Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå jobbet en periode, men det er vanskelig å få seg fast jobb her som jeg kan trives med. Er liten plass, få muligheter, kvinnedominerte yrker (vil ikke ha) eller så er jeg underkvalifisert. Det plager meg enormt at jeg er nødt for å ta en jobb jeg ikke kommer til å trives med.

Har utdanning fra før, men jeg avbrøt den på grunn av manglende motivasjon. Det jeg ønsker meg aller mest er å få meg en utdanning som fører til en jobb jeg kommer til å trives med.

Høres vel ikke ut som et problem, men problemet er vel at samboer ikke er så positiv til det. Han ønsker seg egentlig aller mest at vi skal bo her og at jeg skal finne meg en jobb her. Jeg har prøvd lenge nå, men finner egentlig ikke noe jeg liker. Har jobbet som vikar, men det er ikke noe jeg kan se en lang fremtid i.

Hvis jeg skal studere må jeg langt bort herfra og da blir det nok avstandsforhold. Noe jeg ikke er positiv til siden vi har prøvd før og da var det like før det ble slutt mellom oss.

Ser ikke for meg en fremtid her etter eventuelle studier, da må jeg være heldig, men kanskje jeg må gjøre alvor av planene mine før samboer ser at jeg mener alvor.

Det jeg vet er at jeg blir deprimert og frustrert av å gå her uten de mulighetene jeg ønsker at jeg hadde. Jeg er vel redd for at forholdet kommer til å ta slutt om jeg velger å gjøre det jeg vil, men kanskje det er sjansen jeg må ta for å kunne ha muligheten til å oppnå det jeg ønsker meg?

Beklager rotete innlegg.

Anonym poster: e8cd5298332e10d085ff14db8f27bf3b

Videoannonse
Annonse
Gjest celine
Skrevet

Hva med nettstudier? :)

Sjansen for at forholdet går føyka hvis du går rundt og er deppa og frustrert, er vel også tilstede, så her tror jeg du må tenke alternativer..

AnonymBruker
Skrevet

De tilbyr ikke noe jeg vil studere på nett. Har sjekket, og det er bare ting jeg ikke er interessert i.

Anonym poster: f82096b718084c598cce3260dc07238a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...