Komatsu123 Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Jeg er lei av at så mange klær fra HM etc mister fasongen og krymper etter 1 vask, så mitt spørsmål er: Hvor handler dere basisklær, hvilke merker og hvilke stoff skal man se etter? Bomullsklær fra HM er iallefall helt rævva har jeg funnet ut... Er så nedtur når de ser så fine ut med en gang. Og etter 1 vask så har de krympa og mista fasongen fullstendig...
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Sjekk ut Match. Anonym poster: 122b80561fba3308cb1ed9fed0fee944
Madison_00 Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Liker en del fra Hollister for tiden. God kvalitet og mye fint. Basic, sporty og lounge-type klær. Også mye fint av topper og shortser, men ikke alltid helt etter min smak. Ellers handler jeg helt basic hvite/sorte topper og t-skjorter på Primark, av alle steder, og kvaliteten er overraskende bra! Har dem ofte i rundt et år før jeg kjøper nytt, og for 4-6 Euro er det helt fenomenalt spør du meg. Mister ikke fasongen i vask eller tørkerommel
Gjest Mrs.KennyPowers Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Jeg har en del tøy fra Acne, er veldig fornøyd med kvaliteten. De siste par årene synes jeg de har blitt litt sære i stilen, men de har fortsatt en del gode basisplagg, som tettsittende bukser, leggings, singleter, t-skjorter, gensere og slikt. 2nd Day og Day har mye bra, samt Filippa K og Isabel Marant. Gestuz og Iro har jeg også vært godt fornøyd med, det lille jeg har derfra. Jeg er egentlig ikke så klassisk i stilen, så jeg bruker ikke slike basisplagg av den mer kostbare typen så ofte, men det er alltid kjekt å ha noe i skapet som er av god kvalitet, kan kombineres i det uendelige og ikke minst, er tidløst, så verdt å legge litt penger i noen gode plagg.
Gjest Elissima Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Topshop, Guess, Armani, Isabel Marant,Filippa K
Safiye Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Filippa K har mye basic som er fine og god i kvaliteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå