Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det skrives jo så mye om utroskap her inne, og da har jeg lyst til å stille spørsmålet: Har du noen gang vært utro, og hva førte det til ? Ble det brudd, fant dere tilbake, ble du sammen med den du var utro med, hvordan takler dere hverdagen nå om det er barn med i bildet ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var utro en kveld for 2 år siden. Kjæresten og jeg hadde flytta fra hverandre pga. økonomiske problemer og fordi vi hadde et lite brudd tidligere den sommeren.

Jeg hadde det litt tungt den perioden (prøver ikke å forsvare meg selv nå, bare skriver situasjonen som den var) og jeg følte jeg ikke fikk noe støtte fra kjæresten. Ettersom jeg på den tiden bodde midlertidlig hos foreldrene mine og ikke hadde lappen (de bodde laaangt ut på jorde og ingemannsland) var jeg ganske mye ensom. Selv om jeg fortalte dette til kjæresten flere ganger, virket det ikke som han gadd å bry seg så veldig. Han var også veldig tydelig på at det var sååå kjedelig å være sammen med meg hos foredrene mine... men jeg hadde seriøst ikke venner på den tiden (alle vennene mine bor/bodde i en annen by) så jeg satt mye på ræva eller trente. Familien var de eneste jeg kunne være sosial med og det resulterte i at jeg ble fort irritert på foreldrene mine. Så det var ikke noe morsomt å plutselig bo hjemme igjen, null venner, umulig å komme seg noen steder osv. Var på utkikk etter jobb og var på mange jobbintervjuer, men ble avvist av alle. Så selvtilliten sank et par hakk også...

Men en kveld ble jeg invitert til en venninne, og der skulle vår felles kompis også komme. Vi skulle ha en rolig kveld sammen med masse latter, skravling og alkohol. Kvelden ble kjempehyggelig og det var SÅ deilig å endelig få være litt sosial igjen.

Venninna vår sovnet etter hvert og da var det bare kompisen og meg igjen. Vi satt på sofaen og snakket og snakket og snakket... han lyttet til meg, noe kjæresten aldri gjorde og han ga meg en ny selvtillit på en måte. Han fortalte at det alltid ordner seg på et vis og han var veldig støttende osv. Jeg fikk plutselig trang for å kysse han. Ikke fordi jeg hadde følelser for han, men fordi jeg likte han så godt og han fikk meg til å være glad og tenke positivt igjen. Men før jeg visste ordet av det kysset HAN meg først.

Kjæresten og jeg hadde kranglet før jeg dro dit, så jeg var ganske drittlei den kvelden og i tillegg til den alkoholen ga jeg litt faen egentlig. Veldig dumt, i know. Men det ble til kyssing og klåing.

Dagen etterpå hadde jeg så dårlig samvittighet at jeg hadde de verste magesmertene ever... det tok ikke mer enn en dag før jeg fortalte sannheten til kjæresten min. Han ble flyforbannet først, men tok ikke lang tid før han tilga meg. Og jeg syns jeg absolutt fortjente en sjanse til, for han har allerede fått en sjanse av meg. Ja, han var utro først, og det var på vårt første år. Vi var på vårt tredje da jeg var utro den sommeren. Så det så. Ser på det som at vi er "Skuls" nå og for min egen del gjentar det ALDRI seg igjen. Han sier også at det var første og siste gang, så vi får nå håpe det.

Har ihvertfall ikke vært noen utroskap etter det og vi er snart på vårt femte år. :)

Anonym poster: 0b223b62442ca7e0f94e71412ccaa023

AnonymBruker
Skrevet

Ja, førte ikke til noe, det er vel 8 år siden nå, vi er fortsatt sammen, han vet ingenting, ungene vet ingenting.Sluttet å møte han i frykt for å bli tatt, hadde det ikke vært for det ville jeg nok fortsatt møtt han i skjul.

Anonym poster: 161d4c5d1f35b63661ecdfaf2a7ac352

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro etter 10 år med samme mann. Jeg gikk fra mannen min da fordi han fortjente bedre. Jeg burde selvfølgelig gått fra ham før jeg var utro men for meg var det møtet med "han andre" som ble en vekker for meg mtp hva slags ekteskap jeg levde i og hva jeg ønsker ut av livet. Nå er jeg og "han andre" gift og har det veldig bra sammen. eksmannen har jeg også et veldig godt forhold til.

Anonym poster: 4197d936ecb3b6302af96cf81e563c72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tok alt i fra meg. Rett og slett.

Anonym poster: ed4e6540135332d921924725c2e5d806

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 22. Var utro 3 ganger mot exen min. Angrer meg ikke!

Anonym poster: 0843a025489604255b36237f19bdca79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var utro mot eksen, med min nåværende samboer. Så det første jo med seg et hittil tre og et halvt år langt forhold, men jeg sier på INGEN måte at jeg gjorde det riktige den gangen mtp utroskapen. Men, jeg står også hundre prosent for hva jeg har gjort, og misliker når folk ikke gjør det.

Anonym poster: b0deab3e02e0511497b2a310fc8d2f90

AnonymBruker
Skrevet

Var notorisk utro i flere år med de respektive kjærestene og samboere. Er helt sluttet nå og faller ikke for fristelsen engang. Så man kan forandre seg. Jeg ble voksen og vet jeg er god nok og at jeg kan få spenning fra den jeg er sammen med . Jeg har vokst på det og sett verdier som jeg gav faen i da eller jeg visste ikke bedre. Har alltid hatt draget på menn og hatt vansker for å si nei når jegikke får oppmerksomheten jeg synes jeg fortjener hjemme.

Nå har jeg det som plommen i egget og kommer ikke til å være utro mer.

Anonym poster: d145129a707567e88a40e5a7b3be3d34

AnonymBruker
Skrevet

Var notorisk utro i flere år med de respektive kjærestene og samboere. Er helt sluttet nå og faller ikke for fristelsen engang. Så man kan forandre seg. Jeg ble voksen og vet jeg er god nok og at jeg kan få spenning fra den jeg er sammen med . Jeg har vokst på det og sett verdier som jeg gav faen i da eller jeg visste ikke bedre. Har alltid hatt draget på menn og hatt vansker for å si nei når jegikke får oppmerksomheten jeg synes jeg fortjener hjemme.

Ble du tatt?

Anonym poster: d5810f69474f747718ebbdd8c35d07ca

Skrevet

Jeg var det før jeg brøt ut av et dårlig forhold hvor jeg ikke ble behandlet på en god måte.

Det førte til at jeg kom meg videre, skjønte at det jeg holdt på med ikke var bra for meg, men jeg burde fortsatt ikke gjort det.

Gjest Gjest
Skrevet

Aldri slått deg at det kan ha noe med deg å gjøre at det ikke har vært bra hjemme? Høres ikke ut som du er en snill person... Som bare kunne bedra og lure uten skrupler ?
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var det før jeg brøt ut av et dårlig forhold hvor jeg ikke ble behandlet på en god måte.

Det førte til at jeg kom meg videre, skjønte at det jeg holdt på med ikke var bra for meg, men jeg burde fortsatt ikke gjort det.

Synes ikke det er greit å være utro uansett. Det er feigt!
Skrevet

Synes ikke det er greit å være utro uansett. Det er feigt!

Det sier jeg jo selv og. Jeg burde ikke gjort det, skriver jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Det sier jeg jo selv og. Jeg burde ikke gjort det, skriver jeg.

Man kommer seg videre, uten å være utro. Bra du har innsett det. Men veldig synd at så mange må gå i den fella og ødelgge for så mange, før de skjønner at det er fullstendig galt å være utro. Viser jo veldig svakhet på den måten.
Skrevet (endret)

Man kommer seg videre, uten å være utro. Bra du har innsett det. Men veldig synd at så mange må gå i den fella og ødelgge for så mange, før de skjønner at det er fullstendig galt å være utro. Viser jo veldig svakhet på den måten.

Tenker du og jeg kan ta en prat på pm om resten av situasjonen rundt før du tar deg friheten og dømmer meg mer jeg. Han jeg var utro mot har klart å ødelegge hele livet sitt på egen hånd.

Men ja - utroskap i seg selv løser ingenting, hverken som hevn eller ellers.

Endret av hjärterdam
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skrives jo så mye om utroskap her inne, og da har jeg lyst til å stille spørsmålet: Har du noen gang vært utro, og hva førte det til ? Ble det brudd, fant dere tilbake, ble du sammen med den du var utro med, hvordan takler dere hverdagen nå om det er barn med i bildet ?

Møtte en mann for 1 /2 år siden.. Vi hadde sex 2 ganger i hans leilighet. Jeg sa at jeg skulle jobbe natt, men det stemte ikke.. Dro til han i stedet. ( hadde uregelmessige nattevakter, så det var lett å lyve ) angrer veldig. Har ikke fortalt han det og han fant det aldri ut. Tar det med meg i grava.. Fikk ingenting ut av det og fatter ikke at jeg kunne være så dum.

Anonym poster: 655546cca02339d2725be10a344953c5

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri vært utro, men har sett hvor mye dritt utroskap fører med seg. Det er en meget egoistisk og umoden handling, som det ikke under noen omstendighet går an å forsvare. Vil tro at en slik handling vil slå tilbake på den utro. Vel fortjent.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke vært utro, men min ex-samboer var det, og det førte bare elendighet med sed, spesielt for han selv. Jeg kom meg jo etter hvert, men han har slitt. Familien ble splittet og det var trist, også for ungene. Men jeg har det bra med ny mann og barna mine nå.Livet går videre.

AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg lurer på, om dere har vert utro i tidligere forhold. Sier dere det til deres nye kjæreste ??(om det ikke er han dere har vert utro med )

Anonym poster: 6bfff616393f74d7512893a20920846f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...