Janet92 Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Kjæresten min har bursdag 8 April. Han blir 22 år og vi har vært sammen i nesten 4 år - likevel så klarer jeg ikke finne en gave. Han elsker musikk, ly & bilde. Han er glad i biler, filmer og klær. Planen var å kjøpe en Appel-tv boks men fikk en melding fra han hvor det stod noe med at han ikke hadde bruk for det pga ett eller annet tull. Så den gikk rett i dass. Barbermaskin fikk han av mora så derfor kan jeg heller ikke kjøpe det! Nå fortiden er han i Militæret, skal ut å seile i uke 17/18 så han får ikke gaven sin før han kommer hjem på perm igjen - dette gir meg enda mer tid til å finne en gave! Skal ta han med ut på en middag på Big Horn, men vil gjerne gi han noe som han kan pakke opp og få en glede ut av lengre enn den lille tiden han spiser maten. Hva mer jeg kan si om han, det er ikke lett. Parfymer og deodoranter har han nettopp fått et nytt sett av! Så, hvis noen har noen ideer, vær så snill å spytt ut. Uansett hva! Bare rams ned en hel del. Har tenkt litt på scrapbook,med gode minner fra de 4 årene våre. Men likevel noe mer enn det. Pris er ikke så viktig.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Jeg pleier å kjøpe et gavekort på en aktivitet. Readting, fallskjermhopping, storbyferie etc. Synes det er mye bedre enn en ting som bare blir liggende. Så kan han ta med hvem han vil på aktiviteten, men håper selvsagt det er meg 😀 Anonym poster: fa63a796fee914034480268775f16db1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Ha ha mente rafting ikke readting.... Anonym poster: fa63a796fee914034480268775f16db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå