Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Er det utroskap hvis kjæresten din legger til en fin singel dame som du aldri har møtt, de chatter der av og til, hva om kjæresten legger til single damer på msn og skype og chatter der hver 14 dag eller sjeldnere ? er det greit at kjæresten ringer opp en pen singel dame på skype og ser henne på kamera og snakker der med henne ? det er så mange gråsoner her, hva synes dere er okei og ikke okei.Hva om kjæresten hadde skypet med den single damen noen få ganger i året er det okei eller ikke ? får deres kjærester eller mann legge til hvem de vil på msn og skype og facebook av single damer ? som kanskje du føler liker litt hverandre ?
kråkefjas Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Selvsagt. Bare det å erkjenne at det finnes andre kvinner der ute i verden er vel regnet som utroskap i KG-universet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Hm.. Alt som foregår som må gjøres i det skjulte, anser jeg som ikke akseptabelt. Kan han sitte og ha disse samtalene mens du er i rommet? Da er det ok. Må det gjøres i det skjulte- vel. Ikke noe jeg ville godtatt. Anonym poster: 55b8780f4b24813d8cef70e5c34c69ab 4
Gjest Shines Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 (endret) Er det utroskap hvis kjæresten din legger til en fin singel dame som du aldri har møtt, de chatter der av og til, hva om kjæresten legger til single damer på msn og skype og chatter der hver 14 dag eller sjeldnere ? er det greit at kjæresten ringer opp en pen singel dame på skype og ser henne på kamera og snakker der med henne ? det er så mange gråsoner her, hva synes dere er okei og ikke okei.Hva om kjæresten hadde skypet med den single damen noen få ganger i året er det okei eller ikke ? får deres kjærester eller mann legge til hvem de vil på msn og skype og facebook av single damer ? som kanskje du føler liker litt hverandre ? Synes ikke dette er "gråsoner", jeg ville ikke oppført meg slik mot min kjæreste. Men å skype med single venner/venninner i øymed holde en kontakt i vennskap, jo det forfaller seg annerledes, men ikke om den andre part var i kontakt med meg ang et mulig forhold/flørt el lign. Mulig jeg er gammeldags her, men det gir jeg ganske blaffen i:) Endret 3. april 2013 av Shines
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 okei takk, problemet er at vi bor ikke sammen, han bor i et annet land, vanskelig å ha kontroll da, så da blir man enda mer obs på slike ting som jeg er nå, at å legge til andre damer single på facebook, msn, skype, da begynner man å lure på hvorfor, man bør ikke godta det ikke sant ?
kråkefjas Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 han bor i et annet land Hehe. Da tror jeg skyping er din minste bekymring. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Hehe. Da tror jeg skyping er din minste bekymring. Hva mener du her ? så hvis han bor i et annet land er det da greit han snakker med den single damen eller venninna der av og til ?
Gjest powder Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Tror nok ikke kråkefjas mente det nei. Men nok at siden han bor i et annet land, har du null kontroll på hva han gjør fysisk. At skype er nok bare en liten del av problemet ditt! Sorry!
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Hva mener du her ? så hvis han bor i et annet land er det da greit han snakker med den single damen eller venninna der av og til ? Jeg tror han mener at du heller burde bekymre deg for at kjæresten din ikke bare prater med attraktive, single jenter på nettet. Men også, tenkte seg til, i virkeligheten. Du kan bekymre deg i hjel, ende forholdet til en mann du tydeligvis ikke stoler på, eller bare komme deg over denne sjalusien og usikkerheten din.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Hvis han sitter å har en eller annen samtale om sex med en venninne, og ikke legger skjul på det, så stoler jeg på at det ikke er noe mer enn det liksom. Siden jeg godt kan finne på å spørre en kompis om gutteseksualitet Men hvis han prøver å skjule noe... Da blir jeg mistenksom. Utroskap: Nettsex, camsex, vise interesse for å møte den andre for sex, profiler på dating-sider(som brukes aktivt)... Anonym poster: 54ceead0c04e7d066d95e5c7c698f89b
Hulderen Skrevet 4. april 2013 #11 Skrevet 4. april 2013 Er det nå jeg bør sjekke hvem min mann har på vennelistene? Jeg har jo sett at han får kommentarer på FB fra kvinner jeg ikke kjenner. Men jeg har aldri brydd meg om å sjekke om de er single. Om de chatter sammen? Aner ikke ...
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #12 Skrevet 4. april 2013 Få se om jeg forstått logikken riktig, hvis en mann som er i et forhold prater med ei dame, si feks i kassa på rimi, og hun viser seg å være singel så har han vært utro? Anonym poster: 62b010b2a2f50c6cab1814b729ef5cf1
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2013 #13 Skrevet 4. april 2013 Få se om jeg forstått logikken riktig, hvis en mann som er i et forhold prater med ei dame, si feks i kassa på rimi, og hun viser seg å være singel så har han vært utro? Anonym poster: 62b010b2a2f50c6cab1814b729ef5cf1 Nei da har han ikke vært utro selvfølgelig, men om det var en gammel bekjent en venninne av eks kone foreks og de utvekslet tlf og msn adresse er strekken trådd over, og hvis de da begynner å chatte sammen eller skrive tekstmeldinger og snakke i tlf har min grense nådd i hvertfall
blomsterkvasten Skrevet 7. april 2013 #14 Skrevet 7. april 2013 Psykisk utroskap er når den vennskapelige samtalen går over i flørting uten at partneren din gjør noe for å stoppe det. Og det svir.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå