lille mor Skrevet 29. mars 2004 #1 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har en sønn på ni år som har kjempe tannlegeskrekk. Kan lokke med hva som helst, alikevell må jeg regelrett dra ham til tannlegen. Han måtte trekke en tann(melketann som hadde brukket) for to år siden da fikk han bedøvelse og det er etter dette skrekken har kommet. Nå har han fått innkallelse igjen, hva gjør jeg? Er det noen med gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. mars 2004 #2 Del Skrevet 29. mars 2004 Disc- Man? Det tipset fikk jeg da jeg gikk til tannlegen. Det er bedre og høre på musikk, slik at man slipper borre- lyder o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 30. mars 2004 #3 Del Skrevet 30. mars 2004 Sliter med en 6 åring som nekter å båre sitt lille hull. Kommer kjempemotivert til tannlegen ,men så svikter motet og vi går uten å ha gjort noe som helst. Prøver en gang til og hvis hun ikke vil båre da .så går jeg til legen og får beroligene som jeg kan lure i henne slik at hun tror etterpå at hun turde av seg selv og problemet er løst. Ellers kan en søke om lystgass, men da har vi samme problem neste gang + at ventetiden er så lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. mars 2004 #4 Del Skrevet 30. mars 2004 Søke om lystgass, og lang ventetid...? Trodde tannlegene kunne bruke det når man ville uten at man måtte søke om det...? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. mars 2004 #5 Del Skrevet 30. mars 2004 Det er ikke alle tannleger som tilbyr lystgassbehandling. Da min sønn fikk skrekken for noen år siden ble vi henvist videre lystgassbehandling hos en tannlege som var en times busstur unna. Det tok imidlertid ikke så lang tid å få time der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå