Gå til innhold

Hun snakker i telefonen med mat i munnen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tygger og jafser mens hun snakker med meg i telefonen slik at jeg nesten ikke kan høre hva hun sier. Ikke en enkelt gang men hun har det for vane.

Likedan kan hun finne på å ringe meg når hun sitter på do og driter og er ikke ikke redd for å fortelle meg det heller.

Hun sier ikke hei vi prates litt senere men utnytter denne tiden til å fortelle om det forskjellige hun har på hjertet.

Synes det er respektløst og sluttet å snakke noe særlig med henne.

Jeg har fortalt henne det gjentatte ganger . men hun forstår ikke.

Hva mener dere?

Hun er ellers opptatt av sin fine fasade men overfor meg kan hun altså holde på slik. Har dere hørt på maken?

Anonym poster: 3db5e008417a54e0c239c740e309c335

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig oppdratt. Men det er ganske utbredt, har jeg inntrykk av. Ikke i nøyaktig samme form som du forteller om her, men i samme sjanger

Anonym poster: cf8ef25e6571c7e0663e93e47ec6d959

Gjest Eurodice
Skrevet

Tygger og jafser mens hun snakker med meg i telefonen slik at jeg nesten ikke kan høre hva hun sier. Ikke en enkelt gang men hun har det for vane.

Likedan kan hun finne på å ringe meg når hun sitter på do og driter og er ikke ikke redd for å fortelle meg det heller.

Hun sier ikke hei vi prates litt senere men utnytter denne tiden til å fortelle om det forskjellige hun har på hjertet.

Synes det er respektløst og sluttet å snakke noe særlig med henne.

Jeg har fortalt henne det gjentatte ganger . men hun forstår ikke.

Hva mener dere?

Hun er ellers opptatt av sin fine fasade men overfor meg kan hun altså holde på slik. Har dere hørt på maken?

Anonym poster: 3db5e008417a54e0c239c740e309c335

Dette kan du da lett unngå. Si at hun kan ringe deg når hun er ferdig med inntak og utslipp :fnise: .

Skrevet

Hvem er hun i forhold til deg?

AnonymBruker
Skrevet

høres ut som hun er komfortabel med deg da. det kan du jo ta som et kompliment!

Anonym poster: b5301654850518d6af982d34b1855a56

AnonymBruker
Skrevet

høres ut som hun er komfortabel med deg da. det kan du jo ta som et kompliment!

Anonym poster: b5301654850518d6af982d34b1855a56

Greit når dama finner meg i senga med en annen og jeg unskylder det med at jeg er så komfortabel med henen at jeg ikke gadd å være diskret?

Anonym poster: fe0c8abf753f835ef89d4e9703b120b8

AnonymBruker
Skrevet

Si at hun får ringe opp igjenn når hun er ferdig med det hun eventuelt driver med, så legger du bare på. Når hun derreter ringer opp (og sikkert er småsur) så forklarer du bare på en snill måte at du ikke ønsker å høre smattelyder eller toalettlyder/samtale om at hun sitter på toalettet. Så sier du bare beklager og begynner å snakke om noe annet?

Jeg hadde en venninne som gjor det samme med meg, og jeg gjor som jeg skrev ovenfor. Hun forstod det og sluttet med det. Vennskapet er som før fortsatt!! :)

Anonym poster: 098940c935f18256c9496b6588775893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...