AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Hei alle kjære kg mannfolk (og damer forsåvidt), jeg har et spørsmål. Jg er interessert i en mann. En mann som har vært en flørt av/på i flere år. Det har gått lang tid mellom våre møter enkelte ganger men jeg føler det samme hver gang. Har aldri følt noe slik for noen annen mann, ikke en gang min x forlovede og pappa til mitt barn på fire år. Det er vanskelig for meg å be menn ut jeg har aldri gjort det tidligere før jeg har vært hundre prosent sikker på at han har vært interessert i meg, fordi jeg har vært redd for å bli avvist. Er redd for at han skal få vite at jeg er interessert, hvis han ikke er det er det faktisk verdens undergang. Jeg vil bare ha han. Jeg tenker på han hver dag, lurer på når han skal ta kontakt igjen osv. V har som sagt vært flørter tidligere, vi har kost oss etter fester, vært med han hjem, hatt sex, men har også vært hos han uten at det har skjedd noe mer enn kosing og kyssing. Han har også bedt meg med på ting før men jeg har aldri turt å si ja, fordi jeg er så "over the top interessert" at det er ikke mulig, enn om han bare lurer meg eller vil ha meg på gress eller noe. Hn er en veldig populær mann hos damene, da han er rolig og flink til å passe på at vi dame har det bra. What to do?? Jeg vil at han skal like meg mer enn som sengevenninne, men hvordan fiske det frem? Hvordan kan jeg sjekke hvor interessert han er? MÅ jeg be han på date? Eller kan jeg be han med på noe mer vennskapelig, for å gå litt rundt grøten da, for ikke å dumme meg totalt ut,.. Håper noen gidder hjelpe meg. Er litt lost nå. At jeg vil ha er drømmemannen min =)=) Anonym poster: 9f29412d662bdde84d6c0e84870e3848
Gjest .-L-. Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 (endret) Det vanskelig å si, du burde bare spørre han ut. Så ser du hva som skjer. Finn ut hva han vil uten at du får han til å løpe. Når damer blir for pågående så kan det fort bli for mye. Endret 4. april 2013 av .-L-.
Gjest Vena Cava Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Det vanskelig å si, du burde bare spørre han ut. Så ser du hva som skjer. Finn ut hva han vil uten at du får han til å løpe. Når damer blir for pågående så kan det fort bli for mye. Tenkte menn liker det når damer tydelig viser interesse?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Når damer blir for pågående så kan det fort bli for mye. Ja, det var den balansegangen der da. Den er i alle fall jeg dritt lei. Hvis jeg liker en mann og har lyst til å bli bedre kjent med han, hvorfor skal det skremme han? Kan han ikke da bare si at han evt. ikke er interessert. Jeg tror den derre 'for mye'-greia bare er en unnskyldning for å slippe unna når han vet ikke helt... vil se an om det dukker opp noe bedre... ikke mas... Hvis man avslutter ting fordi dama var for pågående, så var man ikke interessert i utgangspunktet! Anonym poster: 27d7767a618346653fb84c9d446e9944 1
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 V har som sagt vært flørter tidligere, vi har kost oss etter fester, vært med han hjem, hatt sex, men har også vært hos han uten at det har skjedd noe mer enn kosing og kyssing. Han har også bedt meg med på ting før men jeg har aldri turt å si ja, fordi jeg er så "over the top interessert" at det er ikke mulig, enn om han bare lurer meg eller vil ha meg på gress eller noe. Anonym poster: 9f29412d662bdde84d6c0e84870e3848 Hva skal han tro når du er hypp på å pule, men vil ikke bli med på noe annet når han foreslår det... Prøv å si ja neste gang han inviterer deg med på noe, og så kan du foreslå noe dere kan gjøre sammen. Nøyaktig hva er ikke så viktig, er han hypp på deg har han nok lyst til å treffe deg så mye som mulig.
Gjest .-L-. Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Tenkte menn liker det når damer tydelig viser interesse? Når det er den riktige damen så er jo det knall
Gjest .-L-. Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 (endret) Ja, det var den balansegangen der da. Den er i alle fall jeg dritt lei. Hvis jeg liker en mann og har lyst til å bli bedre kjent med han, hvorfor skal det skremme han? Kan han ikke da bare si at han evt. ikke er interessert. Jeg tror den derre 'for mye'-greia bare er en unnskyldning for å slippe unna når han vet ikke helt... vil se an om det dukker opp noe bedre... ikke mas... Hvis man avslutter ting fordi dama var for pågående, så var man ikke interessert i utgangspunktet! Anonym poster: 27d7767a618346653fb84c9d446e9944 Like greit å være tydelig, men da må man være forbredt på en smell. Hvis han ikke er interessert vil jo det komme fram da. Man slipper jo da også å kaste vekk tiden på en som er halveis interessert. Uansett, tror det er en tråd på singelforumet om en som skriver om damer som plutselig vil flytte inn, snakke om barn osv veldig tidlig. Slike ting tenker jeg også man må være forsiktig med og at man ikke maser han i hjel. Endret 4. april 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #8 Skrevet 4. april 2013 Dette fungerer ikke og må du aldri finne på å si: "Jeg skal på Justin Bieber konsert på lørdag, har du lyst til å bli med?". Anonym poster: de3b03d1e0523ca55bf9cd1e3062e574 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #9 Skrevet 4. april 2013 Hvis det var en jente jeg var interessert i hadde det ikke betydd noe hva jenta sa, hadde blitt glad hvis det var så mye som "Middag på X klokken Y" :-P Anonym poster: 739f2be80f825756ad0e3356c961072e
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Ja, det var den balansegangen der da. Den er i alle fall jeg dritt lei. Hvis jeg liker en mann og har lyst til å bli bedre kjent med han, hvorfor skal det skremme han? Kan han ikke da bare si at han evt. ikke er interessert. Jeg tror den derre 'for mye'-greia bare er en unnskyldning for å slippe unna når han vet ikke helt... vil se an om det dukker opp noe bedre... ikke mas... Hvis man avslutter ting fordi dama var for pågående, så var man ikke interessert i utgangspunktet! Anonym poster: 27d7767a618346653fb84c9d446e9944 Tommel opp Anonym poster: b9d81d083d78aee1d66b6835814fc14c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #11 Skrevet 4. april 2013 Jeg som mann synes det er kjekt når damer viser initiativ. Personlig ville jeg foretrukket å bli bedt med på en aktivitet . F.eks gå en tur i byen med en kaffe to go/fjelltur/fotballkamp/arrangement. Alt annet enn å sitte på en cafe og drukket kaffe. Da hadde jeg takket nei. Anonym poster: 00cda2470ab95b5d569047486a915660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå