Gå til innhold

Brun, pen skinnveske til voksen dame? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frank Clegg har utrolig mye fint, om du ser bort fra prisen :)

• Liker 1
Skrevet

ebay er din venn.

Skrevet

ebay er din venn.

Joda, men jeg skulle hatt veska innen 21.april.. Litt sent ute ja :/

Skrevet

http://hgvesker.no/p...-veske-5-cognac

Denne har jeg sett på. Tror dere den kan passe til ei på snart 60? Hun bruker i dag kun en sort skinnsekk som veske..

Den så veldig klassisk og fin ut, tror hun kommer til å like den jeg, hvis hun liker brune vesker da :)

Skrevet

Joda, men jeg skulle hatt veska innen 21.april.. Litt sent ute ja :/

au da. Godt å bo i Oslo å kunne tråle butikker. Jeg har desverre ikke tid nå å titte,

men tenker du får god hjelp av :kghjerte:

Skrevet

Den så veldig klassisk og fin ut, tror hun kommer til å like den jeg, hvis hun liker brune vesker da :)

Litt usikker hva hun liker egentlig, da hun ikke er sånn jåledame ;) Men tror hun liker brune vesker, siden hun liker min veske som er brun. :)

Skrevet

au da. Godt å bo i Oslo å kunne tråle butikker. Jeg har desverre ikke tid nå å titte,

men tenker du får god hjelp av :kghjerte:

Jeg skulle gjerne ha bodd i Oslo i dette tilfellet ja :) Satser på at jeg finner ei i løpet av dagen så jeg får bestilt ;-)

• Liker 1
Skrevet

Litt usikker hva hun liker egentlig, da hun ikke er sånn jåledame ;) Men tror hun liker brune vesker, siden hun liker min veske som er brun. :)

Er ikke så veldig jålete den veska da, nøytral og fin. Tror hun kommer til å bli fornøyd jeg :)

Og for ei snill svigerdatter du er! :blomst:

Skrevet

Er ikke så veldig jålete den veska da, nøytral og fin. Tror hun kommer til å bli fornøyd jeg :)

Og for ei snill svigerdatter du er! :blomst:

Jo, men så har jeg jo verdens beste svigermor også da :)

Takk for hjelpa, tror vi går for denne jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jo, men så har jeg jo verdens beste svigermor også da :)

Takk for hjelpa, tror vi går for denne jeg :)

Så forfriskende det er å høre at svigermor ikke er et monster! Er en haug med sånne tråder her inne :P

Skrevet

Så forfriskende det er å høre at svigermor ikke er et monster! Er en haug med sånne tråder her inne :P

Hehe, ja ikke sant ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...