Gå til innhold

Til menn: hvordan ville du blitt bedt med på date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle kjære kg mannfolk (og samer forsåvidt), jeg har et spørsmål.

Jg er interessert i en mann. En mann som har vært en flørt av/på i flere år. Det har gått lang tid mellom våre møter enkelte ganger men jeg føler det samme hver gang.

Har aldri følt noe slik for noen annen mann, ikke en gang min x forlovede og pappa til mitt barn på fire år.

Det er vanskelig for meg å be menn ut jeg har aldri gjort det tidligere før jeg har vært hundre prosent sikker på at han har vært interessert i meg, fordi jeg har vært redd for å bli avvist. Er redd for at han skal få vite at jeg er interessert, hvis han ikke er det er det faktisk verdens undergang. Jeg vil bare ha han.

Jeg tenker på han hver dag, lurer på når han skal ta kontakt igjen osv.

V har som sagt vært flørter tidligere, vi har kost oss etter fester, vært med han hjem, hatt sex, men har også vært hos han uten at det har skjedd noe mer enn kosing og kyssing.

Han har også bedt meg med på ting før men jeg har aldri turt å si ja, fordi jeg er så "over the top interessert" at det er ikke mulig, enn om han bare lurer meg eller vil ha meg på gress eller noe.

Hn er en veldig populær mann hos damene, da han er rolig og flink til å passe på at vi dame har det bra.

What to do??

Jeg vil at han skal like meg mer enn som sengevenninne, men hvordan fiske det frem?

Hvordan kan jeg sjekke hvor interessert han er?

MÅ jeg be han på date?

Eller kan jeg be han med på noe mer vennskapelig, for å gå litt rundt grøten da, for ikke å dumme meg totalt ut,..

Håper noen gidder hjelpe meg. Er litt lost nå.

At jeg vil ha er drømmemannen min =)=)

Anonym poster: d770cbb8167c3ac3795ed2156737e146

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke samer. DAMER.

Men regner med dere skjønte den :);)

Anonym poster: 51b541521603627f0ee1128e45a97f47

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dette under "kosthold og trening"?

Anonym poster: b938e9709a225e0485bd224d402baa04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...