Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #1 Del Skrevet 29. mars 2004 På torsdag dukket forloveren min opp helt uventet. Hun bor 50 mil herfra og hadde alliert seg med sambo. Skjønte jo at nå skulle det skje og ble rimelig nervøs. Vet egentlig at det er grunnløst, for hun kjenner meg og vet hva jeg liker. Kl. 09.00 på lørdag ble jeg vekket med at frokosten var ferdig. Hun hadde dekket på og ordnet det så fint. Vi spiste sammen med sambo. Etterpå fikk jeg beskjed om at jeg hadde 45 minutter på å ordne meg og at jeg skulle tenke "bytur." Hoppet i dusjen og fikk på meg klær. Sambo kjørte oss til byen og i Munkegata fikk jeg beskjed om å gå av. Derfra gikk turen til Bentes og en times aromaterapi (deiiiiiiiiiilig.) før jeg ble sminket etter alle kunstens regler :-) Vi hadde litt ekstra tid så vi spankulerte litt i butikker før jeg plutselig fikk beskjed om at vi måtte gå. Så to skritt bak forloveren min bar det til ny destinasjon. På veien møtte vi to venninner og turen gikk til Bølgen & Moi!!! :-) Der satt min sambos søster og ventet. Forloveren min hadde bestilt bord og forhåndsbestilt maten. Det ble Tapas til lunsj med rødvin til. Det var sååååååå god mat. De hadde ordnet med spesialdessert kun til meg og jeg var stappe mett da vi skulle dra derfra. Været var skikkelig dårlig på lørdag så forloveren min var litt bekymret for neste post, men jeg sa at det tålte jeg. Så bar det opp på Byåsen, nærmere bestemt Lian, hvor de hadde bestilt hest og vogn tur i Bymarka :-) Så en times tur med hest og vi alle satt under skinnfeller og drakk champagne :-) :-) Kjempekoselig. Deretter ble det en times pause hvor alle dro hjem, mens jeg fikk beskjed om å pynte meg litt og være klar til kl. 20.00 igjen. Mens vi hadde vært borte hadde sambo vasket hele huset og tent masse stearinlys :-) :-) Kl. 20.00 kom alle hjem til meg og forloveren min hadde kjøpt inn ost og kjeks og rødvin. Vi satt her til kl. 04.30 på natta og snakket og mimret og hadde det kjempekos med artige sanger og pakker som jeg selvfølgelig skulle kjenne på og finne ut hva som var inni :-) Klarte jeg ikke det måtte jeg drikke. Dagen ble helt perfekt for min del og akkurat slik jeg på forhånd hadde ønsket at det skulle bli :-) Hadde grudd meg en del på forhånd, men det viste seg og være bortkastede bekymringer :-) *og i dag får forloveren min en blomsterbukett på døra som takk for alt hun har gjort for meg* :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. mars 2004 #2 Del Skrevet 29. mars 2004 For en fantastisk dag! Du har noen fantastiske venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 29. mars 2004 #3 Del Skrevet 29. mars 2004 Det der hørtes kjempekoselig ut! Jeg håper at hvis det blir noe på meg så blir det i den duren, for jeg er helt imot de tåpelig tingene mange gjør... Kle seg ut, og gjøre seg til latter i byen eller på kjøpesenteret... Nei, du er heldig som har flotte og 'voksne' venninner som klarer å gjøre en slik dag helt spesiell og minneverdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 29. mars 2004 #4 Del Skrevet 29. mars 2004 Det der hørtes kjempekoselig ut! Jeg håper at hvis det blir noe på meg så blir det i den duren, for jeg er helt imot de tåpelig tingene mange gjør... Kle seg ut, og gjøre seg til latter i byen eller på kjøpesenteret... Nei, du er heldig som har flotte og 'voksne' venninner som klarer å gjøre en slik dag helt spesiell og minneverdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 29. mars 2004 #5 Del Skrevet 29. mars 2004 Så herlig! I fjor kidnappet vi en venninne som skulle gifte seg,og dro på hytta hennes,en hel jentegjemg!Grilla,mimra,drakk og sang!Og alle hadde funnet frem alle gamle bilder av henne og limt på store plakater og skrevet noen ord til hvert bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 29. mars 2004 #6 Del Skrevet 29. mars 2004 *SUKK!* Du er heldig ja. Jeg gruer allerede for mitt eget utdrikkingslag,jeg....Er ikke helt sikker på hva de kan komme til å finne på. Men drømmer om noe i stil med det du fikk. Nå har ingen av mine så god råd, men de trenger jo ikke gjøre det dyrt,da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 29. mars 2004 #7 Del Skrevet 29. mars 2004 Åh, så koselig! Hørtes ut som en kjempekoselig helg!! Håper det b lir noe slikt på meg også når den tid kommer! Så bra at du fikk det koselig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 29. mars 2004 #8 Del Skrevet 29. mars 2004 Hørtes koselig ut :-) Er redd mitt ikke blir så ufarlig..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 29. mars 2004 #9 Del Skrevet 29. mars 2004 dette hørtes kjempe kos ut.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. mars 2004 #10 Del Skrevet 29. mars 2004 Hørtes helt nydelig ut! Slenger med dette ut en klem til alle forståelsesfulle forlovere, som vet å sette pris på bruden, og ikke bare priser utdritingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #11 Del Skrevet 29. mars 2004 Tusen takk for alle fantastiske tilbakemeldingene :-) Jeg er så superfornøyd med utdrikningslaget som det går an å få blitt, og mener det må da være mye bedre at bruden mimrer tilbake på noe godt og hyggelig i stedet for noe grusomt og redselsfullt. Gleder meg til å se bildene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. mars 2004 #12 Del Skrevet 29. mars 2004 Gleder meg til å se bildene :-) ...som du selvsagt har tenkt å dele med oss....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #13 Del Skrevet 29. mars 2004 :oops: Da må i så fall noen lære meg å legge inn bilder når den tid kommer.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. mars 2004 #14 Del Skrevet 29. mars 2004 Det hoertes kjempetopp ut. Akkurat noe saant har jeg ogsaa lyst til. Men forloveren min er ikke verdens mest entusiastiske forlover, de andre venninnene mine purrer paa henne og lurer paa naar det blir, men hun er litt vag. Kanskje jeg maa organisere det selv?! :o Da hadde det definitvt blitt noe a la ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. mars 2004 #15 Del Skrevet 29. mars 2004 Dette er hva jeg kaller et flott lag, MissG! Jeg har null sans for utdrikningslag á la "drite ut den som skal gifte seg"! Men dette var jo kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 29. mars 2004 #16 Del Skrevet 29. mars 2004 Så koselig ! En skikkelig og ordentlig utdrikking, slik vi alle vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #17 Del Skrevet 29. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 29. mars 2004 #18 Del Skrevet 29. mars 2004 Hørtes ut som en dag etter min smak også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå