Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle så gjerne ha gått i annet enn Bergans, merker jeg trenger litt andre klær nå til våren, og jeg er sjenert, så vil ikke gå med ting som får folk til å glo. Hva føler du deg mest vell i? Jeg har veldig lys hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil synes så mye bør du unngå farger. Gå heller for svart, grått og hvitt. :)

Skrevet

Hvis du ikke vil synes så mye bør du unngå farger. Gå heller for svart, grått og hvitt. :)

Blir bare så deppa av de fargene, det er det jeg har så mye av...

Skrevet

Blir bare så deppa av de fargene, det er det jeg har så mye av...

Da bruker du lyse farger i stedet for sterke da :)

Gjest Mrs.KennyPowers
Skrevet

Jeg tror det sitter mest i hodet ditt, at folk kommer til å glo dersom du kler deg utenfor "komfortsonen" din. Hva med å øve deg litt med klær du gjerne skulle gått i, men ikke helt våger? Start med å gå til postkassa i de klærne, kanskje drister du deg til matbutikken etterhvert, en snartur på kjøpesenteret... Plutselig føles det ikke vågalt eller "crazy" lengre, for da har du blitt vant til fargen/plagget og så kan du heller ta det litt videre etterhvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler å forsøke å finne en stil som passer personligheten din. Å pakke seg vekk i museklær gjør deg bare mer innesluttet, jeg har vært i skoene selv. Jeg har alltid vært sjenert, men som utviklet seg til sosial angst til slutt. I freshe klær som JEG liker føler jeg meg faktisk mer utadvendt og glad (ikke at man er nedfor når man er sjenert men).

Før gikk jeg i mørke jeans, converse, genser i en farge og bergansjakke. Nå er jeg en regnbue i skjørt og elsker ringer, smykker og øredobber. Her er en fin guide http://lostinaspotlessmind.com/category/defining-style/

Prøv noe nytt og gi det en sjangse.

Anonym poster: 48faa5f0827ffa5f391cc35340a650cb

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Enig med AB over her.

Jeg har kledd meg veldig anonymt en stund nå. Mørke klær og klær som er anonyme. Ja, det fikk meg til å føle meg kjedelig faktisk. Merkelig at klær kan ha så mye å si :)

Tar det gradvis. Plagg jeg før var "redd" for å bruke fordi jeg tenkte at folk kom til å glo og syns jeg var rar vil jeg nå begynne å bruke. Plagg med mønster, farger, kjoler og skjørt har jeg begynt å bruke. Føler meg mye finere nå og selvtilliten stiger når jeg har på noe som får meg til å føle meg bra.

Så jeg syns ikke du skal være så redd for at folk skal glo. I begynnelsen så kommer det til å være uvant, men folk glor ikke med mindre du kler deg veldig rart eller litt uvanlig.

Her om dagen hadde jeg på meg et veldig fargerikt plagg og da var det noen som så litt ekstra på meg, men jeg syns faktisk at det bare var litt gøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...