Gå til innhold

Bollemus :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har "alltid" hatt bollemus (ikke som barn såklart, men...), men de siste årene gikk jeg virkelig inn for å slanke meg. Jeg levde på et streeengt lavkarbokosthold og trente med hjelp fra pt. Jeg har blitt slankere og sterkere, magen min har aldri vært så vaskbrettflat som nå... men da syns bollemusa bare enda bedre! Trodde den kom til å forsvinne, men den er der som om ingenting hadde skjedd.

Til og med puppene mine ble mindre ved trening, men bollemusa er der enda. hvordan trener man vekk bollemus?

Anonym poster: aceb19c8b7d8a6bad5d6a38fae4548fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Sats er det eget bollemusapparat du kan trene i.

Eventuelt er bollemus-zumbaen populær.

Neida, men aldri sett at det der kan være noe problem, tror kanskje ingen andre ser det..?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, den syns. det er derfor jeg er litt fortvila. Den ser nesten ut som en pung, nå som ikke magen og låra skjuler den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den syns. det er derfor jeg er litt fortvila. Den ser nesten ut som en pung, nå som ikke magen og låra skjuler den...

Dersom du bruker skjørt eller kjole vil vel neppe bollemusa di synes? Men bruker du trange jeans blir det kanskje verre..........

Ludmila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du bruker skjørt eller kjole vil vel neppe bollemusa di synes? Men bruker du trange jeans blir det kanskje verre..........

Ludmila

Men da skal jo jeansen sitte så trangt at det er rart den ikke spjærer :fnise:

Til TS: det er vell i grunn deg som "ser" den hele tiden. Bollemus er jo ikke noe farlig å ha? Har det selv jeg, og har aldri hørt noe negativt om det, heller tvert imot. (dersom noen hadde ment noe annet, så bryr jeg meg strengt talt ikke). Bollemus på damer kan være utrolig sexy, spesielt slik du beskriver kroppen din :wow: . Nei, bollemus er ikke verdens undergang, med mindre du kun går rundt i strømpebukse/thights dagen lang. Men det er ikke noe pent uansett. Poenget mitt er i hvertfall: Det gjør ingen verdens ting!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei vennine som var normal høy og rimlig tynn men velltrent. Hun hadde skikkelig bollemus og, tror ikke det er så mye man kan påvirke men heldigvis er det jo fint for oss andre som må se det. Hadde digget å hatt ei dame med det selv for å si det sånn =)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke alle her vet hvordan er orgentlig feit bollemus ser ut. Jeg har det samme problemet som deg, TS. Det ser ut som jeg har en stor balle der! Lite pent! Må alltid ha en lang topp over sånn at folk ikke skal se den. Har bestemt meg for å legge ut bilde her en dag, bare for å vise folk at ikke alle bollemuser er pene! For uansett hva du sier, så sier folk: Neida, bollemus er pent" og "du syntes nok bare selv at den er stygg. slutt å vær så kritisk" osv..

Tror ikke det går ann å trene den bort. Jeg har ihvertfall ikke fått det til, men du kan fettsuge venusberget(eller hva det heter).. Jaaada folkens, jeg vet det er drastisk og fælt og dere ville aldri gjort det osv. Gir bare TS tips her siden hun spør. Bare sånn for å svare på det dere hadde tenkt til å skrive før dere hadde sjangs til å skrive det. :jolie:

Anonym poster: 7a34dfc0c4a43642772ebab3a684fff5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være noen ekspert på området, trodde jeg det hadde med beinbygning å gjøre? :vetikke:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

WOW,det finnes jo ikke noe mer sexy og deilig enn ei skikkelig bollemus ! Stor,myk og god slik som din høres ut er bar kjempedeilig ;)

Anonym poster: d75c1770e76ee57d30c6ae496d0cde11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg fatter ikke hvorfor dere er misfornøyd med å ha en deilig bollemus. Mye deiligere enn "vanlig". Drømmedama mi har bollemus.

Anonym poster: 4d47f03bbb8850291ac8165e6fee88fc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare gjør oppmerksom på at du har en liten leif i overskriften. Det skal være:

Bollemus :-)

Endret av OneLove
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bollemus og kameltå er sexy.

:klo:

img_47a4c20889fb6.jpg

article-0-1601D1D1000005DC-319_634x352.jpg

Anonym poster: 887d7f43e11352df6e0cdbe293dd1799

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mye finere med bollemus enn kameltå!! Den kameltåa man ser øverst her på forumet for tiden irriterer vettet av meg, jækk..

Anonym poster: a6eff607a5b5b8f328c093745e72456d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...