Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

FM-radioene er jo superbillige, mens DAB radioene er ganske dyre. Jeg ser at FM-nettverket stenges om fire år. Det jeg lurer på er om DAB-radioene kommer til å bli billigere?

Anonym poster: 6a7ae923b6550ca302c11a3179863af5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

FM-radioene er jo superbillige, mens DAB radioene er ganske dyre. Jeg ser at FM-nettverket stenges om fire år. Det jeg lurer på er om DAB-radioene kommer til å bli billigere?

Nei. Ikke ville jeg kjøpt en heller. Om fire år vil mobil-internett være så enkelt og billig at det er bedre å ha internett-radio i bilen/på kontoret/hjemme.

Anonym poster: 6d92c2bbfb1bd45d70653f2ad7cabe19

Skrevet (endret)

Har bare hatt DAB-radioer de siste fem årene. Dyre, men uten skurr og sus. Kunne aldri tenke meg noe annet nå. Nettradio er og blir knot, det tar tid å skifte kanal, adressene har en tendens til å skifte over tid og regulariteten er dårligere enn vanlig radio.

Endret av skrue
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har to dab radioer med internettradio. Og bruker kun DAB, det til tross for at vi har det kraftigste nettverket leverandøren tilbyr. Internettradio er mer knotete, henger litt innimellom og er langt fra like bra som dab. Men dab er ikke like godt utbygd overalt, på hytta går det i internettradio eller fm.

Skrevet

Men, for å svare på spørsmålet så tror jeg ganske sikkert at radioene vil bli billigere. For min del hører jeg mye på radio så for meg er det verd pengene allerede nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...