Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Jeg må bare åpne opp med å si at jeg misliker facebook mer og mer, jeg er i et forhold og er forlovet med en mann.Jeg la til en mann som jeg kjente fra før og som jeg nå ikke liker på den måten at jeg er forelsket, men kun som person.Istedet for å bli så sjalu når kjæresten min oppdaget det, han vet at jeg var forelsket i ham for noen år tilbake, så la han også med en gang til en jente som han hadde god kontakt med for et par år tilbake,dette såret meg noe veldig, fordi jeg tenker : hvorfor la han til henne ? jeg vet de hadde en god tone seg i mellom, men han nekter for at han liker henne, hun kaller ham bare for en bror, men jeg så en melding han skrev til henne en gang at : du er så vakker.Det er jo mer som en flørtete tone eller hva ? Hadde dere krevd at han skulle fjernet henne ? jeg mener hva skal han med henne der, hva om de chatter mye også videre, jeg takler ikke sånt for å være ærlig.Om han legger til noen single pene damer synes jeg det er merkelig men jeg godtar det om han forteller hvem det er.Men å legge dem til på msn og skype synes jeg ikke er greit.er jeg for sjalu ? jjeg synes også at det ikke er greit at han trykker liker på fine damers bilder som er single eller kommenterer på statuser og sånt.Ih vertfall ikke ofte.
ZenoXia90 Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Der er jeg helt enig med deg, hadde blitt sjalu selv! Men så er jeg litt den sjalu typen og da Men han la henne ikke til rett og slett fordi han ble sjalu av han du la til da?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Face er no dritt.. Anonym poster: 0bb98dba12fcf40e7beed018b494c08d 1
Skjoldmøy Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Du kan legge til en fyr som du har likt "på den måten", men typen din kan ikke legge til ei dame som han har likt "på den måten". Jeg synes dere bør stikke fingeren i jorda begge to og finne ut hvorfor dere må ha ulike regler. 6
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Jeg vet ikke hvorfor han la henne til :-( han har gjort annet rart også, som å ha en skjult profil på facebook som jeg ikke visste om, så jeg har litt problemer med å stole på han :-( jeg ble så overrasket over hvor fort han la henne til, at han kanskje har gått og tenkt på å legge henne til, jeg blir så lei meg når jeg tenker på dette :-( ja facebook er noe dritt jeg hater det til tider, er så altfor enkelt å bli sjalu for oss sjalue
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Han sa ikke noe om at jeg måtte fjerne den fyren før han fjernet henne, kanskje han gir blaffen ? han nekter for at han har likt henne på den måten at han ser på henne som en søster men...... jeg får tusen spm i hodet mitt, elsker han meg ikke, liker han henne, hadde han tenkt å chatte med henne, uff jeg blir sprø....:-( jeg blir kjempestressa av dette, har lyst å bare drite i hele facebook men.jeg så også han la til en dame som var venninne av hans eks kone, og de hadde utvekslet tlf nr , og msn adresse så jeg, jeg aner jo ikke hvor gode venner de var før, men hvorfor tlf nr ? forstod ikke den jeg
Skjoldmøy Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Jeg skal være helt ærlig med deg: Om du var kjæresten min, så hadde jeg dumpa deg. Jeg makter ikke å være sammen med noen som er så til de grader opphengt i hvem som er venner eller ikke på facebook, om folk kjenner til hverandres brukernavn på msn, skype, har telefonnummeret til gamle kjente... you name it. Aksepter at kjæresten har en forhistorie akkurat som du har det, og dersom du har lov til å holde kontakt med personer fra fortida eller andre mennesker du treffer i verden, så må faktisk han få det også. 3
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Ja jeg vet jeg stresser han, er så lei meg for det, nei han har sagt at det ikke er greit at jeg går på middag eller drikker alkohol sammen med en annen mann sa han til meg.Nå sier han at han vil at jeg skal være litt mer sosial, jeg skal spørre han mer nå, hva han mener hva slags kontakt jeg skal få ha med menn.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Så hva er det dere godtar kjæresten/ mannen gjør på facebook da ? har lyst å høre, og hva godtar dere ikke ?
Skjoldmøy Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Jeg godtar alt unntatt kriminelle handlinger. Jeg forventer også at det ikke publiseres bilder av meg eller barn jeg har ansvar for uten at jeg godkjenner det først. Drittslenging er heller ikke aktuelt. Dette ser jeg på som nettmobbing og dermed en kriminell handling. Folk må få være venner med hvem de vil og like hva de vil for min del. Hvis man er så redd for hvem folk er i kontakt med på Facebook, hva gjør man da i det virkelige liv? Låser dem inne og sulter ihjel fordi man kan komme til å si hei til en eks på butikken?
ZenoXia90 Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 Godtar alt utenom utroskap, og det gjelder også over internett
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 Vel, hvis man vil ungå sånt så kutter man ut Facebook.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #13 Skrevet 3. april 2013 Godtar alt utenom utroskap, og det gjelder også over internett ja da lurer jeg på hva definerer du som utroskap over internett ? er det utroskap hvis mannen chatter med en single pen dame hver uke eller hver 14 dag ? at de skypes og snakker der av og til ? eller på msn ? hvor ofte skal de snakke sammen der eller se hverandre på kamera før man tråkker over en grense ?
ZenoXia90 Skrevet 3. april 2013 #14 Skrevet 3. april 2013 Med utroskap snakker jeg om internettsex, konstant flørting, utveksling av bilder. Finnes ikke noe fasitsvar på det der, men hvis vennskap utvikler seg til noe mer, og man ikke gjør noe for å stoppe det, syns jeg faktisk det er utroskap.
ZenoXia90 Skrevet 3. april 2013 #15 Skrevet 3. april 2013 Og den grensa du snakker om der, er opp til hver enkelt. Noen kan hende ikke ser på sex som utroskap engang, fordi det er noe de har blitt enige om. Mens andre kan se på noe så lite som en klem som utroskap. Kommer helt an på hva man er enige i i forholdet.
Skjoldmøy Skrevet 3. april 2013 #16 Skrevet 3. april 2013 ja da lurer jeg på hva definerer du som utroskap over internett ? er det utroskap hvis mannen chatter med en single pen dame hver uke eller hver 14 dag ? at de skypes og snakker der av og til ? eller på msn ? hvor ofte skal de snakke sammen der eller se hverandre på kamera før man tråkker over en grense ? Er det utroskap hvis mannen prater med en single pen dame på butikken hver uke eller hver 14. dag? Hvor ofte kan man snakke med mennesker man møter ute i friluft før man tråkker over en grense?
ZenoXia90 Skrevet 3. april 2013 #17 Skrevet 3. april 2013 Er det utroskap hvis mannen prater med en single pen dame på butikken hver uke eller hver 14. dag? Hvor ofte kan man snakke med mennesker man møter ute i friluft før man tråkker over en grense? Veit du hva, det må du nesten spørre mannen din om.
Skjoldmøy Skrevet 3. april 2013 #18 Skrevet 3. april 2013 (endret) Veit du hva, det må du nesten spørre mannen din om. Det kommer aldri mer noen mann inn i mitt liv! Jeg trekker bare paralleller mellom facebook og RL, og lurer ikke på noen verdens ting, egentlig Endret 3. april 2013 av Skjoldmøy 1
ZenoXia90 Skrevet 3. april 2013 #19 Skrevet 3. april 2013 Det kommer aldri mer noen mann inn i mitt liv! Jeg trekker bare paralleller mellom facebook og RL, og lurer ikke på noen verdens ting, egentlig Det jeg mente med kommentaren min, er at hvis du kan gjøre noe irl som er utroskap, så kan du også gjøre noe på facebook som er utroskap. Sier ikke at grensa til utroskap på facebook, er "strengere" enn irl.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #20 Skrevet 4. april 2013 Bli voksen da. Facebook er et bra sted om man bruker det riktig.. Men for slike sjalu mennesker som sliter med seg selv som dere' så bør dere kanskje revurdere kontoen deres. OMG!!! Jeg ler høyt. Anonym poster: b9814f90488c8767173c7dcd39af4e4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå