AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 hva ville du sagt om noen skjulte ovenfor deg at dem hadde kjæreste? hvordan ville du følt det om kjæresten din skjuler at dere er sammen? Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8 Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8
Gjest Jegdiggerjenter Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Jeg har faktisk opplevd at den jenta jeg var sammen med skjulte for sin far og sine venner på Facebook at vi var kjærester ja , men en dag tenkte jeg at jeg skulle si det til hennes far at jeg var sammen med ho , ble det bråk
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Jeg har faktisk opplevd at den jenta jeg var sammen med skjulte for sin far og sine venner på Facebook at vi var kjærester ja , men en dag tenkte jeg at jeg skulle si det til hennes far at jeg var sammen med ho , ble det bråk vet du hvorfor hun ville skjule det? slikt får iallefall meg til å undre litt Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8
Gjest Jegdiggerjenter Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Jeg vet ikke hvorfor , jeg spørte ho mange ganger om det
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 1. Da ville jeg tenkt at han ikke hadde rent mel i posen. 2. Det hadde jeg IKKE LIKT. Anonym poster: 7a86d1777ebdddf6ef6910cb9ae23006
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #6 Skrevet 6. april 2013 1.Jeg ville nok trodd h*n hadde hatt andre intensjoner. H*n vil kunne være åpen for å "leve fritt" og er derfor ikke klar, eller venter på noen andre?? jeg vet ikke men det er det jeg tenker. 2. jeg hadde heller Ikke likt det, ville følt at det ikke var noe forhold Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 hva ville du sagt om noen skjulte ovenfor deg at dem hadde kjæreste? hvordan ville du følt det om kjæresten din skjuler at dere er sammen? Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8 Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8 Jeg er litt usikker på hva du spør om egentlig. Tenker du på status på Facebook for eksempel? Personlig har jeg nemlig mange "venner" på Facebook som jeg ikke ønsker skal vite for mye om mitt privatliv. Jeg har derfor ingen sivilstand synlig på fb. Hvis en kjæreste hadde bedt meg vise sivilstand på fb, så hadde jeg nektet. Ikke fordi jeg ikke er stolt av ham, men fordi jeg ikke vil blande den delen av mitt privatliv inn på fb. Anonym poster: 0f28bddea85cd8fd76052deaf9b0c2a9 1
Steinar40 Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 hva ville du sagt om noen skjulte ovenfor deg at dem hadde kjæreste? hvordan ville du følt det om kjæresten din skjuler at dere er sammen? Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8 Da hadde vi ikke vært kjærester lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Jeg er litt usikker på hva du spør om egentlig. Tenker du på status på Facebook for eksempel? Personlig har jeg nemlig mange "venner" på Facebook som jeg ikke ønsker skal vite for mye om mitt privatliv. Jeg har derfor ingen sivilstand synlig på fb. Hvis en kjæreste hadde bedt meg vise sivilstand på fb, så hadde jeg nektet. Ikke fordi jeg ikke er stolt av ham, men fordi jeg ikke vil blande den delen av mitt privatliv inn på fb. Anonym poster: 0f28bddea85cd8fd76052deaf9b0c2a9 Jeg tenker på alt egentlig. Status på fb er en ting.. Det er ikke slik at fb status er den ultimate indikator at man er i et forhold bare når det står som sivilstatus. En fb sivilstatus er ikke så viktig. Derimot å skjule det i dagliglivet. Handlinger for å skjule at man er sammen og å ikke vise det i det hele tatt ovenfor andre.. Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8
Gjest Inggolf Skrevet 8. april 2013 #10 Skrevet 8. april 2013 Da hadde vi ikke vært kjærester lenger. Enig! Min kjæreste skal være stolt av meg og ha lyst til å vise meg frem til kompiser og familien.. Skjuler han meg så tenker jeg bare at han enten ser etter et bedre alternativ men beholder meg enn så lenge, eller at en annen han puler på ikke må vite at han har kjæreste.. 3
Ludovica- Skrevet 8. april 2013 #11 Skrevet 8. april 2013 Jeg ville tenkt at vi ikke var kjærester. Mer. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #12 Skrevet 8. april 2013 Jeg tenker på alt egentlig. Status på fb er en ting.. Det er ikke slik at fb status er den ultimate indikator at man er i et forhold bare når det står som sivilstatus. En fb sivilstatus er ikke så viktig. Derimot å skjule det i dagliglivet. Handlinger for å skjule at man er sammen og å ikke vise det i det hele tatt ovenfor andre.. Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8 Litt verre. Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg liker ikke å introdusere familie før etter minst et halvt år. Men det betyr ikke at det er skjult. Jeg holder hender på gaten om det føles naturlig. Men jeg flagger det ikke. Anonym poster: 0f28bddea85cd8fd76052deaf9b0c2a9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #13 Skrevet 8. april 2013 Derimot å skjule det i dagliglivet. Handlinger for å skjule at man er sammen og å ikke vise det i det hele tatt ovenfor andre.. Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8 Da ville jeg tenkt at vi ikke var kjærester. Kanskje jeg hadde tenkt at han hadde noen fler på gang også, eller holdt meg skjult fordi han ikke respekterte og var fornøyd/stolt av meg. Jeg holdt forholdet til eksen min skjult en stund, noe jeg angrer på i ettertid. Det er dårlig gjort, selv om jeg aldri rotet med andre. I forholdet jeg er nå har vi kysset offentlig og kunnet omgås hverandres venner (teoretisk sett, i praksis sjelden foreløpig) helt siden starten, før vi var offisielt sammen. Anonym poster: 698612542d8644360d1c897292a08960
Steinar40 Skrevet 9. april 2013 #14 Skrevet 9. april 2013 Litt verre. Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg liker ikke å introdusere familie før etter minst et halvt år. Men det betyr ikke at det er skjult. Jeg holder hender på gaten om det føles naturlig. Men jeg flagger det ikke. Anonym poster: 0f28bddea85cd8fd76052deaf9b0c2a9 Ja, det å ta med en ny kjæreste hjem til nærmeste familie bør man vente med. Ellers blir det fort bare surr når den ene kommer og den andre går.
Gjest Inggolf Skrevet 9. april 2013 #15 Skrevet 9. april 2013 Ja, det å ta med en ny kjæreste hjem til nærmeste familie bør man vente med. Ellers blir det fort bare surr når den ene kommer og den andre går. ja, så absolutt ( er jeg enige med både AB og deg) men det er en vesentlig forskjell på å ikke ta med kjæresten hjem til foreldrene de første ukene og det å holde kjæreten i skjul.. Du TS? Hva har egentlig kjæresten din til å si til sitt forsvar? (Hvis dette her er en reell problemstilling for deg da..)
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #16 Skrevet 9. april 2013 Tusen takk for svarene deres, er fint å lese hva dere tenker:) Jeg vil si meg enig i at det er stor forskjell på å ta med kjæresten hjem i starten og å holde henne i skjul. Det er normalt og forståelig at man venter med å introdusere henne hjemme. Derimot er det noe som skurrer når det ikke vises i offentlighet begynner jeg å tenke... Du TS? Hva har egentlig kjæresten din til å si til sitt forsvar? (Hvis dette her er en reell problemstilling for deg da..) Dette er en reell problemstilling. Det er en venninne som sitter i situasjonen. Forholdet har vart i ca 4/5 måneder nå. (ikke offentlig, men mellom de to) Kjæresten er så søt mot henne når det bare er de to sammen og med en meget begrenset vennekrets. Med andre folk, behandler han henne bare som om de er venner (slik ser det iallefall ut og hun sier selv hun føler det). Til tider så ser det iallefall ikke ut som om han er i noe forhold. Det har iallefall sett slik ut når jeg har møtt han på byen. Til sitt forsvar sier han til henne at han liker å være forsiktig og bruke tid og at han må få ha det gøy når han er sammen med vennene sine... Vi har begge prøvd å tolke situasjonen og vil ikke overreagere akkurat Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #17 Skrevet 9. april 2013 Tusen takk for svarene deres, er fint å lese hva dere tenker:) Jeg vil si meg enig i at det er stor forskjell på å ta med kjæresten hjem i starten og å holde henne i skjul. Det er normalt og forståelig at man venter med å introdusere henne hjemme. Derimot er det noe som skurrer når det ikke vises i offentlighet begynner jeg å tenke... Dette er en reell problemstilling. Det er en venninne som sitter i situasjonen. Forholdet har vart i ca 4/5 måneder nå. (ikke offentlig, men mellom de to) Kjæresten er så søt mot henne når det bare er de to sammen og med en meget begrenset vennekrets. Med andre folk, behandler han henne bare som om de er venner (slik ser det iallefall ut og hun sier selv hun føler det). Til tider så ser det iallefall ikke ut som om han er i noe forhold. Det har iallefall sett slik ut når jeg har møtt han på byen. Til sitt forsvar sier han til henne at han liker å være forsiktig og bruke tid og at han må få ha det gøy når han er sammen med vennene sine... Vi har begge prøvd å tolke situasjonen og vil ikke overreagere akkurat Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8 Dette fikk jeg skikkelig flashback av. Jeg har opplevd akkurat dette en gang før. Det viste seg at han var i et annet forhold, og dette forholdet var et seriøst forhold som han hadde vært i lenge, men der han ikke helt visste om han skulle gå "all in" enda. Jeg klikket da jeg fant ut av det, jeg var virkelig ført bak lyset! Senere har han giftet seg med damen han var sammen med da vi "datet" i 3 måneder. Stakkars jente sier jeg! Anonym poster: 0f28bddea85cd8fd76052deaf9b0c2a9
Gjest Inggolf Skrevet 9. april 2013 #18 Skrevet 9. april 2013 Tusen takk for svarene deres, er fint å lese hva dere tenker:) Jeg vil si meg enig i at det er stor forskjell på å ta med kjæresten hjem i starten og å holde henne i skjul. Det er normalt og forståelig at man venter med å introdusere henne hjemme. Derimot er det noe som skurrer når det ikke vises i offentlighet begynner jeg å tenke... Dette er en reell problemstilling. Det er en venninne som sitter i situasjonen. Forholdet har vart i ca 4/5 måneder nå. (ikke offentlig, men mellom de to) Kjæresten er så søt mot henne når det bare er de to sammen og med en meget begrenset vennekrets. Med andre folk, behandler han henne bare som om de er venner (slik ser det iallefall ut og hun sier selv hun føler det). Til tider så ser det iallefall ikke ut som om han er i noe forhold. Det har iallefall sett slik ut når jeg har møtt han på byen. Til sitt forsvar sier han til henne at han liker å være forsiktig og bruke tid og at han må få ha det gøy når han er sammen med vennene sine... Vi har begge prøvd å tolke situasjonen og vil ikke overreagere akkurat Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8 Jaha? Hva gjør han når han er ute på byen da? Du sier at dere er redde for å overreagere, men ut ifra hva du skriver her så får jeg et inntrykk av at dere (hun) reagerer altfor lite! Jeg hadde ikke akseptert slik oppførsel etter såpass mange måndter ihvertfall, for da hadde jeg garantert hadde en konstant følelse om at jeg blir ført bak lyset..
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #19 Skrevet 9. april 2013 Oi, det hørtes ikke ut som en god situasjon. Så det endte med giftemål!? Vell jeg synes litt synd i hun dersom han faktisk valgte å prøve om ei annen var "bedre"..Og på deg som måtte oppleve dette, AB:( Ute på byen kan det jo ende med litt dansing og slik, men han danser litt intenst og flørter en del med jentene. Det er hva jeg har observert. Jeg vet ikke helt jeg har jo ikke sett alt, og hele situasjonen da. Ja hun er redd for å overreagere, fordi hun liker han veldig godt og vil ikke overdramatisere situasjonen dersom det ikke skulle være noe annet..... Anonym poster: 93ed3eac3b70dde67824a53320fd3ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå