Gå til innhold

"Du er en veldig god jente ! " Hvilke tanker ligger bak det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En som jeg har mer eller mindre vært sammen med en kort stund sa det til meg i går da jeg traff ham, og det er ikke første gang, men jeg forstår ikke hva det betyr...

Jeg vet han ikke "kan" innlegge et forhold med meg...

Anonym poster: a1b3c24621f18eee4a5e74e821d5db74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du er hyggelig, men ikke noe koneemne. Det er det jeg har erfaring med, i hvert fall...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, det var det jeg fryktet, at det ligget noe negativt bak det... :(

Anonym poster: 10620a3a9e989ef727cb446f774ac8cc

Skrevet

Etter min erfaring er det at han liker deg,men bare som en venn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter min erfaring er det at han liker deg,men bare som en venn.

Takk for ditt svar :)

hver gang han sier det er det etter å ha sagt at han savner meg... så hvorfor ville han si han savner meg, da? Prøver han å ha meg som "sexfriend"?

Hvis noen menn leser, kan dere gjerne svare dere og! :)

AnonymBruker
Skrevet

Samme tanker som ligger bak å si til en fyr at "Du er en veldig god gutt".

Anonym poster: a138b1c1489b2052c68c9e1677bf3b7d

AnonymBruker
Skrevet

Samme tanker som ligger bak å si til en fyr at "Du er en veldig god gutt".

Anonym poster: a138b1c1489b2052c68c9e1677bf3b7d

Takk, men det hjelper meg ikke...

Skrevet

Takk for ditt svar :)

hver gang han sier det er det etter å ha sagt at han savner meg... så hvorfor ville han si han savner meg, da? Prøver han å ha meg som "sexfriend"?

Hvis noen menn leser, kan dere gjerne svare dere og! :)

Det er ikke godt å vite.Hvorfor kan dere ikke være sammen?
  • Liker 1
Skrevet

Betyr det ikke bare at han synes at du er en veldig god jente? Kan ikke tolkes som annet enn positivt i mine øyne.

Du sier at dere ikke kan være sammen - hva som er grunnen til det da? Men hvis du vet at dette er tilfellet, så bør vel utsagnet tolkes i retning av vennskapelig, ja.

Skrevet

Jeg tenker at det er en positiv måte å si at du ikke er attraktiv nok som kjæreste, men at det i bunn og grunn er ingenting galt med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke godt å vite.Hvorfor kan dere ikke være sammen?

Vi skulle bare holde på med sammen uten forpliktelser fordi vi begge hadde vært ute av et langvarig forhold et par mnder tidligere, og jeg så han begynte å bli redd fordi han begynte å ha litt følelser for meg, så vi snakket ut om det og han ble enig da jeg sa at det ikke kunne lede oss noen steder foreløpig og at han trengte tid.

Jeg begynte også å ha følelser for ham, og jeg ville helst ikke være hans rebound...

Så vi var begge triste da det ble "slutt"...

Skrevet

Hmmm,da er det ikke godt å si. Er ikke sikkert det ligger noe mer bak enn at han synes du er ei veldig god jente :) Men hvis begge liker hverandre så godt,hvorfor ikke ta sjansen på et forhold?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er kanskje det..

Jeg må innrømme at jeg nå angrer litt, men redsel for å være såret var for sterk...

Det var et godt spørsmål... tror hvis han hadde vært klar til det, hadde han sagt ifra...

Tenker at jeg bare må legge ham bak meg, men treffer ham på byen nå og da, og får sms hvis vi ikke har truffet hverandre på en viss periode...

Skrevet

Hvis jeg hadde vært i din situasjon og vært intr. i et forhold med mannen så hadde jeg nok spurt direkte. Bedre å få en avvisning og vite hvor man står enn å gå rundt i uvisshet. Får du et avslag så er det lettere å gå videre også :)

AnonymBruker
Skrevet

Alle dere pesimister :)

Jeg kunne ha brukt nettop den setningen til dama. Det ville bare vært positive meninger og gode følelser...

Mann 37

Anonym poster: 6f582a956a7d071d1cdb3e75ef488ecb

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg sier det til jenter jeg er glad i og liker.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde vært i din situasjon og vært intr. i et forhold med mannen så hadde jeg nok spurt direkte. Bedre å få en avvisning og vite hvor man står enn å gå rundt i uvisshet. Får du et avslag så er det lettere å gå videre også :)

Du er helt rett, og det er nok det jeg hadde rådet en venninne om, men jeg er som lammet, klarer ikke.. hver gang jeg tenker på å si noe til ham kommer de negative tankene at han jo vet hva jeg føler og at hvis han ikke har sagt noe, betyr det han er mer enn fornøyd med situasjonen slik somd en er....

Uffameg, må kanskje skjerpe meg...

Jeg kunne ha brukt nettop den setningen til dama. Det ville bare vært positive meninger og gode følelser...

Mann 37

Jeg sier det til jenter jeg er glad i og liker.

Takk for deres svar!

Håper han tenker som dere.. i hvertfall objektivt sett (eller ikkeså objektivt kanskje), skal hans mening ligne mest deres... siden dere er fra samme planet :)

Nå kommer et annet spørsmål til til dere .-L-. og AB mann 37 :sjenert: , håper dere vil svare :)

Dere har vel lest innlegget #11,

hva anbefaler dere meg å gjøre (eller ikke gjøre)? Eller om dere var i hans situasjon, hva hadde dere forventet eller likt?

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det er vanskelig å si altså, jeg vet ikke. Hvis han trenger tid så trenger han tid, om du er villig til å vente på han så kan jo du vise at du vil vente på han. Har ikke vært i en slik situasjon selv så vanskelig å komme med noe konstruktivt. Det er jo alltid en hvis sjangse for at man blir holdt på gress..

Endret av .-L-.
Skrevet

Nå kommer et annet spørsmål til til dere .-L-. og AB mann 37 :sjenert: , håper dere vil svare :)

Dere har vel lest innlegget #11,

hva anbefaler dere meg å gjøre (eller ikke gjøre)? Eller om dere var i hans situasjon, hva hadde dere forventet eller likt?

Jeg hadde likt høre noe positivt tilbake. Han har jo lagt seg selv litt ut der med å indirekte ha sagt han liker deg. Iallefall et takk skal du ha eller du er en god gutt du også :)

Skrevet

Mann 37

En pessimist er en optimist med erfaring.... :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...