amonyn Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Hva mener folk om arrangert ekteskap her inne? Vil gjerne ha svar fra både menn og kvinner.
plastbananen Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Så lenge de det gjelder har mulighet til å bli kjent med hverandre og har frihet til å si nei, ser jeg ikke noe galt i det.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Synes det er helt i orden. Nå er det engang slik at de som bedriver tvangsgifting også gjerne vil kalle det "arrangert ekteskap" nettopp fordi det ikke lyder så ille, og det er jeg naturligvis imot. Reelle arrangerte ekteskap mellom to voksne, samtykkende personer, derimot, er helt greit. Det er mye som lyder rart for meg som er født og oppvokst i Norge på slutten av 1900-tallet, men det betyr ikke at det er noe gærent med det. Skader ingen, så ser ikke hvorfor jeg skulle ha noen problemer med det. Er mann, forresten. Anonym poster: bea951e68da0808fa4e3881fd3f4cf44
tulipaner Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 jo for all del, om det passer noen så må de jo bare gi gass... for meg hadde det aldri funka. litt sært syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå