Gå til innhold

Voksne Beliebers, finnes de?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er den eldste Belieberen du har hørt om? Er du evt en selv, og hvor gammel er du? Vi har en diskusjon her om det finnes noen over 17.

Anonym poster: 5294a36c6ec801f1521f4f34ddd4b878

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er en Belieber? Jeg liker noe av musikken hans. Men er ikke noe super fan. 23 år.

Anonym poster: 805b9ab73f0063f2748d19c153442639

AnonymBruker
Skrevet

Haha, no problem! Dama til broren min, 21 år og postet stolt på facebook "GJETT HVEM SOM SKAL PÅ JUSTIN BIEBER!!!!!!!!". Var en stund med på leken og spøkte med at jeg også skulle osv, helt til jeg skjønte at dama tulla ikke.

Anonym poster: c14cac448a9a8369d2cf3ec818e368cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet om en på 25 som kjøpte billetter til Bieber-konserten i fjor, og som snakker om at han har så fine øyne og masse energi. Uæh. Hun har seriøst dårlig mannesmak, faller for drittsekker som regel.

Anonym poster: 7e6c21b921bcf768fe654cb3d81a4cd3

Skrevet

Datteren til en samarbeidspartner er 19 og skulka jobb for å dra på Bieber-greier i Oslo..

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg blir skremt av hysteriet. Gutten er ingen ting å juble over, og allikevel går småjentene helt av skaftet. Jeg har en venninne med en Bierberfandatter på 15 år. Ellers kjenner jeg ingen som er fan. Min niese har god musikksmak heldigvis. Om ikke måtte jeg rista litt i henne ;)

Jeg er redd dette ender stygt for hans del, og jeg vil ikke støtte oppom dette.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kom over en gutt på 20 sin profil på facebook. Han er visstnok Belieber. Jeg håper litt at det er tull, men det virket seriøst. Han skal på konsert i hvert fall.

Jeg er selv 20, og jeg tør rett og slett ikke dra på Bieber-konsert. Hadde ikke dratt om jeg fikk billetten gratis. Var vitne til galskapen som oppsto i Oslos gater i fjor. De jentene er jo klin gærne!! :sjokkert:

Anonym poster: 3ab38579ebe6f53b91b69e44426a8c53

Skrevet

venninna mi er 37 og liker ham veldig.

Glad det ikke er meg...

Gjest energibånd
Skrevet

Det gjør det nok, men det er vel ikke mange som sier høyt. Selv har jeg en 17 år gammel gutt på vennelista på facebook som er fan og skal på konserten. Modig gjort av en syttenår gammel gutt å annonsere slikt på facebook ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt sikker på at det finnes "voksne" (du nevner her over 17.. man er ikke helt voksen bare fordi man har fylt 18) som liker han og musikken, men jeg HÅPER de ikke kaller seg "Beliebers" av den grunn (da velger jeg å ikke lengre se på de som voksne :P ) :fnise:

Anonym poster: 611dfd331463f2b49a4d8a2d1326dfce

• Liker 2
Skrevet

Har ei veninne på 22 som er superfan av han! Har Diamond Circle plasser til konserten og hele hopprennet. Fatter det ikke :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Kjenner et par jenter i begynnelsen av tjueårene som skal på konsert.

Når det kommer til hysterien rundt Bieber så synes jeg ikke det er noe å ta på vei for. Han er ikke det første mannlige idolet som har fått jenter til å besvime av adrenalin, og han blir neppe det siste.

• Liker 2
Skrevet

Kjenner et par jenter i begynnelsen av tjueårene som skal på konsert.

Når det kommer til hysterien rundt Bieber så synes jeg ikke det er noe å ta på vei for. Han er ikke det første mannlige idolet som har fått jenter til å besvime av adrenalin, og han blir neppe det siste.

Akkurat. Noen som har sett på gamle klipp hvor hysteriske folk ble over the Beatles?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom over en gutt på 20 sin profil på facebook. Han er visstnok Belieber. Jeg håper litt at det er tull, men det virket seriøst. Han skal på konsert i hvert fall.

Jeg er selv 20, og jeg tør rett og slett ikke dra på Bieber-konsert. Hadde ikke dratt om jeg fikk billetten gratis. Var vitne til galskapen som oppsto i Oslos gater i fjor. De jentene er jo klin gærne!! :sjokkert:

Anonym poster: 3ab38579ebe6f53b91b69e44426a8c53

Ja. E hoppet på biler, dyrttet hverandre, stor trengsel! Ordføreren sa i ettertid at han hadde gjemt seg bak er tre eller hva det var fordi det kom masse jenter løpende og han var redd for å bli løpt ned. Hjelpe meg..

Anonym poster: 02f211e4eb48ab3a5f622e3e8f78934b

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hysteriet er ikke uvanlig. Er vel heller mer typisk. Men jeg tror ikke unge Herr Bieber takler dette så godt. Er redd han snart vil gå på en smell. Men ikke så rart da, når unge jenter sier de vil ende sine liv om de ikke får møtt han...

Hører at politiet og barnevernet setter opp ekstravakter i forbindelse med konserten.

AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne på 27. Hun ville jeg nok klassifisert som "belieber". Følger ham på instagram, lever seg inn i filmen (som hun har sett sikkert et titalls ganger), snakker om hvor fantastisk han er, osv.. :dry:

Anonym poster: 0213b37cc06e798afd386be82f506bc8

• Liker 1
Skrevet

ikke så vidt jeg har hørt.

Musikken er vel kul, men han er ikke noe særlig.

Alle låtene hans kunne blitt gitt bort til en likså talentfull person...

Skrevet

Vet om heterofile menn på 25+ som skal på konserten. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har en bekjent på 40 som liker han godt.

Ellers er jeg selv 34 år, og skal på konserten, men det er for å følge min 11 år gamle datter, som er stor fan, uten å være hysterisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...