Frk.milla Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Hei! Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men valgte det her.. Jeg får nå aap av NAV. Men har tenkte å flytte til et annet fylke. Hva burde jeg gjøre da? Og er det mulig for at det i det hele tatt går ann at jeg får støtte av NAV i det fylke jeg kommer til å flytte til? Uff, ikke lett å skjønne seg på det NAV systemet... Hilsen J20
ZenoXia90 Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Mener du må søke på nav i det fylke du blir boende i. Du skal da få støtte uansett åssen fylke du bor i på aap?
Frk.milla Skrevet 3. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2013 Okei. Men kan man få hjelp med den søknaden fra det NAV kontoret jeg er på nå? Mener det, men er veldig usikker :S
dobri123 Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Da må du sende ny søknad til NAV når du har flyttet. Husk at du må melde adresseflytting, ellers får du ikke støtte i nytt fylke. I Norge har du rett på støtte ja, uansett. Ring inn på kundesenteret og hør der? Du finner mer på www.nav.no/tlf:55553333
Frk.milla Skrevet 3. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2013 Takk, da vet jeg det! :-) Da skal jeg ringe allerede i morgen, og høre hva de sier der
Lunete Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Aap følger deg den. Du bare melder flytting. Trenger ikke søke på nytt.
Frk.milla Skrevet 3. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2013 Nå følte jeg meg bedre! Takk for svar, Lunete
Lunete Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Det er iallefall slik jeg har gjort det når jeg har flyttet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå