AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Hvordan reagerer du? Og hvordan reagerer h*n hvis noen prøver seg på deg? Anonym poster: 3dbfc5c1e3622482996c5beead869f13
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Jeg får lyst til å bitchslappe den bitchen som prøver seg. Jeg kan bli veldig sint, men jeg venter jo selvfølgelig til samboer avviser henne selv. Han er voksen mann og takler det selv, men om han tillater henne å prøve seg, er det HAN jeg blir sint på. Såå... Anonym poster: f0b255093c301f3e19edb81b9ce7161d
blueberries Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Blir litt sint inni meg, men gjør ikke noe annet en å gnikke meg ekstra godt inntil kjæresten min. 2
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Smiler, og gir diskret beskjed om at om h'n er interessert i noe der så kommer jeg med på kjøpet, på det ene eller andre viset
Brimi Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Hvis noen prøver seg på kjæresten min håper jeg han er moden nok til å håndtere det selv. hvis de ikke gir seg så sender jeg en melding eller sier ifra at han er min kjæreste og hvis ikke det funker. Nei, da blir det månelyst . 2
Monsterkid Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Blir nok ganske sint innvendig. Men sier ifra på en ordentlig måte hvis jeg er der(hvis vedkommende ikke vet at han er min). Hvis vedkommende derimot VET at det er min kjæreste(tror at jeg ikke ser, eller tror jeg ikke skjønner det eller noe) så får vedkommende et hardt slag i trynet.) Hvis jeg ikke er der så forventer jeg at kjæresten min klarer å si ifra selv på samme måte som meg. Høflig hvis vedkommende ikke vet at han har kjæreste, og med et slag i trynet hvis vedkommende vet det. Hadde en heftig smskrangel med eksen hans på valentinsdagen da hun sendte han en klissete melding(de hadde ikke snakket på 1 år eller 2, så meldingen poppet inn ganske uforventet) hvor hun virkelig ikke tok hintet på at dette var uakseptabelt. Hun ga seg etterhvert etter en del krangling. Stupide kvinnemenneske.
Gjest Mariah Skrevet 4. april 2013 #8 Skrevet 4. april 2013 Jeg prøver å overse det mens jeg tenker at de er for desperate. Han blir ofte litt ekstra eiekjær.
Jolene Skrevet 4. april 2013 #9 Skrevet 4. april 2013 Hvordan reagerer du? Og hvordan reagerer h*n hvis noen prøver seg på deg? Anonym poster: 3dbfc5c1e3622482996c5beead869f13 Lar hu bare holde på mens jeg ler litt for meg selv. Gøy å se at han er såpass ettertraktet. Dessuten er jeg ikke sjalu av meg, og har tillit til karen min. Synes synd på jenter som ikke har det sånn. Han er på samme måte. 10
Djungelvrål Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Jeg har en samboer som er godt over gjennomsnittet pen. Han er en type mann kvinner kan snu seg etter selv på dagtid. Har ikke problemer med det, tar bare et godt tak i han så de skjønner at han er min. 2
Gjest *Maja* Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Så lenge jeg ikke er tilstede så vet jeg at han fint klarer å avvise dem og jeg tenker aldri over hva som skjer når jeg ikke er der. Men om en berte hadde prøvd seg på mannen min mens jeg var tilstede med han så hadde jeg nok reagert. Ikke at jeg blir sjalu, men jeg vet å markere territoriet mitt for å si det sånn. Han synes bare det er morsomt
Gjest Cytosin Skrevet 5. april 2013 #12 Skrevet 5. april 2013 Jeg tenker det samme som Catherin88, at de har veldig god smak. Det viktigste i et forhold er tillit, så om en eller annen jente skulle sjekke opp partneren min velger jeg å stole på ham. 1
Anglofil Skrevet 5. april 2013 #13 Skrevet 5. april 2013 Jeg liker det ikke, og ber dem holde seg unna. Mannen liker det heller ikke. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #14 Skrevet 5. april 2013 Stakkars den fyren som ikke klarer å trekke til seg andre kvinner. Da vil dama hans kjede seg ganske fort. Anonym poster: 41d029cfe81faa2121673885b796142d
For the ladies Skrevet 5. april 2013 #15 Skrevet 5. april 2013 Tar det som et kompliment, blir vedkommende pågående eller ikke tar et hint så får vedkommende beskjed om hvordan verden fungerer =)
Gjest RockOn Skrevet 5. april 2013 #16 Skrevet 5. april 2013 Hvis noen prøver seg på kjæresten min FORAN meg så blir jeg ganske irritert, snakk om å være respektløs!! Men jeg sier ingenting, det må nesten mannen ordne selv, jeg er ikke livvakta hans.
Gjest celine Skrevet 5. april 2013 #17 Skrevet 5. april 2013 (endret) Om noen prøver seg på ham, er det hans oppgave å avvise, og det klarer han meget effektivt å gjøre selv Jeg skjønner godt hvorfor damer vil ha ham, og jeg er helt enig med dem i at han er en godbit Endret 5. april 2013 av celine 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #18 Skrevet 5. april 2013 Blir stolt jeg, han avfeier dem ganske kjapt også. Hadde han ikke gjort det så hadde nok sjalusien stukket meg. Hvordan han tenker når noen flørter med meg vet jeg ikke. Men han ser jo litt stolt ut han også når flørteren har dratt og han drar meg inntil seg. Anonym poster: ffd61f4f02ac8063c7488c4cb972e469
MockingJay Skrevet 5. april 2013 #19 Skrevet 5. april 2013 Alle har jo godt av å flørte litt, så jeg tenker at det bare er sunt. Blir også litt stolt fordi at han faktisk er min, og at hun kan prøve så hardt hun bare vil, men det går ikke også kan jeg komme å gje han et stort kyss på truten:) Med meg gjelder akkurat det samme. Litt uskyldig flørting, bare for "gøy", også før det blir noe mer enn bare flørte kommer kjæresten min eller jeg dilter bort til ham for et kyss. Artigst er det når vi begge har noen på kroken samtidig da Engang snakket jeg hyggelig med en kollega av kjæresten, og når min kjære kommer bort så skal han presentere oss for hverandre. Vi spilte med, og samtalen gikk noe alla slik; Kjære; Hyggelig og møte deg, du må være noe av det vakreste jeg har sett. Meg; Takk takk, du ser neimen ikke så verst ut du heller Kjære; ville du sagt noe om jeg kysset deg? Meg; prøv da vel. Det ble jo da et kyss, og kollegaen sto med haka på gulvet. Han hadde jo prøvd seg sånn smått, og jeg hadde avist ham. Han fortalte etter på at han aldri i livet hadde forventet at min kjære skulle være så frampå, og at jeg bare skulle bli så sjarmert av det. Forøvrig har jeg aldri vært sjalu, jeg kan peke han inn på folk som har stirret han ned lenge også. 1
Hulderen Skrevet 5. april 2013 #20 Skrevet 5. april 2013 Blir nok ganske sint innvendig. Men sier ifra på en ordentlig måte hvis jeg er der(hvis vedkommende ikke vet at han er min). Hvis vedkommende derimot VET at det er min kjæreste(tror at jeg ikke ser, eller tror jeg ikke skjønner det eller noe) så får vedkommende et hardt slag i trynet.) Hvis jeg ikke er der så forventer jeg at kjæresten min klarer å si ifra selv på samme måte som meg. Høflig hvis vedkommende ikke vet at han har kjæreste, og med et slag i trynet hvis vedkommende vet det. Hadde en heftig smskrangel med eksen hans på valentinsdagen da hun sendte han en klissete melding(de hadde ikke snakket på 1 år eller 2, så meldingen poppet inn ganske uforventet) hvor hun virkelig ikke tok hintet på at dette var uakseptabelt. Hun ga seg etterhvert etter en del krangling. Stupide kvinnemenneske. Er du Rom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå