Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hørt mye bra om Loreals selvbrunere. En venninne av meg har den gjennomsiktige tuben med gele, og hun ble dypt mørk. Men huden reagerer jo forskjellig, så det er ikke sikkert jeg bir like brun da.

Til dere som har prøvd loreal, uansett form - hvordan er den? Fint om dere nevner om dere prøvde lotion, gele eller hva det nå er, i tillegg til hvilken hudtype dere har! :)

-MH

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg har prøvd geleen, og vet ikke hvordan fargen ville blitt... fordi jeg fikk en kraftig allergisk reaksjon.

Huden brantstakkkløddenuppet :oops:

Det var helt forferdelig, og jeg reagerer svært sjelden på produkter!

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg har snart brukt opp en tube av geleen. Jeg liker den kjempegodt, særlig fordi den gir litt mer farge enn andre jeg har brukt. ANBEFALES av meg!

Skrevet

Har nå startet å bruke den selvbruneren (gele). Liker den veldig bra. Lett å smøre ut og fin farge. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker den veldig godt.Tørker fort og gir fin, jevn farge.For meg fungerer den minst like godt som mange dyrere produkter.

Gjest Anonymous
Skrevet

bruker dere geleen i ansiktet også? (er jo greit at ansikt og kropp får samme farge....)

:)

Skrevet

Jeg bruker Loreal sin krem til ansikt og kropp. Fikk en ganske intens farge ja, men jeg syntes ikke den var gul. Lett å smøre på og jevn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker geleen både i ansiktet og på kroppen, det står "face and body" på pakken, så det er nok meningen også.Den heter L'oreal sublime bronze.Likte forresten ikke den lotion-tingen fra samme serie så godt, den var vanskeligere å få jevnt og virket litt fet.

Skrevet

Okay, jeg har prøvd lotion versjonen og spray-versjonen og de er helt greie, men lukter forferdelig.

Kanskje jeg skulle teste ut gele'en også..

Skrevet

Den geleen passet IKKE meg, ihvertfall! :-?

Har brukt kremen før og var veldig fornøyd med den, men geleen lovet å tørke fortere så jeg prøvde den:

-synes ikke den tørket fortere.

-ikke samme silkemyke hud som med kremen etterpå

-jeg farget av i EN UKE etterpå! Helt seriøst! Klærne fikk gulbrune skjolder der de hadde gnidd mot huden (bh/sømmer i klærne etc)

En hel uke etter at jeg hadde brukt den klødde jeg meg gjennom hvit t-skjorte, og det ble tydelige merker.....

Går tilbake til kremen, jeg....

*kaste i søpla*

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar! :)

Er det flere som har opplevd at den farger av veldig på klær og sånt? Det er det verste jeg vet :(

-MH

Gjest Coral
Skrevet

Nei, har ikke opplevd at den farger av, liker geleen veldig godt og synes den gir fin og naturlig farge. Bruker den for både ansikt og kropp. Så anbefales av meg !

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Lukter denne veldig vondt? Jeg liker ikke når jeg går rundt og lukter selvbruning lang vei :oops:

Gjest Ethereal
Skrevet

ALLE selvbrunere lukter, det er nok på grunn av den kjemiske reaksjonen som skjer i huden når fargen framkalles.

Jeg har prøvd geleen, men ble så tørr at jeg kunne rive huden av i store flak etterpå, selv om jeg hadde smurt meg godt på forhånd. Den inneholdt nok for mye alkohol for meg, dessverre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt geleen på kroppen og ansiktet. Jeg har fet/blandingshud i ansiktet så der er den super. Huden blir ikke fet eller noe, og får en jevn fin solbrun farge. Supert! På kroppen, derimot, får jeg veldig tørr hud etter å ha brukt den. Vel og merke har jeg ganske sensitiv hud på kroppen, så det er nok derfor. Første dagene er fargen fin på kroppen også, men etter et par dager får jeg tørre, brune (etter solfargen) merker, og må smøre meg som en gal med bodylotion.

Tror jeg skal fortsette med geleen i ansiktet og kjøpe en lotion i samme serien for kroppen....?

Skrevet

Jeg vil anbefale Body Shop sin selvbruningskrem; Blir veldig naturlig på huden, og lukter IKKE! Loreal sin krem lukter iallfall heeelt grusomt, men den er bra ellers, syns jeg.

Jeg har ganske lys hud, men blir normalt brun om sommeren... Nå har jeg soleksem da, det er noe dritt, spesielt når det er knallvær ute!! :cry:

Gjest Cuddly
Skrevet
ALLE selvbrunere lukter, det er nok på grunn av den kjemiske reaksjonen som skjer i huden når fargen framkalles.

Det trodde jeg også, helt til jeg prøvde Dior sin.

Men den blir jeg bare mindre og mindre fornøyd med, så da så :roll:

Skrevet

den funker, men jeg syns den er litt for gul, så jeg tar lite på om gangen.. bruker den mest i fjeset jeg da.. syns også den lukter fælt, og at den er klissete, og tørker sent..

Gjest Anonymous
Skrevet
ALLE selvbrunere lukter' date=' det er nok på grunn av den kjemiske reaksjonen som skjer i huden når fargen framkalles..[/quote']

Dette kan jeg skrive under på; har prøvd flere selvbrunere, alle med forskjellig lukt i utgangspunktet. Felles for dem er at de lukter ikke noe spesielt når jeg smører dem på, bare litt parfymelukt. Når jeg våkner neste morgen, ferdigbrunet, stinker det! Og det er den samme lukten om morgenen uansett hvilken krem jeg bruker. Så jeg tror ikke det har noe å si hvilket merke jeg velger, det er nok hudtypen min som lager den lukten.. :roll: Er en veldig pussig lukt, vanskelig å beskrive, men det lukter litt krydderaktig.

Det var i alle fall min erfaring :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...