Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å bestemme seg for hvaslags type bukett jeg skal ha. Vet at jeg skal ha roser i hovedsak, da jeg er nokså allergisk mot mye, men om den bare skal være rund, eller hengende eller noe annet kreativt, klarer jeg ikke å bestemme meg for.. Noen forslag? Eller noen fine bilder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du legger inn bilde av kjolen din, kan jo dette hjelpe litt på vei?

Gjest Lompa
Skrevet

Hvordan ser kjolen din ut, og hvordan ser du ut? Lang,kort, smal,bred...???Litt lettere da.

Skrevet

Hadde selv bukett med bare creme roser, eføy og litt annet grønt + sølvtråd (en detalj som gir en utrolig effekt). Min bukett var hengende fordi jo lenger buketten er jo høyere virker du. Altså hadde en rund bukett fått meg til å se ut som en låvedør. Dessuten liker jeg bedre de lange brudebukettene :wink:

Skal prøve å finne et bra bilde av den, men i mellomtiden kan du se den HER, sammen med bryllupskaka vår (som har samme roser som pynt)

Skrevet

Som dere ser, er jeg nybegynner.. skjønner ikke helt hvodan jeg får lagt ut bilde... :oops:

Men jeg er lys blond, 170, slank, og kjolen er veldig ren i stien, og klassisk, (Demetrios)

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet
Som dere ser, er jeg nybegynner.. skjønner ikke helt hvodan jeg får lagt ut bilde... :oops:

Men jeg er lys blond, 170, slank, og kjolen er veldig ren i stien, og klassisk, (Demetrios)

Hva heter kjolen da? har du ett nummer på kjolen?

Skrevet

Kan vise deg bilde av min favoritt, som er nr 28 her Er mange andre fine her også.... :wink:

Skrevet

Både Tex og Arwen sin var totalt nydelige :-)

Skrevet

Her var det mye fint jeg kan få inspirasjon fra!! Tusen takk!!

Pinky: Kjolen er Demetrios 2629, og jeg tror den er tatt vekk fra Demetrios sin hjemmeside, da den er av fjorårets modell!!

Nå skal jeg kose meg med linkene dere har gitt meg, og få litt inspirasjon fra dem!!!

takk takk!!

:):):):):)

Gjest bare lille meg...
Skrevet

litt off topic....

bestemmer dere brudebuketten selv?

Min kjære skal gjøre det... En overraskelse vil jeg og ha!

Stoler såpass på han at det blir nok en kjempe fin bukett! (søstra er blomsterdekoratør så han får nok litt hjelp der og....)

Skrevet

Jeg får ikke bestemme selv, men min kjære har valgt temafarger, som er mørkerødt og grønt, som vi har på alle trykksaker og til borddekorasjoner. Han vet jo at brudebuketten skal være i samme sjangeren. Han ba meg finne bilde av noe jeg kunne tenke meg i den sjangeren og det var den jeg likte best av de jeg har sett.

Men hvordan den blir seendes ut aner ingen andre enn han selv. Det kan godt hende de ikke ligner i det hele tatt, med unntak av fargene....

Skrevet

Sambo ville ikke han. :-( Da skal han slippe.

Skrevet

Det blir litt vanskelig for ham aa ordne da vi bor i utlandet. Dessuten har jeg bestemt meg - vil ha Vivaldi-roser (troooor jeg de heter!), som er rosa og kremaktige - litt gammeldagse og veldig romantiske. Jeg vil ikke ha en for stor bukett, og den skal vaere rund (er forholdsvis slank saa det tror jeg ikke gjoer noe).

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

HER er kjolen din blyg :)

KJEMPE nydelig!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...