Gjest Inggolf Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Broren min skal feire 30 årsdagen sin i helgen, pluss at han venter sitt første barn.. A-ha! Et videokamera må være en utmerket gave da tenkte jeg! Men aldri har vi eid et videokamera i familien, og jeg har vel omtrent aldri tatt i ett heller .. Jeg må kjøpe det i morgen, så jeg setter pris på svar raskt, og at det er mulig å få tak i det i ikke-... Jeg vet desverre ikke helt hva jeg er på utkikk etter, men du vet kanskje hvilke funksjoner som er en fordel å ha på videokamera? Jeg tenker en pris på opptil rundt 3000
Lutetium 71 Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 (endret) Nå er vel de fleste kompakt og speilreflekskameraer fullt i stand til å ta opp video, det eneste er at de har en begrensning på antall minutter man kan ta opp. Men problemer er jo ofte at folk ikke gidder å se på timesvis med formålsløs video, så akkurat det kan vel like gjerne være en fordel? Uansett, den eneste nyere norske videokamera-testen google spyttet ut, var denne. Ingen? C'mon! Du ber om hjælp bare noen timer før du skal ut og kjøpe, what did you expect? Endret 4. april 2013 av Lutetium 71
Gjest Inggolf Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Nå er vel de fleste kompakt og speilreflekskameraer fullt i stand til å ta opp video, det eneste er at de har en begrensning på antall minutter man kan ta opp. Men problemer er jo ofte at folk ikke gidder å se på timesvis med formålsløs video, så akkurat det kan vel like gjerne være en fordel? Uansett, den eneste nyere norske videokamera-testen google spyttet ut, var denne. C'mon! Du ber om hjælp bare noen timer før du skal ut og kjøpe, what did you expect? Tusen takk for svar Broren min har et knallbra kamera, så det blir nok kun et videokamera denne gangen. Men jeg skal i hvertfall ta en titt på denne linken, men jeg hadde egentlig håpa på noen konkrete erfaringer. ja, jeg vet at jeg burde ha spurt før Lutetium, men jeg kom ikke på før at jeg kunne bruke KG som hjelp før enn jeg lagde tråden 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå