Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Pinky.. så morsomt at du fant bilde av den.. ja.. er den ikke fin..? Gleder meg veldig til å få den... og ikke minst ta den i bruk!!!

Når det gjelder buketten, har jeg og min kjære blitt enige om at vi skal bestemme hvordan den skal se ut i fellesskap. Han hadde ikke lyst til å gjøre det alene, og jeg er glad for at jeg får være med å bestemme..

Overraskelser blir det allikevel...: Jeg vet ikke hvor vi skal sove på bryllupsnatten, det har han ordnet, og i tillegg har han visstnok en overraskelse på gang vedrøredne bryllupsreisen. (Jeg vet destinasjonen, men mulig det har noe med hvor vi skal bo eller noe.. ikke vet jeg..) Så da går det greit at buketten ikke blir så overraskende!! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må også lage buketten min selv... Helten har vært med på å bestemme kirka, sitt eget tøy, gjesteliste og menyen, og dét var nok bryllupsmas for ham! Men om han hadde hatt lyst, skulle han så klart ha fått lov til å bestemme buketten min, var bare det at han fikk hetetokter og nervøse rykninger da han fikk høre at det egentlig var hans ansvar med de blomstene.

Tror vi må innse at de aller fleste mannfolk bryr seg litt mindre om detaljene enn vi gjør. :P

If you want something done well, do it yourself...

Skrevet

Eg fekk av ein eller annan grunn ikkje fram bildet av kjolen din... Men her er min bukett, med roser og eføy. Og så tek eg meg den frihet å linke til Lucky sin, som er tettare og hjarteforma.

Vil uansett råde deg til - når du har kikka litt og funne ut omtrent kva du likar, ta med deg bilde av kjolen og snakk med floristen! Det er trass alt faget deira, så dei veit ein del om kva som passar og sånn...

Lukke til! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, Blyg.

Kjempefin kjole du har valgt. Jeg prøvde akkurat den samme og likte den kjempegodt selv om jeg endte med en annen til slutt.

Har du tenkt på hva slags farger du vil ha i buketten da? Du skriver at du vil ha roser, men de finnes jo i mange farger.

Jeg skal bestemme buketten min selv, og synes egentlig det er veldig greit. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå.

Den nederste på denne siden er fin. Jeg ville kanskje valgt roser som ikke var så mørke.

http://www.bernzonsblommor.nu/brollop.asp?sub_id=3

Skrevet

Sukk, det er en av mine favoritter, men jeg har bestemt meg for å ha tre eller fem cala som armbukett og ferdig med det.

Skrevet

Tusen takk til alle som liker kjolen min.. Det gjør jeg og!! :)

Jeg tror jeg nærmer meg en rund bukett, med lyse roser i. Vi har lyseblå invitasjoner og andre detaljer, så kanskje creme og lyserosa, med et innslag av lyseblått bånd/perler...e.l......

Min kjære ønsker at jeg ikke har bukett som "henger", selvom jeg synes at mange av de dere har vist meg er utrolig lekkre... Men siden det er han som i utgangspungtet skal bestemme, så har jeg funnet ut at jeg får høre på ønskene hans......

:)

Skrevet

Nyyyyyydelig kjole ja!!! Virkelig pen var den.

Skrevet

Er det noen som vet om det er mulig å bruke markblomster i buketten, og hvordan det i så fall blir gjort? Kan man plukke blomster selv og få dem bundet i en butikk?

Skrevet
Sukk, det er en av mine favoritter, men jeg har bestemt meg for å ha tre eller fem cala som armbukett og ferdig med det.

Jeg også har veldig lyst på callaer i buketten min den dagen jeg gifter meg, men Saeriamannen syntes de så ut som purreløk :o så da blir det nok noe annet. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...