Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva man svarer om noen avlyser planer på en bursdag. Fikk en melding på Facebook fra venninnen min som jeg skulle vært på kino med i dag (jeg har bursdag). Hun kan ikke allikevel for hun er sliten etter jobb. Dette har vært planlagt lenge og jeg må nå sitte alene på bursdagen min. Jeg har ingen andre jeg kan feire med. Har akkurat flyttet til ny by og hun er omtrent den eneste jeg kjenner. Det vet hun.

Ble veldig lei meg og lurer på hva man svarer til sånt. Har lyst til å ikke svare.

Anonym poster: 275f0b3c7c691000974ae016fa1578ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

Fy så dårlig gjort! Ikke mye til venninne det der.. Gratulerer med dagen din :hug:

Skrevet

Veldig dårlig gjort!

Personlig tror jeg ikke jeg hadde orket å skrive et svar tilbake, iallefall ikke mer enn bare "ok..".

Så hadde jeg så absolutt rasket sammen noe god mat, funnet en god film og prøvd å kost meg selv om jeg var trist!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva man svarer om noen avlyser planer på en bursdag. Fikk en melding på Facebook fra venninnen min som jeg skulle vært på kino med i dag (jeg har bursdag). Hun kan ikke allikevel for hun er sliten etter jobb. Dette har vært planlagt lenge og jeg må nå sitte alene på bursdagen min. Jeg har ingen andre jeg kan feire med. Har akkurat flyttet til ny by og hun er omtrent den eneste jeg kjenner. Det vet hun.

Ble veldig lei meg og lurer på hva man svarer til sånt. Har lyst til å ikke svare.

Skikkelig dårlig gjort!! "Sliten" er søren ikke god nok grunn... Gratulerer med dagen! :klemme:

Anonym poster: d1f528f6ea27a073c9b2d3cb56cbf18c

Skrevet

Jeg tror jeg hadde sagt noe sånt som "OK. Synd du må feire bursdag alene"

Skrevet

Jeg tror jeg hadde sagt noe sånt som "OK. Synd du må feire bursdag alene"

Er TS som må feire sin bursdag alene, venninnen som var sliten har ikke bursdag.

Skrevet

Er TS som må feire sin bursdag alene, venninnen som var sliten har ikke bursdag.

Jeg vet det ;-)

Ironi er en fin sak

AnonymBruker
Skrevet

Så bedritent av vennina di.

Anonym poster: 28ce5e95d63447879a011574e1ec6647

Gjest Shines
Skrevet

Huff, fryktelig sårende beskjed å få..

Skjønner godt om du er lei deg. Men, du er som sagt ny i byen, og var jeg deg ville jeg tenke på å gå ut en kveld, knytte nye kontakter og se om ikke du kan plassere denne venninnen din litt i pereferien.

Ønsker deg all lykke på Bursdagen din, og håper du ser fremover. Dårlig oppførsel skal man ikke la seg knekke av, men ta det som en utfordring til å finne bedre venner med en større form for moral i forhold til hva et vennskap er.

Samme hvor sliten hun er, kunne hun fint bedt deg over på en film eller lign. Denne dagen var din, da legger man opp deretter. Om hun har blitt syk, stiller det seg annerledes, men da hadde hun vel formulert seg annerledes tenker jeg.

Men som sagt, tenk fremover, mange som har hatt slike som henne i kretsene sine, og man bytter de ut ettervert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...