FruTrønder Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Tar gjerne i mot tips om nettsider som selger fine skinnvesker (ekte skinn ja) ! Det skal være en presang til svigermor, så kan ikke feile ;-) Hun liker så godt stellevesken min, og kunne tenkt seg en i samme stil. http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/520228&Locale=no_NO
Safiye Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Frank Clegg har utrolig mye fint, om du ser bort fra prisen 1
FruTrønder Skrevet 4. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2013 ebay er din venn. Joda, men jeg skulle hatt veska innen 21.april.. Litt sent ute ja :/
FruTrønder Skrevet 4. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2013 http://hgvesker.no/products/tl-veske-5-cognac Denne har jeg sett på. Tror dere den kan passe til ei på snart 60? Hun bruker i dag kun en sort skinnsekk som veske..
Adhara Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 http://hgvesker.no/p...-veske-5-cognac Denne har jeg sett på. Tror dere den kan passe til ei på snart 60? Hun bruker i dag kun en sort skinnsekk som veske.. Den så veldig klassisk og fin ut, tror hun kommer til å like den jeg, hvis hun liker brune vesker da
Wonders Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Joda, men jeg skulle hatt veska innen 21.april.. Litt sent ute ja :/ au da. Godt å bo i Oslo å kunne tråle butikker. Jeg har desverre ikke tid nå å titte, men tenker du får god hjelp av
FruTrønder Skrevet 4. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2013 Den så veldig klassisk og fin ut, tror hun kommer til å like den jeg, hvis hun liker brune vesker da Litt usikker hva hun liker egentlig, da hun ikke er sånn jåledame Men tror hun liker brune vesker, siden hun liker min veske som er brun.
FruTrønder Skrevet 4. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2013 au da. Godt å bo i Oslo å kunne tråle butikker. Jeg har desverre ikke tid nå å titte, men tenker du får god hjelp av Jeg skulle gjerne ha bodd i Oslo i dette tilfellet ja Satser på at jeg finner ei i løpet av dagen så jeg får bestilt ;-) 1
Adhara Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Litt usikker hva hun liker egentlig, da hun ikke er sånn jåledame Men tror hun liker brune vesker, siden hun liker min veske som er brun. Er ikke så veldig jålete den veska da, nøytral og fin. Tror hun kommer til å bli fornøyd jeg Og for ei snill svigerdatter du er!
FruTrønder Skrevet 4. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2013 Er ikke så veldig jålete den veska da, nøytral og fin. Tror hun kommer til å bli fornøyd jeg Og for ei snill svigerdatter du er! Jo, men så har jeg jo verdens beste svigermor også da Takk for hjelpa, tror vi går for denne jeg 1
Adhara Skrevet 4. april 2013 #12 Skrevet 4. april 2013 Jo, men så har jeg jo verdens beste svigermor også da Takk for hjelpa, tror vi går for denne jeg Så forfriskende det er å høre at svigermor ikke er et monster! Er en haug med sånne tråder her inne
FruTrønder Skrevet 4. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 4. april 2013 Så forfriskende det er å høre at svigermor ikke er et monster! Er en haug med sånne tråder her inne Hehe, ja ikke sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå