AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Igår begynte det. Øynene renner hvert femte minutt, nesa er tett og hode gjør så vondt. Var ikke fullt så ille i går så min samboer tok meg med på bilskruing et par timer. Det gjorde vondt verre og i dag er jeg absolutt ikke i form. Han spurte om jeg ville være med i garasjen en halvtimes tid unna bostedet vårt og jeg sa at jeg ikke hadde kjempe lyst. Men han kjørte opp likevel.. Jeg sitter i bilen, mens han skrur. Bare ser ut av vinduene, kjenner øynene renner som bare det og hode "eksploderer" men alikevel må jeg sitte her. Er så viktig å sette på de kuuule delene på bilen, vettu. Jeg skulle ønske ha ga meg mer omsorg og omtanke. At han heller lagde noe mat, satt på en film, en kopp te. Jeg er ikke ofte syk og forlanger sjeldent noe, annet enn oppvasken og at han skal rydde hjemme. Men jeg er så lei, lei av at jeg aldri skal få være syk. Når han er dårlig ordner jeg alt for at han skal ha det bra, løper frem og tilbake. Han er jo ofte dårlig, får hver minste ting.. Utblåsning, liten en ihvertfall. Anonym poster: e59fbe80e4413b46320e446e722e31a5
Gjest Naria Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Hvorfor kunne ikke du være hjemme, mens han fiksa bilen? 4
Jodi Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Stemmer i med Naria, hvorfor i all verden ble du med ham om du er syk? Kunne du ikke blitt hjemme på sofaen og slappet av i stedet?? 2
Katine_73 Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Fordi mannfolk er ordentlig syke når de er syke. Vi kvinnfolk bare maser og klager. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Jeg ble ikke hjemme fordi han hadde kjørt meg til legen, på veien hjem fra legen kjørte han bare opp der. Selv når jeg sa nei. Hadde jeg allerede vært hjemme hadde det jo ikke vært noe problem... -ts Anonym poster: a0c45526ad024381e5ecc147550ba879
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 For en fjott som ikke tar hensyn til at du er syk, ser du får deg at det skal være sånn her hver gang du blir syk i fremtiden? Kanskje vurdere å dumpe han? Han gir jo blanke i deg. Anonym poster: 2a944a079168f0046ac7ce980b46d9a7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Altså jeg forventer aldri at han ikke skal få gå ut eller gjøre sitt, men jeg hadde for all del ikke trengt å være med. Han kunne sluppet av meg rett nedi veien der vi bor, om det var omvei han ville slippe. Den veien kjørte han opp til garasjen fra legen uansett. Så jeg forstod bare ikke problemet. Han er grei ellers altså, men jeg skulle ønske han brydde seg litt mer bare.. At han forstod at det ikke er helt greit å være dårlig, kanskje han kunne vært snill å være her litt ekstra for meg når jeg ikke er helt i form. Jeg gjør da absolutt alt for han når han er dårlig. Heller klager og syter jeg ikke mye rundt han som en før her sa, alt jeg har sagt er at jeg ikke føler meg helt bra og helst vil være hjemme å slappe av litt så jeg kan bli bedre og komme tilbake i jobb fortest mulig. Anonym poster: a0c45526ad024381e5ecc147550ba879
Chien Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Jeg foreslår at du forteller kjæresten din akkurat hva du ønsker og trenger. Han er sannsynligvis ikke tankeleser og forstår at det er hjemme på sofaen du vil være, når du gir etter og drar sammen med han. 1
Katine_73 Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Jeg gjør da absolutt alt for han når han er dårlig. Heller klager og syter jeg ikke mye rundt han som en før her sa, alt jeg har sagt er at jeg ikke føler meg helt bra og helst vil være hjemme å slappe av litt så jeg kan bli bedre og komme tilbake i jobb fortest mulig. Anonym poster: a0c45526ad024381e5ecc147550ba879 Det var da virkelig ikke det jeg mente. Det jeg prøvde å si er at når menn er syke så forventer de omsorg og som regel så får de det uten videre dikkedarer. Men når damene blir syke og forteller om det, så blir det oppfattet som mas og klaging av mange menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå