Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer så jeg i en artikkel i et interiørblad (jeg tror det var det, og ikke på nettet, for jeg finner ikke igjen på nettet) et bilde av en sofapute med teksten OSLO på. Fargene var sånn typisk moderne akkurat nå, grå/greige, teksten var vel i "rubber stamp" og mørkere enn bakgrunnen. Stoffet var antageligvis litt grovt/strukturert. Puten var kvadratisk.

En sånn pute vil jeg ha! Den ville passe perfekt i sofaen min. Men det er ingen som selger dem, jeg har sett overalt! Kan noen hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den var ganske lik - passer nøyaktig til beskrivelsen, jo :laugh: Jeg husker den som litt finere... litt kulere trykk... men mulig jeg husker feil! Jeg skal sjekke om de har den fremdeles, pris osv. Takk!

Tillegg: Litt research (dvs å søke på "Oslo-puten"(makan!)) avslører at den egentlig heter "El Salvador pute" (Oslo på baksiden) og koster kr 229 iflg Home&Cottage-magasinet nr 3/2011.

Tillegg 2: Glemte å spørre: Hvordan fant du den så fort? Satt du og bare ventet på at jeg skulle spørre etter den?? :fnise:

Endret av Pringle
Gjest RamaLama
Skrevet

Haha :P Jeg googlet "oslo pute", og fant den på en blogg;p

El Salvador / Oslo ja, veldig logisk kombo. Designere finner på så mye rart.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...