Thomas Skrevet 5. juni 2002 #1 Del Skrevet 5. juni 2002 Wet sex, anal sex, gruppe sex, trekant, fisting, suging, svelging, slikking.... Kan man ikke bare kose seg uten at alt skal være så komplisert? Føler at man ikke henger med hvis man ikke oppnår superdupermultiorgasme og elsker å få ting & tang opp i rumpa. Noen andre som mister futten..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #2 Del Skrevet 5. juni 2002 Har du sett japanske malerier fra oldtiden? Har du lest kama- sutra? Tror ikke sex bare utvikler seg, tror det går opp og ned, men at det meste vel alt egentlig har blitt gjort før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #3 Del Skrevet 5. juni 2002 Litt forbauset over at du putter slikking og suging i samme sekken som alt det andre svineriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 5. juni 2002 #4 Del Skrevet 5. juni 2002 Er egentlig veldig enig med deg. Men som en anonym her skreiv, det meste er vel blitt gjort før. Det som jeg tror er annerledes NÅ er vel at en er så åpen om det. Jo større åpenhet, jo flere er det som blir "nysgjerrig". Det som er litt synd synest jeg, er at mange unge prøver alt mulig før en er klar for det. Og da skaper det gjerne prestasjons angst om en "ikke får det til". En skal liksom være en "erfaren elsker" før en er blitt 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 6. juni 2002 #5 Del Skrevet 6. juni 2002 Helt enig Thomas, man burde fått utdelt en manual til konfirmasjonen.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 6. juni 2002 #6 Del Skrevet 6. juni 2002 .... så kan man lese i den til man debuterer...om 4-5 år .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 6. juni 2002 #7 Del Skrevet 6. juni 2002 Er egentlig ganske enig med deg, Thomas! Åpenhet/avslappethet omkring sex er viktig, men for enhver pris? Det er vel ingen som kan påstå at jeg ikke er opptatt av sex (de aller fleste er jo veldig opptatt av det) -ganske mye av tankene mine går til å tenke på sex, men jeg synes egentlig det er litt greit at sex er litt privat også. For mitt vedkommende dreier ikke sex seg om å prøve ut en masse kompliserte greier -synes helt "enkel" sex med et lite touch av en og annen "uskyldig" fetisj er helt ok -og mer en deilig nok. Jeg sa følgende til en venn en gang, og jeg tillater å sitere meg selv: Mitt forhold til sex kan best sammenliknes med en prestekrage, hvor blomstens kjerne, det gule i midten (hva heter dette på fagspråket?) er selve det (teknisk) fysiske, altså sex i seg selv. Stripper man blomsten for kronblader –smak, lukt, lyd, stemmer, nærhet, intimitet, berøring, sensualitet, trygghet, synsinntrykk osv. vil det allikevel være sex. Men særlig vakkert er det ikke. Noen forsøker å kompensere ved å tilføye andre blomster, lage en bukett. Blåklokke…maria nøkkelblom…smørblomst…skogstjerne…S/M…wetsex…infantilisme…gruppesex… Forstår du hvor jeg vil? Det er fremdeles ikke særlig vakkert. Jeg for min del vil ha en prestekrage med kronbladene intakte. Eller gjerne en bukett –eller kanskje aller helst en hel eng full av prestekrager, på rot! *ler* Personlig synes jeg prestekragene er vakrest alene, men dette er vel egentlig en smakssak. Dessuten –det kan vel kanskje være spennende med en aldri så liten Liljekonvall i ny og ne? *ler mer* Vel, jeg ønsker på ingen måte å gi inntrykk av å være en typisk ”jeg-har-lest-en-indisk-filosofisk-bok-om-kvinners-seksualitet-og-hvor-vakker-den-er” som ikke mener at sex også kan være rått, vilt og hemningsløst. Men –poenget mitt er at dersom et menneske forstår dette som jeg forsøker å beskrive med kronbladene, hvor viktig det er, da spiller det ingen rolle hvor mye eller lite erfaring vedkommende måtte ha. Enten forstår man dette, eller man gjør det ikke. Jeg kjenner flere gutter som har et hav av sexuell erfaring å ta av, men som allikevel ville være helt uinteressante for meg –nettopp fordi de ikke har den minste forståelse for hva det hele egentlig dreier seg om. ------- Vet ikke om noen fikk noe ut av dette, men det er nå en gang sånn jeg ser på dette med sex. Og selvom jeg bruker blomster som eksempel/metafor så betyr ikke det at jeg mener sex bare er "vakkert og følsomt" -sånn der "soft-sex" med rosa soveromsvegger og roseblader i senga osv. Sex er dritkult med sorte blonder, høye støvletter, en pi## som knuller heftig osv. osv. ...oops -jeg falt litt ut av min egen tankerekke her, så jeg stopper nå. Men er iallfall enig i at det blir for dumt om man skal få prestasjonsangst fordi man ikke synes fist og wet osv. er så kult. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 7. juni 2002 #8 Del Skrevet 7. juni 2002 Utrolig pent beskrevet, Nelle... vakkert! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå