Gå til innhold

Hvordan få til noe med en venninne du har kjent lenge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne.. lettere sagt en " gammel flamme "..

Vi begynte å prate masse for første gang på en god stund, nå for et par uker siden litt på FB, sendt no snapchat og en del meldinger!

Vi har mye til felles (faktisk VELDIG mye!) og vi kan prate om alt!

Vi ble nesten sammen for en 5-6 år siden, men ble aldri noe av pga avstanden vi bor fra hverandre! Nå som vi er mer voksene tror jeg dette blir en smal sak! ( er snakk om 1.5-2timer)

Jeg føler vi har god connection, men er ganske sjenert av meg å vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem.. Synes det er vanskelig når jeg ligger godt plantet LANGT inne i vennesona hennes, etter alle disse årene selv om vi har pratet litt nå og da

What to do ? Føler det blir veldig feil å bare " be henne med på date ", men vi har snakket om at vi skal møte hverandre snart :)

Hilsen gutt i midten av 20 åra..

Anonym poster: 82ac3a50287936c6aebc03c8b4d277a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å finne på noe dere begge liker, felles interesse? Hvis dere har mange felles venner så kan det kanskje være gøy å finne på noe sammen med flere først?:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å være i mottakerenden av kompiser som vil noe mer, og jeg har uten unntak ikke vært interessert (de er kompiser av en grunn) og kontakten har svunnet hen kort tid etter.

Anonym poster: 7561beca542a6fa04df9dbbbe446f1ff

Gjest .-L-.
Skrevet

Møt henne og ta det derfra :) Du må klare å formidle at du er interessert i noe mer, enten om det er med måten du er på eller sier det.

AnonymBruker
Skrevet

Vet du om hun liker deg da?

Hvis hun har gitt uttrykk for at hun liker deg så kanskje hun venter på å bli bedt med ut? Kan være at hun sitter med samme tanker om dette med "venneflokken".

Det er litt skummelt det der. Men samtidig tror jeg vi gjør det mer komplisert, når det ikke trenger å være det. Nå er dere voksne og ting blir anderledes.

Jeg er den som tror på vennskap først og så kjærlighet =)

Litt som tv serien friends.

Jeg hadde forhold til en venn og det var et av de beste. Vi kjente hverandre godt fra før så kommunikasjonen var på topp og kjente til hverandres behov. Sexen var waw =D. selv om vi ikke er sammen i dag, så er vi like gode venner. Jeg føler at man har et mer modent forhold.

Du kan arrangere en fest med vennene deres eller noe og invitere med henne.

Se hva som skjer da ;)

Anonym poster: 6c685d0835823f352915d9b2948e03bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...