YoyoMa Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Skal begynne å date en dame jeg møtte på nettet. Men virker som hun ikke har respekt for mine behov. Hun vil ikke sitte på ansiktet mitt og gni musa si over meg, og da jeg spurte om hun kunne gi meg en truse å lukte begynte hun bare å le og si jeg er ekkel. Nærkontakt med musa er ekstrekt viktig for meg....hvordan kan jeg overtale henne?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Skal begynne å date en dame jeg møtte på nettet. Men virker som hun ikke har respekt for mine behov. Hun vil ikke sitte på ansiktet mitt og gni musa si over meg, og da jeg spurte om hun kunne gi meg en truse å lukte begynte hun bare å le og si jeg er ekkel. Nærkontakt med musa er ekstrekt viktig for meg....hvordan kan jeg overtale henne? Vel, virker ikke som at du respekterer hennes grenser heller. 11
Gjest Gjest20 Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Hun er vel ikke din fremtidige date hvis hun sa du var ekkel. 5
Gjest Eurodice Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 (endret) Skal begynne å date en dame jeg møtte på nettet. Men virker som hun ikke har respekt for mine behov. Hun vil ikke sitte på ansiktet mitt og gni musa si over meg, og da jeg spurte om hun kunne gi meg en truse å lukte begynte hun bare å le og si jeg er ekkel. Nærkontakt med musa er ekstrekt viktig for meg....hvordan kan jeg overtale henne? Enten er du et troll eller så er du mindre begavet. Slike spørsmål og ønsker må komme lenger ut i bekjentskapet. Endret 4. april 2013 av Arabella 11
YoyoMa Skrevet 4. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2013 Hun er vel ikke din fremtidige date hvis hun sa du var ekkel. Jo, da. Vi skal fortsatt date, vi har vært venner i nesten 18 mnd nå. Hun vet jeg er pervers. Vel, virker ikke som at du respekterer hennes grenser heller. Men jeg fratar henne ingen gleder ved å dekke mine behov. Dette vil jo ikke gå utover henne i det hele tatt.
Wildrose Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Du må nok enten finne deg en annen date, eller dere må gjøre et kompromiss. Det er ikke alt man kan gjøre, selv om man har veldig lyst!
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Men jeg fratar henne ingen gleder ved å dekke mine behov. Dette vil jo ikke gå utover henne i det hele tatt. Hvorfor skal hun dekke dine behov når det ikke er hennes behov å sitte på menns fjes? 6
YoyoMa Skrevet 4. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2013 Hvorfor skal hun dekke dine behov når det ikke er hennes behov å sitte på menns fjes? Nettopp. Jeg tvinger henne ikke til å sitte på ansiktet mitt, men som et kompromiss kan hun gi meg en brukt truse f.eks.
YoyoMa Skrevet 4. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2013 Enten er du et troll eller så er du mindre begavet. Slike spørsmål og ønsker må komme lenger ut i bekjentskapet. Som jeg skrev i et av innleggene har jeg kjent henne i over 18 måneder. Vi snakker om alt mulig og jeg trenger ikke skjule noe for henne. Har alltid vært åpen om meg selv, mange kvinner synes det er frastøtende, men de 2% som liker den siden ved meg har jeg alltid endt opp med å være veldig gode venner med. At det gjør meg til et troll eller sosialt tilbakestående sier mer om deg enn meg.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Nettopp. Jeg tvinger henne ikke til å sitte på ansiktet mitt, men som et kompromiss kan hun gi meg en brukt truse f.eks. Det kan hun pinadø ikke nei, du begår faktisk allerede overtramp ved å tråkke på hennes grenser og mase om det her.
Gjest Eurodice Skrevet 4. april 2013 #11 Skrevet 4. april 2013 Som jeg skrev i et av innleggene har jeg kjent henne i over 18 måneder. Vi snakker om alt mulig og jeg trenger ikke skjule noe for henne. Har alltid vært åpen om meg selv, mange kvinner synes det er frastøtende, men de 2% som liker den siden ved meg har jeg alltid endt opp med å være veldig gode venner med. At det gjør meg til et troll eller sosialt tilbakestående sier mer om deg enn meg. Du minner mistenkelig om en jeg kjenner, som maste om det samme. I tillegg ville han at jeg skulle sitte over ansiktet hans og urinere, for han ville så gjerne drikke min gylne nektar, sa han. Han fikk ikke sitt ønske oppfylt. 1
Rimmern Skrevet 4. april 2013 #12 Skrevet 4. april 2013 Helt enig med deg her - dette er ei sær og vanskelig dame. Selv pleier jeg alltid å innlede dating med å få damene til å sitte på ansiktet mitt, slikke og sutte på trusene deres. Seriøst - ei dame som ikke er villig til å gjøre såpass første gang vi møtes er ikke mye å samle på! 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #13 Skrevet 4. april 2013 ser ikke helt problemet med å sitte på ansiktet til en fyr om dere allerede er kjærester...? er ikke det bare sexy da? Anonym poster: cffa97abcf7de06d5c55b27537d3fa9e
Gjest Eurodice Skrevet 4. april 2013 #14 Skrevet 4. april 2013 ser ikke helt problemet med å sitte på ansiktet til en fyr om dere allerede er kjærester...? er ikke det bare sexy da? Anonym poster: cffa97abcf7de06d5c55b27537d3fa9e Han har ikke truffet denne damen ennå i virkeligheten. De har chattet på nett, hvor han altså presenterer sine behov til henne. 1
Niennas Skrevet 5. april 2013 #15 Skrevet 5. april 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner/personhets. Niennas, mod.
Gjest .-L-. Skrevet 5. april 2013 #16 Skrevet 5. april 2013 (endret) Nettopp. Jeg tvinger henne ikke til å sitte på ansiktet mitt, men som et kompromiss kan hun gi meg en brukt truse f.eks. Hvorfor vil du ha en brukt truse? Hvor det er spor av diverse avføringer, forstår ikke det jeg^^ Endret 5. april 2013 av .-L-.
YoyoMa Skrevet 5. april 2013 Forfatter #18 Skrevet 5. april 2013 Hvorfor vil du ha en brukt truse? Hvor det er spor av diverse avføringer, forstår ikke det jeg^^ Brukte truser inneholder masse feromoner fra dama. Vil selgsagt ikke ha noe så ekkelt som en truse med avføring i. Bare en truse hu har svettet i.
Gjest Sunheart Skrevet 5. april 2013 #19 Skrevet 5. april 2013 Hvorfor vil du ha en brukt truse? Hvor det er spor av diverse avføringer, forstår ikke det jeg^^ Kjæresten min har brukt truse fra meg på soveromnmet sitt. Trodde de fleste menn likte å snuse litt på kjærestens truser jeg?
Gjest .-L-. Skrevet 5. april 2013 #20 Skrevet 5. april 2013 (endret) Brukte truser inneholder masse feromoner fra dama. Vil selgsagt ikke ha noe så ekkelt som en truse med avføring i. Bare en truse hu har svettet i. Du kan ikke bare ta t-skjorten da? Det kommer mest feromoner ut armhulene. Så slipper du også å gå over grensa når det kommer til sex praten Endret 5. april 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå