AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Hei, vi skal i et vietnamesisk bryllup og klarer ikke finne på noe egnet som gave! Paret er relativt tradisjonelle når det kommer til feiringen. Vi vil være blant et fåtall av ikke-vietnamesiske gjester. Jeg har spurt om de vil lage liste noe sted, noe de ikke skal gjøre. Tradisjonen tilsier visstnok at man skal gi penger, ca det som dekker "kost" som gjest. Men jeg liker virkelig ikke å gi penger i gave til nære venner. Jeg ønsker egentlig å gi *noe* som man kan huske og sette pris på senere også, men syns det er vanskelig å finne noe... Noen tips/erfaringer? Anonym poster: f87546d0c3a46e24d4821ebc6b1fb32a
Arkivskap Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Hvis de ønsker seg penger, så gi det! Jeg har gitt gaver jeg egentlig syns er kjempekjedelig jeg også, men så lenge det er noe brudeparet ønsker så må det være det beste! 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kan følge skikken med å gi penger om det er vanlig og det de ønsker seg. Anonym poster: 70bf8bb07a3b050985802b79f3e44dc3
fruBeist Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Jeg var faktisk i vietnamesisk bryllup da jeg var rundt 13 år gammel, du har noe å glede deg til Mener å huske at det bare var pengegaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå