LazyEye Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Hei. Mitt første innlegg her inne, so be gentle. Jeg holder på med å bygge ny leilighet og i den sammenheng så ønsker jeg å freshe opp badet med et badekar som er litt annerledes. Da ingen av mine kompiser har peiling på dette – og jeg ikke vet hvor jeg skal begynne å spørre for konstruktive svar – så prøver jeg meg her inne. Er det noen av dere som vet hvem som selger/produserer dette badekaret? Jeg har funnet det på danske SPAcenteret sin hjemmeside, men da er det blankt og i komposittmateriale - mens det jeg ønsker skal være hvit matt, og helst ikke akryl. Det jeg liker med det er den asymmetriske bølgeformen, men så jeg er mottagelig for andre tips som kan ligne. Eneste kriteria er at det minimum er 170cm (da jeg selv er 185). Kjør debatt!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Spør i en rørleggerforretning. De har kanskje muligheten til å bestille inn mye mer enn de har på utstilling. Anonym poster: 2f0a957e7380a398210ca75e6d2b064e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå