Gå til innhold

Hva er det som skjer med meg? Hva vil ha egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang, men må bare få dette ut og kanskje det er noen der ute som kjenner seg igjen og kan dele litt erfaring..

Ble slutt mellom meg og samboer( bodde sammen i 3 år) for straks halvt år tilbake..

Greia er at vi har aldri sagt "hade" til hverandre. 2 uker etter at vi flyttet hvert til vårt, ville han møte meg hvor han gråtende sa, han savnet meg men ikke vet om han elsker meg lenger....Etter en slitt lang samtale med mye frem og tilbake ble vi vel enige om å fortsette å sees , men ta ting sakte, da han også vil bo alene for å kunne spare penger og bli ferdig med utdannelse ( nei vi er ikke 18, men slutten av 20 årene)

Vi har hele veien hatt daglig kontakt og også treffes gjevnlig ( som mer enn venner) vet ikke hva hans venner og familie tror, men om man ser i internett verden ville man aldri gjettet at vi er "sammen", selvom han definerer oss som det til meg..Han er også veldig opp og ned, noen dager kan han være søt med ord o.l mens andre ganger snakker han til meg som en helt annen person.. Jeg ser også at han har kontakt( på nett) med andre damer, men disse er da som han selv sier kun venner og han møter dem ikke , altså at han ikke går å tar en kaffe eller drar dem med seg hjem osv.. Men.. dette kan jo ikke jeg vite 100% da jeg omtrent kun ser han 1 dag annhver helg..

Jeg bare vet ikke hva jeg skal tro, for når jeg er med han virker alt som før og vi er oss hvor vi koser og har det hyggelig.. men å blir jeg skeptisk til alt dette " han må finne seg selv, ordne livet sitt" som han forteller meg..

Noen dager tenker jeg at jeg har det bedre uten han, er klar for å kaste 3 år i søppla og kjenner jeg egentlig ikke bryr meg lenger, men så kan det bare snu på 1 minutt og jeg er tilbake til at det er jo tross alt han jeg elsker, og ikke vil være foruten og kan vente på han hele livet.. Er det normalt? Å kun på minutter / timer skifte følelsene på den måten? Jeg kan sitte å fortvile og gråte det ene øyeblikket, mens i det neste kunne jeg ikke gitt mer faen..

Jeg kjenner jeg begynner å bli veldig sliten av alt dette, men jeg klarer bare ikke å gå... han har meg akuratt der han vil ha meg.. Og om det er dager hvor jeg føler meg litt bedre, og får mer oppmerksomhet fra andre kjønn og han legger merke til dette, ja da ringer han eller sender mld med engang og tuller med" hvor er du? hva gjør du?, hvor han ler bort disse spm med at han bare tuller..

Hva skal jeg tro her? Er det meg og han?

Anonym poster: 1f0adbf11c11406644f57e1763a76248

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje dette vil høres veldig krast ut, men dette er ikke noe du har godt av. Dette kalles selvpining og noe som skaper dårlige følelser (usikkerhet) i deg og som ikke er bra for noen. Kjærlighet handler om å gi og få, men det handler aller mest om gjensidige sterke følelser som man ikke tviler på. Har man disse har man behov for å være sammen med personen man deler tid med, mer enn i blandt og man er ikke usikker på hverandre fordi man savner hverandre og opplever de samme følelsene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje dette vil høres veldig krast ut, men dette er ikke noe du har godt av. Dette kalles selvpining og noe som skaper dårlige følelser (usikkerhet) i deg og som ikke er bra for noen. Kjærlighet handler om å gi og få, men det handler aller mest om gjensidige sterke følelser som man ikke tviler på. Har man disse har man behov for å være sammen med personen man deler tid med, mer enn i blandt og man er ikke usikker på hverandre fordi man savner hverandre og opplever de samme følelsene.

Takk for svar Netti :) Men... hvorfor gjør han alt dette? Er deg meg han virkelig vil ha, men samtidig sin space? Han har en noe turbulent fortid ifht livet generelt..Men er på så god vei nå og jeg gledet meg så masse da han endelig kom i jobb og trivdes. Men da ble livet med meg kjedelig, tydeligvis.... Jeg bare vet ikke hva jeg skal tro.. han sier han elsker meg, men vil ikke si det fordi han mener det ikke skal misbrukes lenger.. Synes bare det er så rart , da han før han ble så usikker sa alltid at han elsket meg.. Han bare ble på en måte kald...

Skrevet

Takk for svar Netti :) Men... hvorfor gjør han alt dette? Er deg meg han virkelig vil ha, men samtidig sin space? Han har en noe turbulent fortid ifht livet generelt..Men er på så god vei nå og jeg gledet meg så masse da han endelig kom i jobb og trivdes. Men da ble livet med meg kjedelig, tydeligvis.... Jeg bare vet ikke hva jeg skal tro.. han sier han elsker meg, men vil ikke si det fordi han mener det ikke skal misbrukes lenger.. Synes bare det er så rart , da han før han ble så usikker sa alltid at han elsket meg.. Han bare ble på en måte kald...

Jeg tror nok desverre at du har vært et påfyll mot ensomheten han har følt mens livet hans var i kaos etter bruddet. Det beste du kan gjøre er å fortsette med livet ditt og gjøre det beste ut av det du har, og hvis følelsene mellom dere er ekte så vil det bli dere til slutt! Jeg har det på samme måte akkurat nå så jeg vet hvordan du har det. Sjekk ut innlegget mitt om mobien vi titter på så skjønner du.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...