Gå til innhold

"Denne buksa gjør rumpa større" <- HVORFOR er kvinner så opphengt i å ha liten rumpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Små rumper er ikke fint, synes jeg. Jeg liker at dama har mye større rumpe enn meg. Hvorfor er damer så opphengt i å ha liten rumpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Lurer jeg også på, rumpa på bildet er jo skikkelig snasen! Jenter skal etter min mening ha en stor fast rumpe.

Gjest Puravida
Skrevet

Fordi det er forskjell på stor fin sprettrumpe og bred utrent rumpe vil jeg tro. Jeg liker svære sprettrumper! Yaay

Skrevet

Jeg så i artikkelen at bukser uten lommer gjør rumpa større, så tenkte jeg skulle kjøpe meg det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener myyyyye knebøy & hip thrust for å bygge rumpe faktisk 😄 vil ha min større!

Viktigste er jo at de er faste, og ikke flate..

Anonym poster: 9e5b867c0e64c42f7a67fa045a7cc670

Gjest Mann30
Skrevet

Fordi det er forskjell på stor fin sprettrumpe og bred utrent rumpe vil jeg tro. Jeg liker svære sprettrumper! Yaay

Jeg liker ikke damer som ser ut som de er på diett og bor på treningsstudio.

Hun her er perfekt i mine øyne: http://24.media.tumb...am2hxo1_500.jpg

Myk og jævla deilig.

Gjest Puravida
Skrevet

Jeg liker ikke damer som ser ut som de er på diett og bor på treningsstudio.

Hun her er perfekt i mine øyne: http://24.media.tumb...am2hxo1_500.jpg

Myk og jævla deilig.

Så bra at du vet hva du liker! Jeg syntes den var en smule overredigert, men hadde den vært strammere kunne den blitt min nye treningsinspirasjon. Heldigvis liker vi alle forskjellige ting:)

Gjest Puravida
Skrevet

Jeg så i artikkelen at bukser uten lommer gjør rumpa større, så tenkte jeg skulle kjøpe meg det.

Jeg også haha:)

AnonymBruker
Skrevet

Rumpa mi er mellomstor men jeg har ingen planer om å gjøre den mindre. Ønsker meg heller litt tynnere lår slik at rumpa kommer mer fram... haha! Så here we go!

Anonym poster: f2436af59cfc7ab88531d562e48e7fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...