Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg kan ikke si jeg liker hva denne prøve/eksamentiden gjør mot forholdet vårt. Fyren må puggepuggepugge hver eneste dag omtrent (jeg forstår det godt men som sagt liker det ikke) og vi får vært sammen kun en dag i uka, bortsett fra det lille vi ser hverandre på skolen. ÅÅÅÅÅÅÅÅ kan ikke skolen ha en JÆVLA UKE uten prøver? Jeg savner han jo, og er redd vi bare glir fra hverandre hvis det fortsetter slik! Pugge i helga også!

Til dere som kommer til å si at "han unngår deg bare" så er det ikke tilfellet, da de andre i klassen hans også har det sånn. Æsj. Måtte bare få dette ut. Hurra for meg som ikke har vært hos han siden onsdag og at an ikke har tid til meg før torsdag :kvalm::sur::klaske::sinnatagg:

kan jeg si FAEN!?!?!??!

:grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Studinen
Skrevet

Han unngår deg neppe. Er det høyskole / universitet han går på? Det er beinhardt, spesielt etter reformen. Jeg studerer selv. Vanvittig mye å gjøre. Du kan tenke deg hvordan det er når min kjære både jobber en del og studerer. :-x

Klart du savner han. Støtt han og sett pris på tekstmeldinger og e-post. Gled deg til han kommer. :wink:

Skrevet

Klart du kan si faen. Du kan være sur og irritert for det. Men rett det ikke mot han. I en eksamensperiode er man innmari stressa, og han har det sikkert skikkelig vondt han og, som ikke kan være sammen med jenta si. Men sånn er det alltid i eksamenstidene. Mye prøver og mye pugging. Forhåpentligvis er han ferdig snart?

Blås ut så mye damp du trenger her inne, Kake. Er bare sunt det :wink:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Bra det ikke bare er meg som har det sånn, trodde det var helt unaturlig... hadde vi bare bodd sammen fortsatt, men den økonomien, den økonomien... og jo mer syk jeg blir av denne ekle pollenen, jo mindre får jeg sett han på skolen også og fikk melding av han at han ville ha meg på besøk i dag så det var trist jeg var syk, makan til uflaks :sur: Jaja torsdag er ikke SÅ lenge til... prøver iallfall å innbille meg selv det..

Skrevet

Du får se det positive i det: Nå får dere skikkelig tid til å savne hverandre,så når dere treffes igjen blir det garantert spenennde og hyggelig....;)

:wink:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Skal kanskje til han idag, allikevel, jeg håper jeg får tid

enten er den ene eller den andre opptatt sukk :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...