Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Nå er det totalt faen meg krise her!!! Jeg farget håret i dag igjen med helbleking. Desverre ble hele toppen av hodet mitt (der hvor min naturlige hårfarge er) helt Orange/blondt, mens det i lengden fortsatt er mørkt. (Hvis dere ikke vet hva jeg snakker med så var planen min å gå fra mørkebrunt til lysebrunt.)

Hva skal jeg gjøre? Fortsette å bleke det? I og med at jeg har flere forskjellige nyanser mørkt i håret fra før av så blir noe lysere enn annet!!

Tør nesten ikke gå på jobb imorgen jeg! :(

Endret av LonelyAngel
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du må faen ikke helle mer bleking i det, da risikerer du at det begynner å bryte av og blir helt tyggis!!

Ikke mer bleking selv om det frister, de partiene som har fått gjennomgå mest nå tåler ikke mer.

Jeg har bare et spørsmål, HVORFOR, etter alle de trådene om folk der hjemmebleking har gått totalt feil, HVORFOR gjør du det hjemme selv??

Anonym poster: 4a29b75e68a0dd02bd0518f973753a34

AnonymBruker
Skrevet

Slikt som skjer om man prøver seg på å bleke hår på egenhånd som både er farget og naturlig farge.

Tør du, så hiver du i mer blekning, eventuelt prøv å få frisør imorgen.

Anonym poster: ceef53a456b003159a93c05811d9ef68

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du må faen ikke helle mer bleking i det, da risikerer du at det begynner å bryte av og blir helt tyggis!!

Ikke mer bleking selv om det frister, de partiene som har fått gjennomgå mest nå tåler ikke mer.

Jeg har bare et spørsmål, HVORFOR, etter alle de trådene om folk der hjemmebleking har gått totalt feil, HVORFOR gjør du det hjemme selv??

Anonym poster: 4a29b75e68a0dd02bd0518f973753a34

Har gjort det mange ganger selv, får det alltid til jeg, så aner ikke hva folk gjør for å få det slik.

Anonym poster: ceef53a456b003159a93c05811d9ef68

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvis jeg skal fortsette å helbleke det må jeg helt klart ikke legge farge i hodebunnen og de første cm ut, for der er det blekt nok. Blir veldig vanskelig da å farge alt utenom det?

Grunnen for at jeg ikke har gått til frisør er fordi jeg aldri har funnet en god frisør. Har flere ganger opplevd at fargen hos frisøren også går skjeis. Mange av dem har ikke peiling på hvilke farger en passer.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Du kan prøve "bleach-bath"?

AnonymBruker
Skrevet

Å få ut oransje fargen selv er et helvete, jeg prøvde flere ganger med bleking og den ville rett og slett ikke gå ut. Endte med tyggishår. Dro til frisøren og fikset det, nå er håret mitt fint igjen (OG BLONDT!). :)

Anonym poster: 9cbeb9cbb45067f2aa39bbde29aabb53

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg gikk til frisøren og gjett om jeg gikk ut lykkelig! Det ble avfaring og minocolor etterpå. Avfargingen slet lite på håret mitt, så det ser kjempe fint ut :)

2000 kr fattigere da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...