Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at det ble slutt mellom meg og eksen for noen måneder siden har det vært mye ups and downs, men nå har vi endelig bestemt oss for å bli et par igjen, og jeg må bare fortelle det en plass så da ble det her!! :D

Anonym poster: 0b8a5140142f80e08839b8c91b484cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig, håper dere får det kjempefint sammen :)

• Liker 1
Gjest gjest
Skrevet

Etter at det ble slutt mellom meg og eksen for noen måneder siden har det vært mye ups and downs, men nå har vi endelig bestemt oss for å bli et par igjen, og jeg må bare fortelle det en plass så da ble det her!! :D

Anonym poster: 0b8a5140142f80e08839b8c91b484cb5

Så bra for dere! Er i en lignende situasjon, men vet ennå ikke hvor det bærer hen...Tida får vise. Sliter ennå med tilliten til han..

Kan jeg spørre hva som gjorde at det var pause/brudd, og hva som gjorde at dere fant tilbake til hverandre igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Det var mye som førte til brudd, depresjoner, sykdom, misforståelser osv. Var ganske mye som sto bak alt, men vi har jobbet masse med oss selv og forholdet, skrevet ned tanker og regler for hvordan vi ønsker et forhold og nå føler vi endelig at vi kan få det til! :) kreves mye arbeid, men fy søren så deilig det er når det fungerer! Endelig tilbake hos drømmemannen min nå <3

Ts

Anonym poster: d127e5b662fd946e724e03856f03c60c

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det var mye som førte til brudd, depresjoner, sykdom, misforståelser osv. Var ganske mye som sto bak alt, men vi har jobbet masse med oss selv og forholdet, skrevet ned tanker og regler for hvordan vi ønsker et forhold og nå føler vi endelig at vi kan få det til! :) kreves mye arbeid, men fy søren så deilig det er når det fungerer! Endelig tilbake hos drømmemannen min nå <3

Ts

Så godt å høre! Hvem tok initiativ til å jobbe med seg selv, hvem foreslo å skrive ned tanker og følelser for hvordan forholdet skal være? Var det begge, eller spesielt en av dere?

Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme ed "min", men er kanskje annerledes når jeg har problemer med tilliten..?

AnonymBruker
Skrevet

Ååå, så koselig! Bra at noen klarer å finne tilbake til hverandre :)

Hadde dere sett for dere at det kunne bli dere igjen? Mange som gjør det slutt utelukker jo dette ganske raskt, men så hender det jo man ombestemmer seg når man får ting på avstand. Hadde dere mye kontakt med hverandre i perioden det var slutt?

Anonym poster: 2f6968959ec788945420fb141684be0f

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

Hurra! Flott at dere fant sammen igjen :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Eksen og jeg fant også tilbake til hverandre igjen. Vi har det bedre enn før, men fortsatt litt å jobbe med. Men hvis man virkelig vil være sammen, så står man på ;)

Flott at dere også har funnet tilbake til hverandre! En herlig følelse det ja :bolledeig:

Anonym poster: 3493ed8eea45df55fb870bca45b08ef0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...