Gjest Lompa Skrevet 29. mars 2004 #1 Skrevet 29. mars 2004 Jeg må bare si WOW! Leste nettopp tråden hvor Arwen tilbyr en av der eå kjøpe brudepikekjolen hun har skaffet til sin brudepike. Tenkte da også på en tidligere tråd, husker ikke når eller hvem. Men det var ei som var blitt gravid og måtte skalffe ny kjole i en fei, og fikk tilbud om å låne kjolen til ei annen. Så jeg må bare si at jeg er dypt imponert og rørt over hvor mye folk stiller opp for hverandre her inne. Så alle andre som er skeptiske til "nettvenner" og nettbekjentskaper kan bare kysse meg bak!:-) Jenter, dere er flotte og jeg håper jaggu deres tilkommende er klar over hvilke menneskelige perler de faktisk får! Kjempeklem til dere alle! Dette er sånt som gjør at jeg blir enda mer nysgjerrig og spent på å treffe de som kan komme den 16.4....
Brumm Skrevet 29. mars 2004 #2 Skrevet 29. mars 2004 Hiver meg på denne, og bøyer meg i støvet! :blomst_opp: Er ikke mange "bridezillas" som hadde gjort dette nei! "Jäg trodde änglarna fanns bärä, bärä i himmelen" Arwen, ikke nok med at du er en alv, du er jammen en engel også
Titti72 Skrevet 29. mars 2004 #5 Skrevet 29. mars 2004 Jeg leste også den med Becca og brudepikekjolen og ble kjempe imponert!! Flotte jenter!!!!!
Arwen Skrevet 29. mars 2004 #6 Skrevet 29. mars 2004 :oops: Hyggelig tråd. Satt meg bare i hennes sitasjon og fikk vondt inni meg. Jeg har jo fortsatt ett hav av tid. :D
Gjest Lompa Skrevet 29. mars 2004 #7 Skrevet 29. mars 2004 Joda, det har du vel, men likvel er det vel ikke alle som ville gjort det. Eller som hun andre som uten videre tilbød en fremmed å låne hennes kjole...Mulig noen andre finner igjen den tråden. Faktum er at dere imponerer og inspirerer.
Tari Skrevet 29. mars 2004 #8 Skrevet 29. mars 2004 Ang. nettvenner...Jeg har møtt både min tilkommende mann og min nåværende venninne på nett jeg...
Green Skrevet 30. mars 2004 #9 Skrevet 30. mars 2004 Eg møtte også forloveden min på nett! Skikkeleg kar er han og
blåveis Skrevet 30. mars 2004 #10 Skrevet 30. mars 2004 jeg også må bøye meg i støvet for deg arwen.. du er alle tiders!! (det ante meg jo fra før, da.. )
Pip Skrevet 30. mars 2004 #11 Skrevet 30. mars 2004 :D For ein fin tråd - og for ei fin historie! Du er i alle fall søt og god, Arwen!
Ingeborg Skrevet 30. mars 2004 #12 Skrevet 30. mars 2004 Synes det er mange supre personer her inne, jeg! Veldig fint gjort av deg, Arwen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå