AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Har fått med meg at det har vært et par tråder i det siste som omhandler menn som ikke svarer på sms. Jeg er i samme situasjon, men lurer på om det er fordi HAN tenkte at meldingen min ikke krevde svar, mens jeg i mitt hode tenkte han ville svare(vi hadde vekslet er par sms frem og tilbake før det ble stille...) Han ga ikke uttrykk for at det var noe galt, han hadde samme tonen som alltid. Er det sannsynlig at han tenkte at det var greit å sette en stopp for den gang, uten at han mente noe "vondt" med det? Er det jeg som overreagerer?Nå har det snart gått en uke uten at jeg har hørt noe, men det er egentlig ikke unormalt. Ble bare så usikker etter som jeg egentlig trodde jeg skulle få svar tilbake. Bør jeg kvie meg for å sende flere meldinger før han gjør det? Han er ikke den ivrigste på sms, men i blant er det han slem tar initiativ. Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Har fått med meg at det har vært et par tråder i det siste som omhandler menn som ikke svarer på sms. Jeg er i samme situasjon, men lurer på om det er fordi HAN tenkte at meldingen min ikke krevde svar, mens jeg i mitt hode tenkte han ville svare(vi hadde vekslet er par sms frem og tilbake før det ble stille...) Han ga ikke uttrykk for at det var noe galt, han hadde samme tonen som alltid. Er det sannsynlig at han tenkte at det var greit å sette en stopp for den gang, uten at han mente noe "vondt" med det? Er det jeg som overreagerer?Nå har det snart gått en uke uten at jeg har hørt noe, men det er egentlig ikke unormalt. Ble bare så usikker etter som jeg egentlig trodde jeg skulle få svar tilbake. Bør jeg kvie meg for å sende flere meldinger før han gjør det? Han er ikke den ivrigste på sms, men i blant er det han slem tar initiativ. Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd Er dere venner, kjærester, "holder på", hatt sex? Vanskelig å svare når du ikke gir noen info...
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Er dere venner, kjærester, "holder på", hatt sex? Vanskelig å svare når du ikke gir noen info... Vi har vært bekjente i noen år, men for en liten stund siden begynte han å flørte med meg.. Jeg har hatt et godt øye til ham i lengre tid. Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd
Gjest anonym Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Vi har vært bekjente i noen år, men for en liten stund siden begynte han å flørte med meg.. Jeg har hatt et godt øye til ham i lengre tid. Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd Er du sikker på at han er singel da? Har dere hatt sex? Av/på kontakt tenker jeg på to alternativer : han ser en annen/andre, han vil bare ha sex med deg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Er du sikker på at han er singel da? Har dere hatt sex? Av/på kontakt tenker jeg på to alternativer : han ser en annen/andre, han vil bare ha sex med deg. Ja, han er singel. Nei, vi har ikke hatt sex, men han legger absolutt ikke skjul på at han har lyst på meg. Helt greit, men jeg blir jo "engstelig" for om jeg har gjort/sagt noe galt. Jeg er jo glad i gutten! Fikk nettopp vite (via Facebook) at hunden hans døde i påsken. Kan det være en grunn til at han ikke er i humør til å sende flørtende sms? Kanskje jeg ikke bør ta det personlig? Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Han er forresten ikke klar for forhold, og det er det jeg mente at er helt greit. At vi bare er såkalte "full friends". Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Han er forresten ikke klar for forhold, og det er det jeg mente at er helt greit. At vi bare er såkalte "full friends". Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd "Fuck friends" skulle det stå.. Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd
Angelika3 Skrevet 4. april 2013 #8 Skrevet 4. april 2013 Da kan du jo skrive en melding til ham og si at du så hunden hans døde i påsken og spørre om det går bra med ham : )
Gjest anonym Skrevet 4. april 2013 #9 Skrevet 4. april 2013 "Fuck friends" skulle det stå.. Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd Mitt inntrykk er at menn som har et fuckfriends forhold til ei dame, og som sier til henne at han ikke er klar for et forhold, ikke er nok interessert i henne som kjæreste. Jeg vet jo ikke om det stemmer i ditt tilfelle, men hvis du kontakter han og han er veldig av/på, hadde jeg snakket med han, sagt hva du føler. Hvis han da sier han ikke vil mer fortsatt, hadde jeg slutta å ha sex med fyren. Har ei venninne som var superforelska i sin fuckfriend, men hun visste aldri hva han ville. Det endte med at han tok mindre og mindre kontakt, og plutselig fikk hun vite at han hadde forelsket seg i ei anna og er nå sammen med henne. Hun angrer npå veldig i ettertid på at hun aldri ga han et slags ultimatum, at alt gikk på hans premisser. Ts : så lenge du er tilgjengelig på kun hans premisser, vil han aldri trenge å ta et valg angånde deg. Jeg har aldri hatt sex med en fyr før jeg vet mer hvor jeg står, og de har alltid fått følelser for meg. Å ha sex uten noen forventninger når man selv er forelska, har jeg aldri skjønt...det er jo er selvpining! Skaff deg selvrespekt, spør han, og handle derifra, forvent noe av en fyr! Dette gjelder flere damer her inne!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Mitt inntrykk er at menn som har et fuckfriends forhold til ei dame, og som sier til henne at han ikke er klar for et forhold, ikke er nok interessert i henne som kjæreste. Jeg vet jo ikke om det stemmer i ditt tilfelle, men hvis du kontakter han og han er veldig av/på, hadde jeg snakket med han, sagt hva du føler. Hvis han da sier han ikke vil mer fortsatt, hadde jeg slutta å ha sex med fyren. Har ei venninne som var superforelska i sin fuckfriend, men hun visste aldri hva han ville. Det endte med at han tok mindre og mindre kontakt, og plutselig fikk hun vite at han hadde forelsket seg i ei anna og er nå sammen med henne. Hun angrer npå veldig i ettertid på at hun aldri ga han et slags ultimatum, at alt gikk på hans premisser. Ts : så lenge du er tilgjengelig på kun hans premisser, vil han aldri trenge å ta et valg angånde deg. Jeg har aldri hatt sex med en fyr før jeg vet mer hvor jeg står, og de har alltid fått følelser for meg. Å ha sex uten noen forventninger når man selv er forelska, har jeg aldri skjønt...det er jo er selvpining! Skaff deg selvrespekt, spør han, og handle derifra, forvent noe av en fyr! Dette gjelder flere damer her inne! Jeg har snakket med noen venninner også, og til og med min mor (vi har et nært, åpent forhold). Og de sier som deg; jeg må slutte å være så tilgjengelig på hans premisser. Men deg gjelder egentlig alle. Jeg er opptatt av å være tilgjengelig for de som måtte trenge/ønske det, omtrent til alle døgnets tider. Så han også. Men hvis/når han tar kontakt igjen; mener dere da at jeg skal være "avvisende", selv om jeg har lyst til å chatte med ham/ møte ham? Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd
Jodi Skrevet 4. april 2013 #11 Skrevet 4. april 2013 Syns ikke du skal være avvisende, men du kan kanskje være litt tilbakeholden og la han ta kontakt først. Vis at du er interessert, men ikke virk/vær desperat.. Du kan jo evt. sende ham en kort melding, bare for å høre hvordan det står til? Så kan du se hvordan han responderer på den..?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #12 Skrevet 4. april 2013 Syns ikke du skal være avvisende, men du kan kanskje være litt tilbakeholden og la han ta kontakt først. Vis at du er interessert, men ikke virk/vær desperat.. Du kan jo evt. sende ham en kort melding, bare for å høre hvordan det står til? Så kan du se hvordan han responderer på den..? God idé! Tror nok jeg drøyer en god stund før jeg tar kontakt uten en god grunn... Ideer til hva jeg eventuelt kan skrive hvis jeg ikke hører noe fra ham? Gjerne noe litt småflørtende og artig... Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #13 Skrevet 5. april 2013 Da kan du jo skrive en melding til ham og si at du så hunden hans døde i påsken og spørre om det går bra med ham : ) Hunden hans døde visst i går, ikke i påsken. Men jeg tror det var ventet, for han var hjemme hos foreldrene i påsken... Hadde det ikke vært for at jeg ikke har fått respons på den siste meldingen, hadde jeg nok sendt en melding til ham. Men nå føler jeg at det blir så kontaktsøkende. At jeg sender han melding for å få kontakt, ikke fordi jeg er lei meg pga. hunden hans (selv om jeg virkelig er det...) Venninnen min skrev til meg i går: "Han har jo virkelig lyst på deg, det er deg som teller". For det har virkelig ikke vært tvil om hva han vil. Kan han plutselig miste interessen så fort? Snaue to uker tidligere var det han som sendte meg flørtende sms... Anonym poster: d331b01da851cf3d06b8715f4ede7bbd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #14 Skrevet 5. april 2013 Dere har ikke hatt sex, men er likevel fuck friends? Anonym poster: 30257b39be2fbff5cfa33fb0877111a8 1
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2013 #15 Skrevet 5. april 2013 Fuckfreinds er bare et helt håpløst konsept. Bare les alle trådene her inne fra fortvila damer med fuckfriend. Du er jo stressa pga sms allerede og dere har ikke begynt å fucke enda engang! Ja, lykke til, sier jeg bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå