Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det finnes en tråd som dette fra før, men uansett..

Må si at jeg trenger å skrive ned noe av det som irriterer meg, bare fordi.. ja, det irriterer meg, og jeg må fortelle noen om det.

-- Jeg irriterer meg SÅ over ei god venninne noen ganger. Hun kan skrive melding med masse smilyeser, ha en glad-tone og være hyggelig. Helt inntil jeg ikke kan møte henne eller gjøre tjenester. Hun kan skrive "Kan du kjøre meg på butikken etterpå, snupp? :) :)". Hvis jeg svarer at jeg ikke kan, får jeg bare svar "K" og dermed svarer meg ikke mer samme dag. ARG! Dette er ikke noe som er veeldig irriterende ved et engangstilfelle, men når det skjer HVER gang, gnager det litt på nerva.

-- Venninner som er pessimister og kun har negativ energi. Aldri smiler, ser surt på livet og alle vanskelige situasjoner. Uansett hva jeg gir av tips og råd får jeg bare til svar "nei, det går ikke. jeg VET at det er sånn og sånn".. "hvordan vet du det da?".. "vet ikke, men det går sikkert ikke".

- Har ei venninne som skylder på "jeg har ikke barnevakt" nesten hver gang vi skal noe hu ikke syntes er så gøy. For eksempel trene, shoppe osv. Denne venninna bor hos foreldrene og er 6 stk i hus. Alle ungdommer og to foreldre. Jeg er god venn med lillesøstra, så om jeg spør søstra om "fikk ikke **** barnevakt idag?". Får jeg til svar "Hu får alltid barnevakt, hu har ikke spurt meg". Busted!

- Plagsomme "jeg hater livet mitt" statuser på facebook

Kommer sikkert mer, hehe :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

lol.

Endret av Gjest20
Skrevet

Jeg irriterer meg over det meste. :P

Skrevet

Jeg irriterer meg grenseløst over "kvinnelige bilister". Altså ikke damer som kjører, men damer som kjører slik mannfolk påstår at alle damer kjører. De som ikke forstår prinsippet om gjennsidig vikeplikt, fletting, vikeplikt generelt, fartsgrenser eller at venstrefeltet på motorveien ikke er 80 sone, slik at du kan slappe av mens du prater i mobiltelefonen.

Jeg kan vel også påpeke at mange mannfolk heller ikke er veldig flike å kjøre bil, men de irriterer meg mindre, for de forstyrrer meg ikke på samme måte. Så slipper jeg 100 svar om at mannfolk heller ikke kan kjøre.

grunnen til at de irriterer meg mindre er fordi stort sett forstår jeg hva den personen tenkte når han kjørte. Mens de feilene jeg typisk ser damer gjøre er slike ting som jeg virkelig ikke forstår hvordan de kan gjøre, og alikevel ha bestått førerprøven.

Skrevet

jeg irriterer meg over at folk skriver "hintestatuser" på facebook om at ting går så dårlig eller lignende, men når folk spør HVA som er galt, nei da kan de ikke si det, eller de skal "ta det på chatten"

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Jeg forstår fustrasjonen din veldig godt Humalla. Det høres rimlig irriterende ut!

Tror ikke jeg hadde hatt tolmodighet til sånt jeg..

Og enig med du StrangeDoll! Sånne hinte-statuser er bare teit!

Det er faktisk en ting som jeg blir pinlig flau over- på deres egne vegne altså :laugh:

-Bedrevitere irriterer meg!! Noe veldig! :daane:

-Folk som aaaaaldri tar feil...

-ord delings feil :roll:

-folk som sniker i køer

-Overdrevne, eller egentlig alle, Bieber-Liebere!!!!!!

- Vektere som tror de har en skikkelig tøff jobb, som tror at de har skikkelig makt! Bare måten de går på....... :: :balltre: ... altfor, altfor mange dørvakter er heller ikke noe bedre der...

Jeg klarer helt sikkert og finne på 13 ting til, men nå har jeg vært nok negativ her for en stund :laugh:

Endret av NozMonster
Skrevet

Og hva skjer med at Posten stenger så tidlig hver dag? Irriterer meg at de er så bortskjemte med de åpningstidene! "Jepp, da har jeg jobbet fra 10-15. Deilig å få stengt nå. Kjenner på kroppen at dette har vært en laaang arbeidsdag!"

Gjest Inggolf
Skrevet

Og hva skjer med at Posten stenger så tidlig hver dag? Irriterer meg at de er så bortskjemte med de åpningstidene! "Jepp, da har jeg jobbet fra 10-15. Deilig å få stengt nå. Kjenner på kroppen at dette har vært en laaang arbeidsdag!"

Ja, de som jobber mandag til fredag fra 8-16 må jo ta seg fri for å gå på posten eller i banken!

(Eller, posten er forøvrig oppe på lørdager når jeg tenker meg om) Men i banken da ihvertfall!

Skrevet (endret)

Da er det kjekt å bo like ved en mix-kiosk som har post i butikk, dvs. de har åpent ifra 9-10 til

22.00 hver dag, også søndager.....deilig befriende å vite at en kan foreks. hente pakker og slikt

når det passer seg, uten å måtte stresse for å nå de etter endt arbeids/skoledag...

Skrytepaver irriterer meg grenseløst, mennesker som på liv og død har behov for å fortelle andre

hvor kule/flinke/smarte de er, i den tro at de således får respekt/anerkjennelse basert på sine

utsagn. Jeg har nyheter til dere som er slik: selv om mot all formodning det dere driver å utbasunerer faktisk er sant så får jeg ett temmelig elendig inntrykk av deg ut ifra måten

du fremstår på, du gir inntrykk av å være oppmerksomhetssøkende og inneha ett

dårlig skjult bekreftelsesbehov for "respekt" ifra andre. Gå og ta dere en bolle! Etter

hva jeg har erfart så er det de som ikke ter seg slik som er virkelig genuine.

Endret av Jellybean78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...