Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jo selvfølgelig ingen fasit, men hvor lang tid tok det for deg å komme over noen du elsket? Hva gjør tiden bedre? Hva kan en gjøre for å unngå å tenke så mye på personen?

Klarer ikke å gjøre noe annet enn å være trist og gråte over å aldri se denne personen igjen uansett om jeg vet at det er for det beste :(

Anonym poster: 95526f8a7ca299a46d8239153ff9860e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slettet alle mailene og smsene og da etter et par måneder tror jeg når en ikke har noe å se tilbake på så går det sakte men sikkert over...

Skrevet

Avstand og masse, masse tid! Er som regel det som må til... Så lenge man har personen i livet sitt på en eller annen måte vil det gi næring til følelsene. Man må bare sakte men sikkert prøve å glemme, til slutt er den gode følelsen og de gode minnene bleknet. Hver gang denne personen dukker opp i tankene dine må du bare stoppe deg selv og tenke på noe helt annet!

Skrevet

den gangen jeg virkelig elsket noen, så tok det avsindig lang tid å komme dithen at jeg kan kalle meg "ferdig" med henne. ikke mye trøstende eller hjelp i mitt bidrag, men sånn var det. jeg er vel der nå, litt under et år etter.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg elsker den personen, og selv om det er vondt, har jeg lært meg å leve med det.

Det gjør meg ikke noe at h'n aldri blir borte, jeg har minnene, og håpet.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å styre tankene inn på det negative med personen når han dukker opp i hodet ditt. Det er forunderlig hvordan man kan styre egne tanker bare man vil.

Anonym poster: c6d71b90475bd84e910ef9fbfb602c47

Gjest Gjest
Skrevet

Når man har barn sammen, er det vanskelig å "glemme " han. Man blir stadig påmint det som var, når man jevnlig treffes gjennom barna. Trist og forferdelig tungt hele greia.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne hatt noen tips der selv, her har det gått 2 år og jeg elsker og savner han fortsatt like høyt....

Anonym poster: 3db3539bfac78aa544ea06231e785daa

Skrevet

Tror aldri man sluttet å elske noen man virkelig elsker, men kanskje man lærer seg og leve med det? Er i samme situasjon å elsker virkelig eksen min.

Men vi hadde det ikle bra sammen og han gjore noen ting som ødela mye for oss. Så nå MÅ vi fungere som venner for barna. Men er tungt, for jeg savner han :(

Gjest Beano
Skrevet

Det er ingen oppskrift på dette. Hva som vil være bra for deg vil ikke nødvendigvis være bra for noen andre.

Bli medlem av et tennis lag eller noe av den slag, slik at du kan bli kjent med andre menn. Stikkordet er at du må være sosial og for all del ikke hold deg hjemme og grin over han. Hvor nylig ble du dumpet?

AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke dumpet. Traff hverandre i lang tid, jeg fikk mer følelser enn h*n, ville ta ting videre men det ville ikke h*n. Fant derfor ut at det beste var å komme seg unna.

Anonym poster: 95526f8a7ca299a46d8239153ff9860e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...