Gå til innhold

Skal jeg kjøpe dette sløret??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så veldig usikker...

Vi skal gifte oss i mai neste år. Temaet er hvitt og lilla og jeg har funnet et slør med lilla i...

Mamma sier at det er jo altfor lenge til du må vente, men jeg liker dette sløret.

Hva syns dere?? http://www.glamgal.com/veils.html

Slør nummer 5 (BAC099)

Jeg har spurt selgeren og for "Cathedral length" og 1 lag skal hun ha 150 $ levert til Norge.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har du funnet kjolen du skal ha? Hvis ikke ville jeg ventet. Selv om det er riktig farge og stil nå så kan du forandre mening innen du kommer så langt. Det tar vanligvis ikke så vanvittig lang tid å få sendt varer fra USA og du har god tid.

Skrevet

Har du funnet den kjolen du skal ha?

Jeg ser ingenting i veien for at du kan kjøpe sløret nå, men moren din mener vel at du bør vente fordi det helt sikkert kommer noe nytt innen dere gifter dere.

Lykke til ! icon_wink.gif Atilla

Skrevet

Åhhhh, det var kjempenydelig!!!!! Har ikke begynt å tenke på det med slør enda jeg, men har faktisk ikke tenkt over at det finnes slør med farger i.............der gav du meg sannelig en ide å ta med seg videre. Uansett...........det NYDELIG og ikke minst er det et sånt slør som ikke "alle" har.

Hvorfor vente om du falt så pladask for dette, om du ombestemmer deg igjen senere så kan du kanskje selge det?!? Jeg hadde ihvertfall ikke klart å vente. Garantert!

Lykke til ihvertfall, uansett hva du bestemmer deg for.

12

Skrevet

Nydelige slør!! Nå først fikk jeg også skikkelig lyst på slør! Disse var jo flotte!

Men jeg tror jeg ville ventet til jeg har funnet kjole hvis du ikke har det. Er det noe tidsbegrensning? Eller er det mulig å få kjøpt slørene om ca 1/2 år? Jeg skal gifte meg neste sommer, og har tenkt å se på kjoler på salg i september/oktober. Og finner jeg drømmekjolen da så er jeg jo klar til å se på slør og smykker og sånt!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Vent!

Kjolen avgjør hvilket slør som passer beste, og lilla i sløret er så spesielt at du bør vente og se litt om du fortsatt ønsker det.

Sløret er jo ikke superbillig, og VELDIG vanskelig å selge igjen. Du finner det garantert igjen når kjolen og alt er bestemt : )

Gjest Anonymous
Skrevet

Vanskelig dette her, men et slør passer ikke til hvilken som helst kjole. Kjøper du sløret nå kan det hende at du må finne kjole etter sløret ditt, og det kan være vanskelig.

Personlig tror jeg at jeg ville ha ventet jeg altså, sånn at du er sikker på at du finner noe som passer til den kjolen du skal ha.

Og selvom dere skal bruke lilla i bryllupet, er jeg usikker på om så mange kommer til å legge merke til at du faktisk har dette på sløret ditt altså... Broderiene var veldig, veldig anonyme! Men sløret var nydelig altså, men fornuften sier vel at du bør vente?

Skrevet

Har ikke funnet kjolen, men kommer nesten helt sikkert til å velge en enkel kjole med masse skjørt. Gjerne stroppeløs... Tror kanskje jeg kommer til å velge dette sløret, jeg.. Temaet er lilla og hvitt og kommer IKKE til å forandre seg har allerede kjøpt andre ting i de fargene. ååååå... icon_smile.gif Dette er kos!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor spør du da, Meta?

Skrevet

Jeg spør fordi jeg er et surrehode som tviler veldig icon_smile.gif

Jeg må liksom ha bekreftelse på alt. Var veldig engasjert helt til mamma sa at jeg skal vente. Så da spør jeg dere icon_smile.gif

Skrevet

Det er vel lov å spørre om andres meninger om man er litt i tvil selv, anonym!

Tror likevel jeg ville ventet, Meta. Men skjønner deg godt. kan nesten ikke vente med å begynne å prøve kjoler og sånt jeg! Gleder meg! icon_smile.gif12

Skrevet

Innimellom er det lurt å vente litt ja og ikke bare kjøpe det første man ser og faller for. Hadde jeg skullet gjort det, hadde jeg hatt en del ting jeg aldri hadde fått brukt. Jeg vet man er voldsomt ivrig og alt det der, men det er faktisk lurt å vente til kjolen er på plass først. Ting må nemlig passe til kjolen, og det kan være skikkelig vanskelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde også ventet. Sløret er dyrt, og man bør derfor vente til kjolen er klar. Tror ikke du får solgt et slikt slør videre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nydelig slør, men dyrt...

Har du hørt med Rannehi ??

Jeg kjøpte slør av henne med sølvdekor til en mye rimeligere penge.

Dessuten har hun solgt mange kjoler med diverse broderi på. Se hjemmesiden hennes da vel...

http://ranneih.antimon.org/

Fornøyd kjøper, Sissel.

Skrevet

Jeg er enig med augustbrura vår jeg. Jeg er også litt sånn, at jeg får lyst til å kjøpe med en eneste gang. Jeg er vel den som har prøvd flest kjoler her inne, og som har hatt vanskeligst for å bestemme meg. I forrige uke da jeg var på tilpasningstime fant jeg atter en gang en kjole som bare var såååå nydelig. Men har bestemt meg - fire uker før bryllupet...

Skrevet

Godt det er fler som meg Atilla. Skulle jeg ha kjøpt alt jeg syntes var flott og alt jeg tror kunne passe til meg hadde jeg endt opp med en drøss med tiaraer, flere slør, et par kjoler og ikke minst en bunch med smykker.

Mitt tips er: vent med å kjøpe sløret. Etter å ha kikket på diverse utstyr sidne januar er jeg jammen meg glad jeg ikke har slått til på det første og beste jeg fant, men ventet litt for å sjekke utvalget og priser først.

Skrevet

Kjøp ikke fra rannhei, eller hva hun nå heter, jmf linken fra anonym. Mesteparten av tingene hennes er juggel og billig skrap.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Bare en liten oppdatering... Jeg endte altså opp med å kjøpe dette sløret og i går fikk jeg det i posten. Det er bare knallfint!! Det syns godt at det er lilla broderier selv om de allikevel er litt diskre og foreløpig angrer jeg ihvertfall ikke :)

Har kjøpt kjole, diadem og sko også, så nå er jeg nesten klar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...