Gå til innhold

Kjenner aldri spruten!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hatt samboer i 2 år, men har aldri kjent noe til spruten ved sedutløsning.

Jeg hører andre si at de kjenner en kraftig sprut inne i seg og det må jo være fint?

Tror det kommer veldig lite ut av samboeren og jeg mistenker ham for å ha et lavtrykk eller noe.

Er de vanlig at menn spruter kraftig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller aldri kjent noe.....

Hmm.... :oops:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

det går alltid så lang tid imellom hver gang :sur: så jeg kjenner det som nærmest en høytrykkspyler

Skrevet

Har aldri kjent noe jeg heller, skjønner ikke at det skal være noe mål å kjenne det heller.

Skrevet

Kjenner ikke jeg heller.

Tror det er en oppfatning vi får, at vi skal kjenne en deilig sprut inni oss fordi det beskrives i disse søtsuppe bøkene (stjerneseriene og lignende) i alle de sexscener som det skrives der.

Skrevet

I feel.... men da må jeg være litt rolig selv!

Skrevet

Selve spruten har jeg aldri kjent, men merker det jo på andre måter. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Kjenner ikkje spruten inni meg, men som Barbi seier - merkar det godt på andre måtar då! Dessutan merkes det jo når han sprutar andre stader då... :oops:

Skrevet

Jeg kjenner det godt. Dessverre.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Har aldri kjent noe jeg heller' date= skjønner ikke at det skal være noe mål å kjenne det heller.

:enig_animasjon:

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg kjenner det godt. Dessverre.

Hvorfor desverre?

Gjest GreenSky
Skrevet

Det med sprut har jeg ikke tenkt så mye på. Av og til kjenner jeg det og av og til ikke. :-)

Skrevet

Hvorfor desverre?

Jeg vil ikke kjenne spruten hans.....det er ubehagelig nok at han er inni meg.

:cry:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor ha sex når det egentlig bare er vondt for deg?

Regner med at det ligger mye bak, men du skal ikke gjøre noe du ikke ønsker selv. :klem:

Skrevet

Hvorfor ha sex når det egentlig bare er vondt for deg?

Regner med at det ligger mye bak, men du skal ikke gjøre noe du ikke ønsker selv. :klem:

At det ligger mye "bak" skal være sikkert. Men takk for tipset. Jeg skal ta det opp med ham.

:cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...