turen. For så å si i samtalen at om vi begge føler at det her kan være int så ta hun med på fallskjerm hopping. Fallskjerm hopping først eller på andre "date" om det blir noe av da selvfølgelig. Blir det for mye? Eller burde jeg si det på en annerledes måte? Hjelp!! Kom med forslag må bare bli kjent med hun jenta her. Helt nydelig å se på ) Okay. Ikke fallskjermhopping første eller andre date! Jeg har veldig lyst til å prøve det, men hadde en jeg ikke kjente inviterte meg med som en date, så hadde jeg fått til noia. Ta det heller rolig, spør om hun vil gå en tur. Om dere har en fin gåtur, så spør om hun vil dra på kino/middag eller noe annet standard. Om det går skikkelig bra så kan du kanskje si noe ala "du jeg har skikkelig lyst til å hoppe i fallskjerm, hadde du hatt lyst til det?" En date i startfasen skal ikke være noe man føler seg bundet til å gjøre hvis man får litt dårlig følelse. Jeg personlig hadde hatt store problemer med å avlyse en date jeg ikke ville gå på, hvis jeg viste at han hadde avtalt masse greier og kanskje betalt dyre depositum. Anonym poster: b5d99e4769cd3f160f1ce29057ac0ccf
Gjest .-L-. Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Ikke noe fallskjermhopping Hva med å bare være med henne?
Yogywood Skrevet 5. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2013 (endret) Da legger jeg fra meg fallskjerm hoppinga og så får jeg da prøve den seinere. Om jeg spørr om hun vil komme hjem til meg på "date" nr to og lage middag der? Liker å lage mat. Liker ikke å sitte fast på en restaurant eller kino. For min del litt kleint. Vil at det skal skje noe. På kino så blir det litt sånn hva tenker hun om det her og hun tenker på hva jeg tenker om det her. Dessuten blir man dårlig kjent på kino. Men dere jenter veit jo hva dere ville likt. Får satse på at vi blir greit kjent på gåturen, så jeg kan se ann hva hun liker å gjøre og ikke. Endret 5. april 2013 av Yogywood
Polly Ester Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Jeg syns date på kino er kjipt. Enig med deg at man blir dårlig kjent der. Man sitter jo bare ved siden av hverandre i mørket... Jeg tror ikke jeg hadde sagt ja til å komme hjem til deg på andre daten. Du trenger jo heller ikke invitere på middag på andre daten, men en kaffe til... eller en is eller noe sånt... og hvis det fortsatt går fint så kan du jo invitere hjem til middag da.
Guybrush Skrevet 6. april 2013 #6 Skrevet 6. april 2013 (endret) Virker som du ikke kjenner jenta, kun falt for utseendet hennes? Isåfall bør du jo gjøre noe som lar dere bli kjent. Finne ut om praten går godt. Cafe, gå en tur osv. Senere evt invitere på hjemmelagd middag? Endret 8. april 2013 av Guybrush
Yogywood Skrevet 8. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2013 Jeg syns date på kino er kjipt. Enig med deg at man blir dårlig kjent der. Man sitter jo bare ved siden av hverandre i mørket... Jeg tror ikke jeg hadde sagt ja til å komme hjem til deg på andre daten. Du trenger jo heller ikke invitere på middag på andre daten, men en kaffe til... eller en is eller noe sånt... og hvis det fortsatt går fint så kan du jo invitere hjem til middag da.
Yogywood Skrevet 8. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2013 Det er nok kanskje best det og ta en kaffe, is eller noe enkelt. Takk for svar.
Yogywood Skrevet 8. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2013 Virker som du ikke kjenner jenta, kun falt for utseendet hennes? Isåfall bør du jo gjøre noe som lar dere bli kjent. Fikke ut om praten går godt. Cafe, gå en tur osv. Senere evt invitere på hjemmelagd middag?
Yogywood Skrevet 8. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2013 Det er helt riktig, men når jeg så hun så fikk jeg den følelsen at hun må jeg bare bli kjent med. Viss du skjønner? Aldri snakka med hu. Har hverandre på face og hun liker oppdateringene mine så hun må jo tydeligvis ha lagt merke til meg også? trener på samme treningsstudio. Så nå må jeg bare få møtt på hun så jeg kan invitere hun med på en tur og is
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #11 Skrevet 8. april 2013 Har et godt øye til ei jente og etter at jeg ble oppmerksom på hun, så har jeg ikke klart å slutte å tenke på hun. Jeg tenker og tenker på hva jeg skal si til hun den dagen jeg får manna meg opp til det. Så det beste jeg har klart å komme på til nå er å gå bort til hun å si at det er noe ved hun som gjør at jeg vil bli bedre kjent med a og så spørre om hun vil være med å gå en tur en dag. Kjøpe oss en kaffe eller noe sånt å ha med på turen. For så å si i samtalen at om vi begge føler at det her kan være int så ta hun med på fallskjerm hopping. Fallskjerm hopping først eller på andre "date" om det blir noe av da selvfølgelig. Blir det for mye? Eller burde jeg si det på en annerledes måte? Hjelp!! Kom med forslag må bare bli kjent med hun jenta her. Helt nydelig å se på ) Du bør i hvert fall lære å bruke ordet henne. Hvis hun liker deg er det ellers ikke så nøye hva slags date dere går på. Fallskjermhopping virker kanskje litt voldsomt. Men kan jo være hun er typen til å kaste seg ut i det, bokstavelig talt. Anonym poster: d3409249f5b4cdfe93a2e8ecfc6197b1
Sommee Skrevet 8. april 2013 #12 Skrevet 8. april 2013 Det er helt riktig, men når jeg så hun så fikk jeg den følelsen at hun må jeg bare bli kjent med. Viss du skjønner? Aldri snakka med hu. Har hverandre på face og hun liker oppdateringene mine så hun må jo tydeligvis ha lagt merke til meg også? trener på samme treningsstudio. Så nå må jeg bare få møtt på hun så jeg kan invitere hun med på en tur og is Men da må du manne deg opp og oppsøke henne da? Eller har du ikke tenkt på når du skal møte henne? Blir det i dag, neste uke, eller neste år?
Ferny Skrevet 8. april 2013 #13 Skrevet 8. april 2013 Men da må du manne deg opp og oppsøke henne da? Eller har du ikke tenkt på når du skal møte henne? Blir det i dag, neste uke, eller neste år? Rolig, rolig. Nå må du la folk få ta ting i sitt eget tempo her. 1
Yogywood Skrevet 8. april 2013 Forfatter #14 Skrevet 8. april 2013 Men da må du manne deg opp og oppsøke henne da? Eller har du ikke tenkt på når du skal møte henne? Blir det i dag, neste uke, eller neste år?
Yogywood Skrevet 8. april 2013 Forfatter #15 Skrevet 8. april 2013 Ja. Det blir om jeg møte henne på treningssenteret det da eller ute på byen. Når jeg ser hun neste gang.
Yogywood Skrevet 8. april 2013 Forfatter #16 Skrevet 8. april 2013 Du bør i hvert fall lære å bruke ordet henne. Hvis hun liker deg er det ellers ikke så nøye hva slags date dere går på. Fallskjermhopping virker kanskje litt voldsomt. Men kan jo være hun er typen til å kaste seg ut i det, bokstavelig talt. Anonym poster: d3409249f5b4cdfe93a2e8ecfc6197b1 Veit ikke om hun liker meg, men plutselig likte hun oppdateringa på face uten å kjenne meg så hun må tydeligvis ha lagt merke til meg eller bruke det som et hint. Skal begynne å bruke ordet henne
Sommee Skrevet 8. april 2013 #17 Skrevet 8. april 2013 Ja. Det blir om jeg møte henne på treningssenteret det da eller ute på byen. Når jeg ser hun neste gang. Ok. Så om det blir i morgen kveld, så har du planen klar?
Sommee Skrevet 8. april 2013 #18 Skrevet 8. april 2013 (endret) Rolig, rolig. Nå må du la folk få ta ting i sitt eget tempo her. Jeg bare er den gode hjelper og pådytter, så gutta slipper å runke seg halvt ihjæl mens de venter på motet til å gjøre et fremstøt Og de kan jo ikke vente på damene alltid, noen er jo såå treeege Endret 8. april 2013 av Sommee
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #19 Skrevet 8. april 2013 Har et godt øye til ei jente og etter at jeg ble oppmerksom på hun, så har jeg ikke klart å slutte å tenke på hun. Jeg tenker og tenker på hva jeg skal si til hun den dagen jeg får manna meg opp til det. Så det beste jeg har klart å komme på til nå er å gå bort til hun å si at det er noe ved hun som gjør at jeg vil bli bedre kjent med a og så spørre om hun vil være med å gå en tur en dag. Kjøpe oss en kaffe eller noe sånt å ha med på turen. For så å si i samtalen at om vi begge føler at det her kan være int så ta hun med på fallskjerm hopping. Fallskjerm hopping først eller på andre "date" om det blir noe av da selvfølgelig. Blir det for mye? Eller burde jeg si det på en annerledes måte? Hjelp!! Kom med forslag må bare bli kjent med hun jenta her. Helt nydelig å se på ) HENNE! Anonym poster: 0146c480d32bcfe1c16e9efb37a1ae8c 1
Yogywood Skrevet 8. april 2013 Forfatter #20 Skrevet 8. april 2013 Jeg bare er den gode hjelper og pådytter, så gutta slipper å runke seg halvt ihjæl mens de venter på motet til å gjøre et fremstøt Og de kan jo ikke vente på damene alltid, noen er jo såå treeege Ja, det blir når jeg ser HENNE neste gang! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå