AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Hei, dette er et spm til dere som har barn.. Forandret forholdet til deg og mannen/samboeren/kjæresten deres etter at dere fikk barn? Isåfall, hvordan? Samboeren min jeg har har vært sammen i 4 år, og har et barn på ca. 2 måneder. Og jeg vet rett og slett ikke hva/om jeg har følelser for mannen lengere. Han reiser endel i forbindelse med jobben (har for det meste vært borte i 1 uke), og jeg har ikke savnet han engang.. Men det er så vanskelig.. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er så opp etter ørene forelsket i min lille baby, at det overskygger alt annet, eller om jeg rett og slett ikke har følelser for han lengere.. Noen som har vært borti det samme? Anonym poster: 2a36636e1e8c20ee0ba984769a2a9ed6
Gjest gjest Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Hei, dette er et spm til dere som har barn.. Forandret forholdet til deg og mannen/samboeren/kjæresten deres etter at dere fikk barn? Isåfall, hvordan? Samboeren min jeg har har vært sammen i 4 år, og har et barn på ca. 2 måneder. Og jeg vet rett og slett ikke hva/om jeg har følelser for mannen lengere. Han reiser endel i forbindelse med jobben (har for det meste vært borte i 1 uke), og jeg har ikke savnet han engang.. Men det er så vanskelig.. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er så opp etter ørene forelsket i min lille baby, at det overskygger alt annet, eller om jeg rett og slett ikke har følelser for han lengere.. Noen som har vært borti det samme? Anonym poster: 2a36636e1e8c20ee0ba984769a2a9ed6 Hvordan var forholdet før dere fikk barn? Du er sikkert ennå skjør etter den store omveltiningen det er å få barn...mye hormoner i sving..Viktig at dere og er kjærester , ikke bare foreldre, for da begynner det å bli mer og mer avstand mellom dere. Hmm, vanskelig å si hvorfor du føler det slik, men tror det kan være vanlig pga gormoner , men hvis forholdet mellom dere aldri har vært det helt store, er det noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå