Gå til innhold

Hvor tidlig bør man møte til charterfly fra Stavanger lufthavn Sola?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det står senest 2 timer før avgang på Star Tours hjemmesider. Men de gangene vi har reist har folk kommet mye senere enn det (opptil nærmere 1 time før avgang) og ikke hatt noe problemer med å bli med charterflyet og få sjekket inn bagasjen.

Hvordan gjør dere det? Hvor tidlig møter dere opp? Møter dere virkelig 2 timer før avgang??

Vi lurer på om vi skal satse på å være der 1,5 time før avgang...., siden vi ser at andre ikke har noe problemer med å bli med flyet når de møter da. Vi skal reise med et TIDLIG morgenfly (ca kl 06.00 fra Sola), så regner ikke med det er så mange andre på flyplassen enn oss som skal med dette charterflyet på den tiden en lørdag morgen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reist med charter fra sola klokka 6 om morgene og tenkte deg samme som deg, at det sikkert ikke var så mange folk der. Du verden så feil jeg tok. Da vi kom dit 2 timer før( ganske så trøtt ja), så var det stappfullt og lang kø i innsjekkingshallen. Og etterpå var det jo gjennom sikkerhetssjekken. Tror ikke vi ventet mer enn maks 30 min før boarding når vi var kommet opp i avgangshallen.

Så jeg kommer i alle fall 2 timer før. Tar ikke sjangsen på å miste flyet. Kan heller sove på veien.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...